Reply on: Peon #104323:
V podsate suhlasim. Predovsetkym, ked uz robit primestsku linku pre prestahovanych Slovakov tak skor do Rajky. Dalsia vec je cena: 50 sk? Nech si trhnu. Keby to bolo aspon sucastou BIDky je to vec ina. Toto cele je evidentne o tom ze kamarat potrebuje detom zabezpecit dopravu, tak mu tam poslem SORku, ktoru zaplati cela Bratislava a ostatny cestujuci za predrazene cestovne.
Peon
Re #104286 Valec: Ak si odmyslím, že DPB má problém zabezpečiť MHD v samotnej Bratislave, tak myšlienka linky do mesta Hainburg sa mi páči. Veď je približne na úrovni Devína, len z opačnej strany Dunaja.
Ja by som to vnímal ako pekný akt cezhraničnej spolupráce v oblasti cestovného ruchu (vrátane toho "nákupného"). Predsa len by to bolo o čosi dostupnejšie a lacnejšie než cestovať Slovak Lines, ktorý pokračuje tade do Viedne.
Ale na čo má ísť tá linka len do nejakej obce Wolfsthal? Len kvôli obyvateľom, ktorí sa tam presťahovali z Bratislavy? To radšej podľa mňa nech nejde do Rakúska vôbec. Alebo bol problém spraviť tej linke tú jednu zastávku radšej v Hainburgu, kde by mala konečnú namiesto Wolfsthalu?
Kto to tam do Wolfsthalu bude reálnej využívať a na čo? Na Pottenburg či Konigswarte odtiaľ si Bratislavčania určite nebudú robiť výlet tak často ako na Železnú studničku...
A kto tam bude prestupovať na vlak S7 do Viedne, keď do nej je niekoľko možnosti ako sa dostať priamo z Bratislavy? A cez pracovné dni, keď tam cyklobus premávať určite nebude, tú linku určite ani cyklisti nebudú využívať.
Neviem, koľko žije Slovákov vo Wolfsthali, ale keď už do niektorej prihraničnej obce to má ísť, tak bližšie by to iste bolo do Kittsee (určené spoje linky č. 80) alebo Rajky (určené spoje linky č. 91), kde žije viacero Slovákov.