Peto: televízia ti vytvorila tzv. Petov reflex (podľa vzoru Pavlov) a ked počuješ reklamnú zvučku začneš mať nutkanie na močenie
kam sme sa to až dostali, teda niektorí
kam sme sa to až dostali, teda niektorí

hned sa nehnevajme, nemyslel som to v zlom, príspevky sa tu snažím písať trošku nadlahčene, to ako protipól k tým hádkam, priam až urputným bojom o rozchody, karosy atd..., ktoré tu prebiehali.
Inak, mne osobne sa ta fontana paci ... a mam taky dojem, ze dost vela ludi sa pri nej stretava a ze je pomerne oblubenym miestom ...
tr3mp
co sa tyka reklam na novych sklenenych pristreskoch, tak z hladiska cestujuceho je rozumne, aby boli vlavo a netienili vyhlad na prichadzajuci autobus, ale z hladiska reklamnej agentury je to prave naopak, ludia pozeraju viac na tu stranu skade ocakavaju dopravny prostriedok a preto je aj umiestnenie reklamy na tej strane lepsie.