Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Prečo stojí aj modrý Ikarus 4707 v Petržalskej vozovni?

Môžem sa opýtyť, že ktoré to 4 Ik280 stoja v Petržke na okraji? Určite tam budú 4945,4947 a 4958 a ten štvrtý je ktorý?
Reply on: S499.1023 #103205:
O tej trojičke som si myslel to,že presahuje povolenú dĺžku ale vedel som,že je to kratšie ako 3xT3...chyba bola teda to prvé
Reply on: 810zssk #103327:
uz dnes sa tvori v KV Cimermanov vlak. A prestup na elektricky v Dubravke vo forme L22 moze nadalej existovat. Resp. potiahnutia elektricky k Lamacskej brane prestup tam.
http://lazarus.elte.hu/hun/digkonyv/topo/200e/35-48.jpg

celkom zaujimava mapa ak si date BA...

par otazok
1) dalo sa dostat priamo z Malaciek do Marcheggu?
2) uz vtedy existovali ZST Vinohrady v sucasnej forme (podla mapy aj hej)
3) zda sa mi tam alebo je tam naznacena rozostavana sucasna trat k ZST Nove Mesto?
Reply on: Ámos #103318:
Ono by to slo za predpokladu posilnenia dopravy na danej trase. Dalsia vec je ze cast ludi z DNV uz teraz prestupuje v Dubravke na elektricky.
Reply on: Solider #103317:
Pokial by sa vybudovala zastavka DNV - Eisnerova a vlaky by v spicke chodili aspon v intervale 20 minut tak si to viem predstavit ako lepsie riesenie. Ak nie, tak je lepsia elektricka.
Reply on: Solider #103315:
No paci sa mi ako skoro o tom informuju.
Reply on: Ámos #103321:
samozrejme plati znama (ne)rovnica....

co najnezmyselnejsi projekt za co najvacsie naklady za co najmensiu kvalitu 🙂
Reply on: hoppusmark01 #103322:
To ano, ale vysvetlis mi naco tahat nve kolaje vedla kolaji? Hlavne ked v ramci BID by mala byt premavka na danej trati dostatocne husta. Vyslo by lacnejsie a efektivnejsie keby sa vybudovali: zastavka DNV sidlisko, prestupny terminal DNV ŽST, Lamač, niekde v oblasti pod Kramarmi a Hlavna stanica.
Reply on: Ámos #103318:
keby sa vybudovala tá trať medzi Dúbravkou a Hl.st. cez Patrónku, tak by električka kapacitne zvládla aj DNV.. a L21 by sa mohla úplne zrušiť..
Reply on: Ike #103320:
vysvetluj na magistrate. Samozrejme ze zo vsetkych hladisk by bolo lepise stavat zastavku. Naco tahat kolaje tam kde uz su. Ale ked bude ZSR stavat zastavku tak niekto na magistrate, sa nenabali. Na slovensku sa nestavia podla logiky, ale podla mnozstva potrebnych financii. Cim drazsi projekt tym skor sa realizuje. Je mi z tohto statu aj mesta zle.
Reply on: Ámos #103318:
ale aj vzdialenost tu ma nemalu ulohu... ved do centra by to trvalo pomaly tristvrte hodinu... to nemoze konkurovat IAD
Reply on: Beus #103265:
Všetky vozidlá majú demontovaný EMtest. Transparenty aj palubaky. ?
Reply on: Ike #103316:
nejde ani tak o vzdialenosti skor o kapacitu. dnes nepobera Dubravku s KV neviem si predstavit, ze sa ktomu prida DNV a Lamacksa brana.
Reply on: Ámos #103314:
To je úplne nešťastné ?
Reply on: Ámos #103314:
to bude katastrofa, na eliny to bude uz prilis dlha trat + vybudovanie fungl novej trate... elina je vhodnejsia na kratsie vzdialenosti...
Niečo z hlavnej stanice - od 1. mája začínajú rekonštrukčné práce na 3. nástupišti, niektoré vlaky budu odrieknuté, alebo presmerované http://www.zssk.sk/sk/aktuality/zmeny-v-doprave-od-1-maja ?
Reply on: Ike #103313:
skor vam tam dotiahnu salinu z dubravku. Co nie je statsne riesenie, ale tak co uz...
Reply on: Ámos #103312:
no myslel som tebou tu prezentovane...?

skoda ze sa na MZ nerozhodli potiahnut nejaku vlecku aspon pred kotolnu v DNV, ale myslim ze aj zastavka by bola/bude vyuzivana... som zvedavy kedy a ci zacne vystavba
Reply on: Ike #103311:
? nie je moje. je vseobecna zname 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.