uz dnes sa tvori v KV Cimermanov vlak. A prestup na elektricky v Dubravke vo forme L22 moze nadalej existovat. Resp. potiahnutia elektricky k Lamacskej brane prestup tam.
par otazok
1) dalo sa dostat priamo z Malaciek do Marcheggu?
2) uz vtedy existovali ZST Vinohrady v sucasnej forme (podla mapy aj hej)
3) zda sa mi tam alebo je tam naznacena rozostavana sucasna trat k ZST Nove Mesto?
Pokial by sa vybudovala zastavka DNV - Eisnerova a vlaky by v spicke chodili aspon v intervale 20 minut tak si to viem predstavit ako lepsie riesenie. Ak nie, tak je lepsia elektricka.
To ano, ale vysvetlis mi naco tahat nve kolaje vedla kolaji? Hlavne ked v ramci BID by mala byt premavka na danej trati dostatocne husta. Vyslo by lacnejsie a efektivnejsie keby sa vybudovali: zastavka DNV sidlisko, prestupny terminal DNV ŽST, Lamač, niekde v oblasti pod Kramarmi a Hlavna stanica.
vysvetluj na magistrate. Samozrejme ze zo vsetkych hladisk by bolo lepise stavat zastavku. Naco tahat kolaje tam kde uz su. Ale ked bude ZSR stavat zastavku tak niekto na magistrate, sa nenabali. Na slovensku sa nestavia podla logiky, ale podla mnozstva potrebnych financii. Cim drazsi projekt tym skor sa realizuje. Je mi z tohto statu aj mesta zle.
skoda ze sa na MZ nerozhodli potiahnut nejaku vlecku aspon pred kotolnu v DNV, ale myslim ze aj zastavka by bola/bude vyuzivana... som zvedavy kedy a ci zacne vystavba
Ike