Budu, ale kvoli 1 resp. 2 spojom to tam pisat nebudem, pretoze to je uzitocna info tak pre 1% citatelov. Vyjazdy a dojazdy su uz samozrejmostou v pripade E a T
Neporovnateľne podstatnejšie je pri rozoznávaní vozidiel dopravcu farebné prevedenie a logo. Zároveň - ktorý výrobca vozidiel nezmenil za posledné roky svoje vozidlá na nepoznanie ? Ktorý výrobca používa zhodné diely v pribehu dajme tomu desiatich rokov ? Čo sa napr. z "Agory" dá vraziť do Citelisu ?
Nesúhlasím s Tebou, vo viacerých ohľadoch, ako keby si popieral vývoj. Každá jedna séria sa odlišuje od tej predchádzajúcej. Unifikáciu je vhodné obhajovať, ale len do určitej miery. Jej prehnané uplatňovanie pri rozhodovaní môže viesť k presne opačnému efektu.
Čo taký Prešov a jeho vozový park ?
? to ako budú Solarisy vyzerať o 8 až 10 rokov by sa dalo ilustrovať na príklade tých nepodarených krížených levov, z afrického a ázijského druhu. Jednak majú všetky možné choroby, dochnú, trpia a ešte k tomu aj len na pohľad vyzerajú degenerovane ? a Solarisy sú dačo ako Danajský dar (však kto by ich tu ešte chcel?!), každý kto cestuje v špičke 88 tak na nich nevie nájsť jedno dobré slovo. ? tipujem, že dielenskí a aj šoféri si z hlboka vydýchnu v deň keď dojazdí posledný Solaris (ak nezhorí teda). Ja osobne by som uvítal trolejbusy od Solarisu alebo aj akékoľvek autobusy ale na CNG pohon. Pokiaľ Solaris neskrachuje alebo neskončí nejak inak nešťastne a v BA budú pri "kormidle" iní ľudia tak nemusia byť tieto Solarisy posledné pre BA ?
Uz teraz je napr pekne sledovat ako sa vpredu odliepa folia okolo celnych transparentov. A pri tom ako dlho vydrzala handra na 1405 ani neocakavam, ze to niekto bude opravovat...
stym svajcom a nemeckom mas sice pravdu, ale solarisy pre BA skutocne boli odflaknute. Uz kneeling co spominal Andy, ale aj rozdielne zapojenie elektriky nie su detske choroby noveho vozu. Kneeling v Solarise instalovali uz tisicekrat a to ci je voz CNG alebo naftovy s jeho funkcnostou nic nema. Rovnako ako rozdielne zapojenie elektriky u 22 vozov tej istej dodavky.
pokial si pamatam, tak tu sutaz na dodavku Solarisov vyhrali prave vdaka najnizsej cene, cize z toho sa laicky domnievam, ze tie vozy dokazali vyrobit a ponuknut aj za cenu nizsiu nez cena za aku ich ponukaju normalne normalnym DP, museli niekde usetrit - napriklad na kvalite materialov a hlavne kvalite prace. Minimalne v tom, ze sme si vysutazili low-cost verziu.
Okrem toho som veeelmi zvedavy, ako budu tie vozy vyzerat o takych 8-10 rokov... ale nebude to zrejme pekny pohlad.
Naozaj neviem, o akej neserióznosti Solarisu to tu trepeš. Už len to praskanie skiel je také "jedna pani povedala". A keďže je to ich prvá séria CNG vozov, isté problémy sa čakať dajú, ba priam musia. Neviem či existuje výrobca, ktorého prvá séria nejakého druhu vozidiel nemala "detské choroby", ktoré sa za rysovacou doskou, na montážnej linke a v testovacej prevádzke vychytať nedajú.
A myslím že firma, ktorá dodala už rádovo stovky autobusov do Nemecka, Švajčiarska, a iných civilizovaných krajín, a tamojší dopravcovia s nimi nielen že vyslovujú spokojnosť, ale objednávajú si ďalšie, sa asi len veľmi ťažko dá nazvať neserióznou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos