Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kami #101715:
Nejaké zürišské cestujú na UA.
Reply on: Valec #101699:
Prečo by mala byť električková zastávka pred križovatkou? Aby mohl substrát zmätene pobiehaťpo križovatke (viď moje "obľúbené" Strossmayerovo náměstí v Prahe)?
Reply on: bwd #101666:
Nebudeš ty v nejakom blízkom príbuzenskom vzťahu s Marcelllooom v plytkom tunelllyyy?
Reply on: Mike #101644:
Vyhodiť treba možno aj tri štvrtiny dielenských ale nie bez náhrady.
Reply on: Ámos #101640:
S takouto matematikou by si veľmi rýchlo skrachoval. Si myslíš, že keď máš na nočnej dvoch zámočníkov, tak pri polovici vozov môžeš jednoho vyhodiť? A potom sa budeš diviť ,že ten jeden nespraví nič, lebo na kopu vecí proste musia byť dvaja?
Ak jeden kopáč vykope meter výkopu za 20 minút, dvadsať kopáčov ho vykope za minútu?
Inak náklady na dielenského sú PODSTATNE vyššie, ty máš vo všeobecnosti nejakú divnú matematiku.
Reply on: ba1031 #101631:
To záleží na znení zmluvy. Medzi dvoma právnickými osobami sa ide podľa obchodného zákonníka, nie podľa občianskeho, takže žiadne dvojročné záruky a také veci ale presne to, čo je v zmluve.
Reply on: Ámos #101629:
Tvoji rodičia majú auto kúpené alebo prenajaté?
Reply on: Majo #101529:
T4 boli utčené aj pre ZSSR. Boli T4D, T4YU, T4RO, T4CS... Poľsko nie, Poľsko malo svoje Konstaly, napoly obšľahnuté od ČKD, napoly od Belgičanov tuším...
Reply on: fanatikmhd #101523:
Nehlásaj bludy.
Reply on: fanatikmhd #101519:
V Brne T4 nemajú. V ex-ČSFR sú dva kusy T4. Jeden je pražský vyhliadkový vozeň tuším 5501, druhá, zatiaľ bezu papierov, reimportovaná z Nemecka, je v Liberci.
Reply on: fanatikmhd #101515:
Ty tu načo cituješ všetky skratky, s ktorými si sa v živote stretol? Skúsime osobnú anamnézu od základu - koľko máš rokov?
Reply on: fanatikmhd #101506:
V Prahe ich nájdeš vyše stovky, v Bratislave tri súpravy. O čom trepeš?
Reply on: Solider #101502:
Progress aj Europulse sú tranzistorové výzbroje. Zlepšiť si známku z fyziky, potom sa zapájať do diskusií.
Reply on: fanatikmhd #101500:
TV1, TV3, TV8 sú TYRISTOROVÉ výzbroje. Výzva deťom - nekecajte do toho, čomu nerozumiete, lebo z vás vyrastú Marcelllooovia v plytkom tunelllyyy!!!
Reply on: Solider #101496:
To niekto niekde tvrdil? Ja to nevidím.
Reply on: fanatikmhd #101493:
Tyristorové vozy SAMOZREJME jazdia (okolo stovky T3M, 150 ks T6A5, zo 30 nerekonštruovaných KT8D5), T3 originál bez reko SAMOZREJME majú. Ešte nejaké destské žvásty na opravu?
Reply on: aquila #102358:
p.s. a martine nez zacnes pisat dalsie hluposti o napravovych tlakoch tak si prosim pekne uvedom, ze do ULFu musi nastupit vyse 150 ludi pri hmotnosti 80 kg, aby sa dostali vobec na napravove tlaky prazdnej porschetery!
Reply on: m@rtin #102355:
sorry, ale uz ma to prestava bavit.. ako beriem ti patriotizmus, ale uz si tu ohladne ULFu a 15T tolko krat podal nespravne az zavadzajuce udaje, ze to hranici s demagogiou.. ako beriem ti to, si hrdy na cesky vyrobok, ale ked to dopadne ako porschetera, anitra a podobne (ne)podarky zo skody, tak neviem neviem ..

ok ale k faktom .. s tymi napravymi tlakmi vyslovene klames a zavadzas. zjavne nemas ani tu kalkulacku, ale ked ti to martine nedoslo, tak tam nie je napisane ze elektricka ma 12t napravovy tlak, ale ze DO 12 ton na napravu je ta elektricka schopna zniest, z toho vyplyva, ze ULF je na tom konstrukcne lepsie, lebo ULF _zvladne_ vyssie napravove tlaky, ale samotna elektricka bude mat zrejme NIZSIE napravove tlaky.

dalej si ujasni ci poznas, alebo nepoznas napravove tlaky u 15T, elbo najprv hovoris, ze ich vies a teraz, ze nevies ? vsak to je cista demagogia.

a ked ti to ozaj nedoslo, tak podstatne je ozaj ake napravove tlaky ma samotna elektricka! vsak pre boha pri porschetere vychadzaju napravove tlaky vyssie ako pri viedenskom tazkom metre!! potom je logicke, ze nieco "soudruzi" posrali .. to su krute fakty martine

nikto nehovori, ze ULF je dokonaly, ale je to velmi vyvazena elektricka ktora aj napriek veku patri k svetovej spicke a ty prestan filozofovat, zober kalkulacku a pocitaj a netrep tu s prepacenim hluposti .. skor je tragedia, ze na prazske trate sa dostala tak katastrofalna elektricka ako porschetera, ktora ma o vyse 40% vyssie napravove tlaky ako tebou odsudzovany ULF a sam dobre vies ze opotrebovanie pri vyssich napravovych tlakoch rastie stvorcom t.j. nie ULF ale teraz porschetera bude problem pre prahu!
Reply on: Sommelier #102352:
mno ja na nich az tak moc zase nabehane nemam 😉 byvam pri metre a elinou fakt malokedy chodim 🙂

vsak prave preto som zo zaciatku bol dost zdrahavy k vyjadreniam co a ako, len martin sa tu busi do hrude aka je ta skodovica super mega spica a aky je ULF "nahovno", ze nema to to, a ze blba konstrukcia .. a co sa mi dost nepacilo, zacal tu dost zavadzat pri faktoch, ktore su lahko overitelne ... ULFu pridaval, skodovici odoberal .. ako patriotizmus odtial po tial ...
Dobry den.
Neviem ci sa mozem opytat tu, ale uz neviem kde inde. Potreboval by som kontakt na obcianske zdruzenie imd. Skusal som uz ba@imh.sk, aj imhd@imhd.sk. Ale bez odpovede.
Vedel by mi niekto pomoct?
Dakujem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.