"dva razy som zažil v Petržalke bus, kde bol dopyt aktivovaný a fungoval tak, ako má - otvorili sa len dvere, ktoré sa otvoriť mali"
Ty si snáď úplný tĺk. Však sme to tu už x-krát rozoberali a tuším si to stále nepochopil. To že sa otvorili len tie dvere, ktoré sa mali bolo zapríčinené jedine tým, že po stlačení tlačítka vodič otvoril len tie dvere, pri ktorých mu to signalizovalo. Nebolo to náhodu na zastávke Kolmá, tam to robia bežne.
Re #101597 bwd: "Nenechám to tak a budem dopyt používať, kým ho nezačnú vodiči používať tiež."
Som zvedavý, čo budeš hovoriť, ak ťa raz nejaký nervák vyhodí z vozidla za neoprávnené používanie dorozumievacích zariadení. (PP, čl. 3 písm. h)
"Chystám sa teraz písať do DPB ďalší list, tentoraz ohľadne zastávky ŽST Petržalka, ktorá je z nepochopiteľných dôvodov umiestnená mimo krytého priestoru podchodu na vetre a daždi..."
1. Umiestnenie zastávky okrem DPB schvaľuje aj magistrát a PZ SR. (predpokladám, že niečo v tomto zmysle ti odpíšu)
2. Podľa nejakej normy (číslo si nepamätám) má byť zastávka umiestnená za križovatkou.
Práve toto je niečo, s čím nesúhlasím. Nenechám to tak a budem dopyt používať, kým ho nezačnú vodiči používať tiež. Chystám sa teraz písať do DPB ďalší list, tentoraz ohľadne zastávky ŽST Petržalka, ktorá je z nepochopiteľných dôvodov umiestnená mimo krytého priestoru podchodu na vetre a daždi (minule prisľúbili, že presunú zastávku VŠ Manažmentu v oboch smeroch k VŠ Manažmentu, ešte sa to musí vybaviť s magistrátom), tak v ňom spomeniem aj toto.
A ja zase o tom, že mi po prvé: nič mi nezabraňuje, ani ma neinformuje, aby som ho v busoch nepoužíval, po druhé: je nelogické, keď už raz tlačidlo dopytu namontované je, dokonca aj funguje (dva razy som zažil v Petržalke bus, kde bol dopyt aktivovaný a fungoval tak, ako má - otvorili sa len dvere, ktoré sa otvoriť mali), že sa "proste MEPOUŽÍVA".
Informacia pochadza od vodica Albusu. Ak sa Albus po 10dnoch (od 2.4.) rozhodne ze to chce robit tak by mal pouzit nove vozy, ktore su uz vo Viedni. JPP - jedna pani povedala.
to nie... ale na zastavke ako je Patronka, kde sa stretavaju spoje zo 4 smerov (DNV, Dubravka, Zahorska, Lamac a ak prizmurim oci tak aj SL zo Zahoria) a znova rozdeluju na 4 smery (Novy Most, Petrzalka, Trnavka a Nivy) by takato kooperacia spojov mala byt samozrejmost...
preto ma zaraza ked vodic drzo zavrie dvere a necha cestujucich cakat na dalsi spoj (mimo spicky to uz nie je slava)...
Ako cestujuci to berem ako znevazovanie zakaznika, rovnaka ako ked som v restauracii a casnicka sa o mna nestara...
v takych chvilach mam silne IADacke chutky...
...ale vždy to zostane v konečnom dôsledku na posúdení vodiča... kedý má čakať, keď spoj za ním už vchádza do zastávky, alebo aj keď je ešte 100m pred zastávkou? Aj ak o pár minút pôjde ďalší spoj tým istým smerom? Nemyslím si, že tieto veci sa dajú nejako presne zadefinovať v príkaze... sám sa pritom snažím umožniť prestup vždy, keď to je zmysluplné.... ale nie vždy to ide, a v niektorých prípadoch môžu byť negatíva väčšie ako pozitíva.
Valec
Ty si snáď úplný tĺk. Však sme to tu už x-krát rozoberali a tuším si to stále nepochopil. To že sa otvorili len tie dvere, ktoré sa mali bolo zapríčinené jedine tým, že po stlačení tlačítka vodič otvoril len tie dvere, pri ktorých mu to signalizovalo. Nebolo to náhodu na zastávke Kolmá, tam to robia bežne.
Re #101597 bwd: "Nenechám to tak a budem dopyt používať, kým ho nezačnú vodiči používať tiež."
Som zvedavý, čo budeš hovoriť, ak ťa raz nejaký nervák vyhodí z vozidla za neoprávnené používanie dorozumievacích zariadení. (PP, čl. 3 písm. h)
"Chystám sa teraz písať do DPB ďalší list, tentoraz ohľadne zastávky ŽST Petržalka, ktorá je z nepochopiteľných dôvodov umiestnená mimo krytého priestoru podchodu na vetre a daždi..."
1. Umiestnenie zastávky okrem DPB schvaľuje aj magistrát a PZ SR. (predpokladám, že niečo v tomto zmysle ti odpíšu)
2. Podľa nejakej normy (číslo si nepamätám) má byť zastávka umiestnená za križovatkou.