Neviete či už jazdí T3AS lebo niečo som videl pri M dopravy, na 2 alebo 8. A neviete či jazdia T3S a či chcú ešte nejake zmodernizovať?
KLF: mám rád vodičov, ktorý nechodia zo zástavok skôr ako majú, lebo keď má meškanie dá sa tie 2 - 3 min. počkať, ale keď ide skôr a potom musím čakať 12min. je to blbé. Unás sa tiež používajú na kontrolu vodičov radiomajáky alebo v BA o niečom takom ani nevedia.
KLF: mám rád vodičov, ktorý nechodia zo zástavok skôr ako majú, lebo keď má meškanie dá sa tie 2 - 3 min. počkať, ale keď ide skôr a potom musím čakať 12min. je to blbé. Unás sa tiež používajú na kontrolu vodičov radiomajáky alebo v BA o niečom takom ani nevedia.
Martin Fundárek
Ccelkom zaujímavá je otázka duševného vlastníctva a autorských práv v súvislosti s cestovnými poriadkami. Aby bol cestovný poriadok či GVD či čo predmetom duševného vlastníctva a autorskoprávnej ochrany, musel by byť produktom tvorivej duševnej činnosti. Niektoré grafikony sú však skonštruované tak, že sa mi skôr zdajú ako produkty duševnej nečinnosti... To sa ale netýka len DPB.
A už úplnou perličkou je uplatňovanie autorských práv na cestovný poriadok (železničný). Cestovný poriadok informuje verejnosť o ponuke prepravných služieb. Podľa mňa môže byť každý normálny podnikateľ rád, ak jeho ponuku niekto rozširuje na vlastné náklady, a nie sa oháňať tým, že ide o duševné vlastníctvo a zásah do jeho práv. Ale to už sem asi nepatrí.