Asi to bol nejaký mimoriadny stav, obvykle ak letia zo Sliača na Kuchyňu tak Bratislavu obchádzajú. A možno sa amíci pri pristávaní pomýlili A možno niekto vyskúšal šengenský vzdušný priestor.
Tiez som z toho neni nadseni, ale mohlo to byt aj horsie. Treba si tiez uvedomit, ze toto priestoru nie je nazvys a tak kvader ti vyuzije lepsie plochu ako hala ovalneho tvaru. Avsak aj kocka/kvader sa da spravit zaujimavejsim.
Este by som sa rad vyjadril k prenajmu klbakov.
Ak tender vyhlasia v maji vysledok bude najskor v july ale predpokladam, ze pri tak velkej dodavke to bude skor august. Z toho vychadza, ze prve klbaky by mohli prist v januari - februari 2009.
MiG-y 29 Sl.A na Slovenksu malokedy vyvijaju nadzvukovu rychlost a nemozu to robit v nizkych vyskach pre hustotu osidlenia. Ak by pilot MiG-u letel nad Bratislavou v 300m vyske nadzvukovou rychlostou tak sonicky tresk vyrazi skla na oknach.
Riesili sme to s technikmi(Slovair) a mojim fyzikarom. Pociatocna otazka bola, ci pilot letiaci nadzvukovou rychlostou pocuje rev motorov. Nakoniec sme sa dostali k roznym otazkam. A aj ktomu, ze lietanie bojovych stihaciek je nad Bratislavou zakazane. Tak bud mali nejake specialne cvicenie alebo sa nejaka posadka dopravneho lietadla neozyvala do vysielacky.
Samozrejme, ze technici sa mohli mylit, takze nechcem to vydavat ako 100%.
ja mam zial len tuto jednu fotku http://imgs.sk/images/P1010096JPG-36573.jpg ktora navyse nie je moc kvalitna, zhanam fotky toho vozu predovsetkym kvoli tomu ze na zadnom cele mal evidencne cislo z DPB
Re #101417 Ámos: Nechcel by som zavádzať, ale domnievam sa, že ak by letela vo výške, v ktorej bežne lietajú prúdové lietadlá, tak by ju vôbec nebolo počuť aj kondenzát by nezanechávala. Skúsim si to ešte overiť. Nadzvukovou rýchlosťou nemôžu lietať vo výške cca 300 metrov, ale obvykle takto lietajú.
odoslalo mi to skor nez som to dopisal, chcel som povedat ze ja som s nim siel este pocas vlastnictva vo firme Albatros do Brna na Invex, este ked som chodil na strednu skolu
To je super voz! Počas vlastníctva firmy Albatros J Matušeka sme s nim išli na exkurziu po Spiši. A pred nami viezol Superstaristov počas nejakej predprípravy a bol dokonca aj v Afrike a Ázií;-)
tolerancia??? toto je samozrejmost ktoru ma zariadit DPB - aby sa mohli striedat v mieste svojho bydliska, aby sa striedali taky vodici ktory byvaju v rovnakej lokalite a aby to mali co najblizsie... toto je typicke slovenske - robit nieco proti predpisom, proti zakonom lebo je to naozaj tak dobre... nie zmenit zakon/predpis tak aby to tak bolo v sulade s predpismi, ale tolerovat porusovanie zleho zakona/predpisu...
"Navyše stíhačka jazdí tak cca 300 metrov nad našimi hlavami a nezanecháva na "oblohe" žiadne stopy, ako si to väčšina ľudí mýli s prúdovými lietadlami."
Stihacka by samozrejme v letovej hladine beznej pre civilne lietadla stopy zanechavala. Ono dost zretelne si ich pamatam pri bombardovani Srbska. Samozrejme, ze vo vyske 300m, stopy cize kondenzat nezanechava. V tejto vyske vsak taktiez nemoze lietat nadzvukovou rychlostou. Teda moze, ale nemala by.
Steel Arenu síce za ukážku kvalitnej architektúry rozhodne nepovažujem, ale HENTO je opäť len ďalšia úplne zbytočná stavba, ktorá tomuto mestu NIČ nedá a bude len zaberať priestor... ?
Ludia prosim vas neviete co sa stalo s tymto vozom? http://imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=3458
raz som sa s nim viezol kym ho este vlastnila firma Albatros a po odpredaji firme M-Travel bol dlhu dobru zaparkovany na Furdekovej ulici v zakrute za zastavkou Lachova, este mal vzdadu dokonca evidencne cislo este z DPB 1638. Vlastni este firma M-Travel tento bus alebo co sa s nim stalo? dakujem
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo