no minimálne v mape Bratislavy z roku tuším 2007 sú zastávky v Záhorskej rozhádzané tak, že to vyzerá na jednosmerky pre 37čku
čo sa ti zdá neprehľadné?
A tá jednosmerná premávka cez ZB to je tiež slušný fail, bývalo to predtým? že nie? A tá mapa na imhd.sk sa mi zdá dosť odfláknutá, je to tam trocha neprehladné.
Vyzerá to tak, že Aquario Karlova Ves ešte nie je definitívne mŕtve... Ešte cca dva roky dozadu keď som si písal s investorom plánovali aspoň asanáciu budov, ale doteraz sa tak nestalo. Minulý rok bol zmenený územný plán, ktorý im povoľuje výstavbu na tomto mieste avšak opätovne som nepostrehol žiadnu novinku. Dnes som náhodou narazil na menšiu aktualizáciu na appril.com zo dňa 29.2.2012 a pravdepodobne bola spracovaná štúdia dopravy na Molecovej + návrh (aspoň to tak vyplýva z nasledujúceho textu), avšak dokumenty k nemu som nenašiel...
"Na Molecovej sa ráta s novou križovatkou, ktorá má slúžiť ako vstup do nákupného centra. Ulica by sa mala rozšíriť o jeden jazdný pruh. Výhladové riešenie predpokladá (v zmysle schváleného ÚP hl. m. SR Bratislavy) mimoúrovnové usporiadanie križovatky Karloveská - Molecova s prevedením priameho smeru z centra mesta na Dlhé Diely v 2.nadzemnej úrovni. Priamy smer je trasovaný z ul. Pri botanickej záhrade pravým odbocením cez Svrciu ul. do priestoru Líšcie údolie a premostenie Karloveskej ulice. Toto mimoúrovnové riešenie bolo viazané na nasledujúce spojenie priestoru Mlynskej doliny cez ul. Staré grunty, s možnostou prepojenia trolejbusových tratí na Mudronovej a Molecovej. Na estakáde sú umiestnené obojstranné zastávky MHD. V rámci estakády boli riešené aj mimoúrovnové pešie prepojenia a prístupy na elektrickové zastávky. Umiestnenie estakády do Molecovej zruší niektoré dnešné dopravné smery."
Takže ak sa to bude realizovať Molecova sa má zatiaľ rozšíriť o jeden pruh v budúcnosti sa plánuje stále MUK... Vie mi niekto povedať na úkor čoho ho chcú natesnať? ?
K 37 zatial toto:
- Spoj 12:40 z mosta isiel NABITY... do Marianky isiel so skoro vsetkymi miestami obsadenymi... tazko posudit ci to takto bude pokracovat, ale SORka urcite nestaci.
- Podla primatora Stupavy, Stupava Mariancanom linku nezavidi, ale praje ? Oni nad tym kedysi vraj uvazovali tiez, ale kedze to uz jazdi do Marianky tak uz by to bol nezmysel (ako keby nemohli do Stupavy chodit tie spoje co nejdu do Marianky ).
- Podla starostu Marianky ide len o zaciatok. Dufa, ze sa v dohladnej dobe podari doriesit tarifu a dufa tiez ze sa casom podari navysit pocet spojov.
ked nie je mesto schopne donuti ani IKEA aby dorobili aspon odbocenie z ivanskej na D1 a patricny kolektor, tak ho urcite nedonuti dalsie investicie, a mesto na peniaze mat nebude..
co sa tyka pharosu, tak tam to bude cisty fail, vsak nemusia ani len napojenie na hradsku.
a planovanie nosneho systemu je vysmech, namiesto realistickeho zavrhnutia klasickeho metra sa malo uz davno pocitat s klasickou elektrickou cim viac mimourovnovo riesenu..
K dnesnej NAD: DPB opat preukazal absolutnu neschopnost pouzivat PP. Je sice chvalyhodne ze ciele boli nastavene spravne, ale linky zostali povodne. Pri 34, 83, 95 to je este ok, ale urcite uz nie je prijatelne ze NAD robil voz oznaceny linkou 21! Predstavme si, ze niekto chce ist z Kremencovej do VW, dobieha na bus zozadu, nastupi a odvezie sa do Zohora.... Viva la DPB.
Ten obrázok je pekné sci-fi.... Podzemka, trojpólový most v križovatke Galvaniho x Ivánska.... zabudnite.... najmä keď teraz sa aj to predĺženie Galvaniho k Pharosu robí len v polprofile.
Projekt Pharos sa už pomaly začína stavať (minimálne prístupové komunikácie) a sú už predané aj pozemky pre Bauhaus, Sconto nábytok, Decathlon a Albero nábytok a v tomto komplexe majú byť aj nejaké iné obchody (časom). Podľa prvých plánov sem mala viesť električka a asi preto aby to aj v budúcnosti bolo možné predložili mestu dopravnú štúdiu kadiaľ by viedla. Avšak nepredpokladám, že to investor zatiahne... Pravdepodobne len vytvorí miesto pre NS resp. upraví trasovanie inžinierskych sieti.
Kvoli comu sa to robilo? Chcu to nebodaj v nejakom dohladnom case budovat? Kazdopadne cokolvek ine ako tramvaj je tam imho blbost. Ak by sa to riesilo formou elektricky tak je vyrieseny problem so stanicou Ruzinovska... obratisko sa da riesit jednoducho, zapustenie pod zem by bolo v priestoroch dnesnej zastavky Astronomicka, trat na obratisko by isla vedla trate do tunela (na ukor zelene, alebo jazdnych pruhov, ktorych je tam imho zbytocne vela).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.