Nebolo by lepšie ho zniesť a použiť na výstavbu inej trate, prípadne spojky? Mnoho starších tratí nemá v BA paralelnú trasu, tak neviem, aký význam bude mať paralelná trať pre najnovšiu,
Tak naposledy som tade išiel asi 2 roky dozadu? A nejako častejšie asi 4 roky dozadu..
V smere do Ba keďže naša osádka nastupuje už na Marcheggu tak kontrolovala hneď odtiaľ. Opačným smerom tých čo pristúpili v DNV..
Kedy to bolo? Lebo svojho casu som tu trasu chodil niekolko krat za tyzden a v zivote sa mi to nestalo, tak ma to dost prekvapuje. Ani neviem co a naco by tam kontroloval co nemoze medzi DNV a hlavnou.
Ja som na rozdiel od 810 ZSSK zažil dosť často slovenského sprievodcu ako kontroloval medzi Marcheggom a DNV.. ale nie vždy, zvyčajne medzi DNV a hlst.
Vo všetkých vlakoch S-bahn, R a REX platí samoobslužný výpravný systém, teda si povinný nastúpiť len s platným lístkom, inak platíš pokutu. Nastúpiť s lístkom nemusíš, len ak ani vo vlaku ani na zastávke, kde nastúpiš, nie je automat.
Čo viem zo skúsenosti, sprievodcovia ma nikdy nekontrolovali vo viedenskom S-bahne, v osobákoch a REXoch na území Viedne ale napr. nechodia veľmi ani na vlaky do Petržalky. V niektorých vzdialenejších regiónoch od Viedne, je celkom bežné, že sprievodca kontroluje lístky ako u nás. (Napr. relácia Selzthal - Linz, St. Polten - Linz, Attnang-Puchheim - Dachstein,...). Už som išiel aj takým osobákom, kde sprievodca bol, ale len vypravoval vlak a lístky vôbec nekontroloval.
Z výpravy si môžeme dočasne škrtnúť 28591 (N21), dnes v noci na hlavnej stanici ťukol 4127 (N80) šikovným spôsobom, takže si praskol celé čelné sklo ? Komentár šoféra N80: neviem čo robil, veď všetci vieme, že pri nočných odchodoch si musíme dávať maximálny pozor (Šofér N21 sa hral s palubákom pri posúvaní vozov a nevšimol si, že voz pred ním zastavil)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.