Skor ZSSK, kedze cestujuci su zakaznikmi ZSSK (resp. RJ) a tam mat na tejto sluzbe zaujem. Samozrejme sluzba by musela byt prevadzkovana v spolupraci so ZSSK/RJ.
v súčasnosti naša spoločnosť poskytuje svojim zákazníkom v spolupráci s vybranými taxi službami vo vybraných mestách doplnkovú službu Vlak a TAXI. Cestujúci, ktorí sa preukážu platným cestovným lístkom na vlak u zmluvnej taxi služby, dostanú pri využití taxi služby dohodnutú zľavu. Túto službu je možné vzužiť v mestách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Trenčín, Trnava a Nitra, Liptovský Mikuláš. http://www.slovakrail.sk/sk/sluzby/doplnkove-sluzby/vlak-a-taxi.html
otázka je, kedy sa začne realizovať alebo aspoň o nej hovoriť (t.j. cca20-25 rokov od začatia diskusie sa pri zhode šťastných okolností možno začne aj stavať)
Ak myslíš priestor medzi parkoviskom a trolejbusmi, tam bolo dlho povolené pár minút stáť a ľudia si na to zvykli, a teraz si mnohí možno ani nevšimli nové značenie, ktoré to zakazuje. Legálne sa môže stáť 3 min. na uličke pri taxikároch po ľavej strane, ale zmestia sa tam prakticky len dve , max. tri autá súčasne, a keďže aj obyčajné naloženie babičky s taškami takú minútu trvá, tak ak by všetky autá išli tam, bola by tam zápcha, ktorá by autobusy blokovala ešte viac než tí ilegálni parkujúci...
Taxikárov áno...ale nie v takom počte!! Na to maju dispečing a telefonické objednávky,ktoré su aj tak výhodnejšie ...Mala by to byť pešia zona,regulovaná dopravou,lebo v počte cestujucich z vlakov tam vážne tie autá zavadzaju !!!
Taxikarov by som presunul nizsie, hore by mala byt zmluvna taxi sluzba ZSSK ktora by garantovala urcitu kvalitu, neodrbanie zakaznika + uz dnes poskytuje zlavu pre cestujucich.
A preto parkujem pod stanicou dole na Žabotovej. Vždy voľné miesto na krátkodobé zastavenie, nikoho neblokuješ, a vzdialenosť od schodov v staničnej budove je rovnaká, ako keď ideš na nástupište BUS. Hore však stále nechápem, prečo púšťajú aj IAD. MHD tam zabera fasa veľký flek, s taxikármi nič nenarobíš (každá služba tam má právo byť) a moc priestoru ti už potom neostane. Ešte lepšia alternatíva nakládky-vykládky je poza prvé nástupište na "starú pražskú" - cesta okolo múzea dopravy až dozadu k traťovke. Tam je totálne prázdne, zmestí sa cez 20 áut, akurát jediný problém je prejsť cez koľaje k múzeu resp odstavné koľaje na dvore. V prípade vytvorenia prechodu tade (trebárz vďaka PZZ by si mohol celú IAD presmerovať tade, a vytvoriť tam normálnu nakládku/vykládku.
Vies, ono je to tak, ze keby ludia pod nalozenim naozaj mysleli nalozenie (zastavim, clovek nastupi, pohnem sa), tak je to fajn. Problem je ze tu tie auta pred stanicou postavaju 5-10 minut a vsetko blokuju (a policia na to kasle!).
Nebudťe tu ako blbci !!V jednom má pravdu,iné je zastaviť a naložiť a iné je parkovať ...To,že je tam kopec taxíkov,to tu vedia všetci,ale prečo za každu minutu sa má plaťiť nachápem ani ja !!V takom prípade,radšej parkujem pri kooperatíve,ked je niečo volné