Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Error 0x007 #196402:
Veď trať na Mlynských nivách pôjde popred súčasnú i navrhovanú budovu AS.
Reply on: Error 0x007 #196401:
je to absenciu naprav RABA ?
Reply on: Error 0x007 #196399:
a kam by si chcel na Dostojevskeho vopchat segregovanu trat ?
Reply on: Solider #196400:
Hento som iba navrhoval keby sa rozmyslalo o elektricke ktora by presla rovno pred budovou AS
Otakzka pre troflakov:
Cim to je ze 6639 jazdi takmer bezhlucne? Je to kvoli napravam HN2? Lebo je to pekny priklad ake mozu byt trolejbusy tiche oproti autobusom (len interier trochu hrkota) ?
Reply on: Error 0x007 #196389:
Nemusí ísť po Továrenskej. Na križovatke Karadžičova – Mlynské nivy sa napojí na prievozskú radiálu.
Reply on: Ámos #196398:
? Na co by jazdili pod zemou? Elektricka ktora jazdi na segregovanej drahe nestoji v zapche, teda aspon to vtedy kym nepride dajaky tropik v poršatku a zablokuje drahu... Teda ja zvycajne nevidim auta jazdit po elektrickovej drahe (teraz nemyslim priecestia!)
Reply on: Error 0x007 #196397:
pri predpoklade ze by boli podzemou.
Reply on: Ámos #196391:
Neviem, ale pochybujem ci by mal trofel dostatocnu kapacitu. Elektricka ma ovela vacsiu (nove Skody viac ako dvojnasobnu oproti troflom)... a hlavne by nestali v zapchach...
Reply on: 810zssk #196393:
Neviem, iba ma to tak napadlo aby ET presla rovno pri AS...
A co tak obratisko pre eliny pri AS tak ako to maju aj trofle? Bolo by to vhodne aj v pripade vyluky...
Reply on: 810zssk #196394:
a veeela vela vela EU fondov 😃
Reply on: Ámos #196391:
Tam sa ziada aj trolejbus aj elektricka.
Reply on: Error 0x007 #196389:
Ved samotna Karadzicova je velmi blizko AS, naco zachadzka?
Reply on: Ámos #196391:
samozrejme dvojklbove trofle by podnik nakupil az vtedy, keby prvy prototyp vyrobil SOR ?
Reply on: Ike #196390:
z objektivneho hladiska to co ratas do rychlosti na tej trati zarataj aj na centrum. hlavne tie rychloprejazdne vyhybky, retardery na Hurbanovom, preferencia Kollarko, vypnutie Florianskeho, zakaz odbocenia z Kriznej na Spitalsku, uprava signalu, etc. etc.
Uz len taky zakaz odbocenia dolava pri SNM cez el.trat by velmi pomohlo. Vodici dnes mozu pouzit pohodlne spojenie cez semafor, okolo reduty a Medenu.

To co sa ziada na Dostojevskeho je bud elektricka ale ja by som tam skor dal trofel s napojenim cez nabrezie na DD. cize spojenie L202, s L33 so skratenim L70 na Rajsku. A tym teda priame prepojenie funckie byvania (DD, KV, Dubravka) s funkciou praca (Centrum, Eurovea, Penta projek, HB reavis projekt a Apollo a okolie)
Taketo nieco by bud pytalo husty interval v spicke ak nie dvojklbove trofle.
Reply on: Ámos #196387:
To je ťažko zhodnotiť. Z normatívneho hľadiska keby na uvedenej "spojke" boli tri-štyri zastávky, výhybky by boli rýchlo-prejazdné a samozrejme by fungovala preferencia, myslím si, že by to mohlo konkurovať.

Rozhodne si myslím, že niečo potrebné potrebuje Bratislava ako soľ. Lebo radiálový systém so súčasným nódom definovaným Floriáskym nám., Vazovou a Americkým nám. je skutočne z viacerých hľadísk nevýhodný (aj z hľadiska plánovania výluk, prípadne mimoriadnych situácií)
Reply on: Ike #196383:
+ Legionarska - Sancova - hl. st.

Avsak KDI by sa jedoval kedze by to obmedzovalo IAD...

Pri ET na Dostojevskeho/Karadzicovej som mal taky napad ze by sa trat mohla potiahnut po Tovarenskej a presla by velmi blizko AS... Len ci by to dovolil postavit na svojom uzemi HaBeRG...
Reply on: Ike #196384:
tak reklamny smog ala SR je neskutocny. a ochota s tym robit minimalne, lebo kto na nas civi minimalne raz za rok z tch bilboardov?
Reply on: Ike #196383:
akurat by dojazdovy cas na filialku, racko bol este vacsi ako je dnes cez centrum

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.