To celkom určite, pretože ja som mal vojenskú katedru až po prevrate, išiel som tam a-52, aby som potom na mieste zistil, že vojenská katedra FiF je inde, takže som sa tam na prvýkrát dostavil neskoro a bol som zelenou gumou par excellence plk, Záležákom ***aný mohutným ryčaním "Čo vám bránilo prísť včas?" To vo mne vyvolalo reakciu, že som gumákovi oznámil, že ***em na vojenskú katedru lebo aj tak dostanem modrú knižku a pobral som sa het, čo ho vytočilo ešte viac a reval za mnou na celú Petržalku "Chlap s pičú, chlap s pičú".
Tak ešte dopĺňam info... petržalská linka 52 existovala ešte minimálne aj v období rokov 1996 až 1998, pričom pravdepodobne práve v tomto období premávala po estakáde. Premávka bola zabezpečená len v špičkách (do roku 1995 celotýždenne) a pravdepodobne už bez spojov ku VKVŠ.
Nechcem sa hádať, ale minimálne po 1990 ešte nejaký čas chodila aj na Vojenskú katedru, keďže si to pamätám a vzhľadom na môj vek si linkové vedenie v roku 1989 nemôžem pamätať.
Ešte dodám že tieto spoje premávali cez Kočánkovu (okolo bývalej vozovne) a Pri Seči na Tebou spomínanú konečnú "Vojenská katedra vysokých škôl" (ešte donedávna patril pozemok STU). Tá bola cca niekde tu http://goo.gl/maps/atqE8
Ešte dodám, že vybrané spoje premávali na Vojenskú katedru, teda za Starým mostom išli cez parkovisko pred bývalým Lunaparkom (bola tam aj zasátvka) a k Vojenskej katedre.
Na jednej strane sa tvárime ako moderné mesto/moderná krajina,ale miestami mám pocit akoby sme žili ešte v 90tych rokoch minulého storočia.Pre porovnanie ako to má vyzerať netreba chodiť príliš ďaleko.Stačí prejsť do Hainburgu alebo Viedne a človek má pocit,že je v inom svete ?
Tak ja som mal zatiaľ "šťastie" a smraďoši nerobili extrémne veľké problémy až na tie dve výnimky.Pokiaľ ide o tú políciu a dispečing je to v záujme bezpečnosti ostatných cestujúcich,aby takýchto opitých bezdomovcov eliminovali z prostriedku MHD.Nikdy nevieš kedy mu v tej prepitej hlave prepne vypínač a nezaútočí na niekoho a to už je fakt prúser a ukážková reklama pre DPB.Potom nech sa magistrát nečuduje,že aj kvôli takýmto prípadom akým je príspevok od Ely nechcú ľudia presadnúť z auta do MHD.Práve takýchto príležitostných cestujúcich by mal DPB oslovovať kvalitnými službami a komfortom.Práve príležitostní cestujúci majú potenciál v budúcnosti vymeniť to auto za MHD.Začať to môže tými novými elinami a troflami + opravami električkových tratí ? všetko sa dá len musí byť vôľa na strane mesta a DPB ?
Bola to linka 52. Jazdila do leta 1995, pôvodne po starej trase (okolo štadióna, cez priecestie na konečnú na parkovisku pred blokom Vavilovova 5-7). Neskôr bola presmerovaná na estakádu a končila blokovo po uliciach Farského - Černyševského - Bosákova.
Po zrušení bola na krátku dobu nahradená linkou X, ktorá sa pretransformovala na linku 67 (dnes 84).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.