Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zlomok #221779:
+ dolu je to odporučenie čo sem dal Valec v príspevku #221763 že by sa to mohlo realizovať už k 01.09.2017.
Reply on: zlomok #221779:
Bod 6:

Návrh zmien organizácie dopravy liniek č. 205 alebo č. 210
Trasy liniek

205 AVIÓN, Galvaniho, Bulharská, Slovinská, Rožňavská, Trnavská, Jégého, Záhradnícka, Svätoplukova, Mlynské nivy, Rajská a späť
210 Hlavná stanica, Šancová, Račianske mýto, Legionárska, Karadžičova, Autobusová stanica Mlynské nivy, Dostojevského rad, Olejkárska,
Nové SND, Vajanského nábrežie, Most SNP a späť

Linka 205
Predĺženie linky 205 zabezpečí rozšírenú obsluhy územia Mestskej časti Ružinov o priame spojenie Trnávky s Obchodným centrom AVIÓN s využitím vozidiel s pomocným dieselovým pohonom. Celková výprava vozidiel 30Tr DG bude 8 vozidiel čím spolu zo súčasnou linkou č. 210 (4 vozidlá 30Tr DG) bude celkový výprava vozidiel s pomocným dieselovým pohonom 12 vozidiel.
Reply on: 810zssk #221780:
Áno, ten materiál je trošku neprehľadne písaný a obsahuje aj zopár chýb ako napr. linka 63 nemá dotyk s trolejom ale je nahraditeľná a pod... Určite by som to štylizoval odlišne, ťažko presne pochopiť ako to autor presne myslel.
Reply on: zlomok #221779:
Ano, aj nie. V zavere sa uvadza nasledovne odporucanie: "Prioritne riešiť takto linku č. 205 s predĺžením po AVION a v prípade obstarania kĺbových trolejbusov s pomocným batériovým pohonom túto predĺžiť až na letisko M. R. Štefánika (viď návrh pilotného projektu)" - Posobi to teda tak, ze to predlzenie po Avion (vratane skratenia 63) chcu robit uz s DeGesmi a az predlzenie na letisko je podmienene nakupom parcialnych trolejbusov.

Celkovo je ten material napisany celkom zmatocne.
Reply on: Matej Balog #221778:
No tak moment, tam píšu o linke 205 a kĺbových trolejbusoch s baterkami pre jazdu mimo drôt, nie o degešoch... Tak isto 61 kĺbové trolejbusy s baterkami. To je niečo iné...
Reply on: zlomok #221776:
Aj po rovine? 😮
Reply on: Valec #221769:
Ešte daj výpočet nákladov. Hint: Pri degešovskej 30Tr môžeš rátať spotrebu 100 litrov na 100 kilometrov.
Reply on: Mike #221772:
Maxove sci-fi? Alebo to niekto naozaj myslí vážne???
Reply on: Valec #221763:
WTF?
Reply on: Valec #221769:
Hej to som cital a videl ten dokument. To je chore s tou 68, lebo ak ju obmedzia, tak ludia uz na Hrobakovej nenastupia!!! To iste plati o L61. Mna by zaujimalo, kto taketo somariny riesi a hlavne preco nikto sa nepozrie, ze mesta ako Praha a Vieden idu kupovat velkokapacitne vozy a maju navyse aj metro a u nas sa vobec nikomu nechce na toto pomysliet. Ved ked si len prepocitam, zeby sa kupili vozy capacita L trebasrs na L21 a interval by tam isiel z 5 na 6 alebo 7,5min, tak sa usetri 2-5 vozidiel a 6-15 vodicov, vzkm, co je pekna suma do roka. To je len priklad a takto by sa mohli pouzit este na dalsie linky. Takych 40 vozov by stacilo. A nie vymyslat s elektrobusmi a pod.
Reply on: MatejBA #221771:
Tak toho jedného pána autora (nielen) tu všetci dobre poznajú ...
Reply on: 810zssk #221770:
Skor to vypada, ze v Pezinku mali Den Otvorenych Dveri, a par ludi im uslo...
Prosim vas, povedzte niekto ze to je vtip..
Reply on: MatejBA #221768:
"L61 ledva stiha od Avionu"
To sa neboj, to je "vyriešené" ďalej ?

Pilotný projekt trolejbusová linka č. 205 – predĺženie na letisko
... Zároveň linka č. 205 ponúka novú prepravnú kapacitu a smerovanie pre dopravnú väzbu letiska v spojení s centrom mesta a Autobusovou stanicou Mlynské nivy, čo si vynúti koordináciu linky č. 61 a zmenu jej intervalu v preložením intervalu s linkou č. 205 za súčasného zvýšenia kapacity v sledovaných profiloch, čo je jedna zo súčasných požiadaviek na zlepšenie dopravnej obslužnosti - predovšetkým kapacity liniek v okolí Galvaniho ulice.


A pod slovom VYNÚTI si treba prestaviť toto:
Linka . . . Zmena počtu vozidiel . . . zmena km/rok
205 . . . +3 . . . +152.000
63 . . . -1 . . . -67.000
61 . . . -2 . . . -30.000

Neviem teda ako sa bude koordinovať L61 a L205, ale ak má dnes L61 horší interval ako L205 (mimo rannej špičky), tak pri poklese km sa musí ešte viac obmedziť. Veselá je tiež úspora vozidla na L63, ktorú predsa skrátia už pri zavedení DeGešov. ?

A komu by bolo málo, tak sa môže tešiť aj na "predĺženie linky č. 209 do Ovsišta za súčasného zníženia kapacity autobusovej linky č. 68". ?
Reply on: Valec #221763:
Im je*e? Tak L61 ledva stiha od Avionu a L63 uz na Galvaniho je plna tak, ze si clovek obcas nesadne (takze je tam 40-45 ludi a tam chcu dat vozidlo pre 60 ludi?). A co urobia ked sa pokazi Deges? Vynecha spoj? Ci skratia po Radiovu? Alebo daju autobus?

A ta L65 - no tazko povedat, ci to je dobre alebo nie, tou som nikdy nesiel, kym som robil pri letisku.
Reply on: Valec #221763:
Vzhladom na vyssiu spotrebu degesov vs. EURO6 NB18 sa to neodporuca realizovat. Ale tiez som to cital.
Reply on: Valec #221763:
Dúfam, že minie. Zrušiť komfortný prestup tbus/65 na Trnávke tiež nie je zrovna šťastný nápad ... (Okrem ďalších už spomenutých závažnejších argumentov ..)
Reply on: Valec #221763:
Tak to bude chodiť L63 ešte prázdnejšia po Rožnavskej ako doteraz a na L205 balíky.
Keď skrátiť L63 tak po Bajkalskú a zlepšiť jej interval v špičke.

Pre L65 bude potrebná nová zastávka Pri zvonici na Galvaniho ul.
Reply on: Valec #221763:
I keď... ako tak čítam, tak skrátenie L63 súvisí s umiestnením striešky, nie s predĺžením linky 205.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.