Reply on: eripmav #72043:
Máš pocit, že cez vlčie okná vodič pozerá von? Ty si veľa múdry, aj technickým podmienkam prevádzky vozidiel rozumieš, nie si náhodou redaktorom Nového Času?
Samozrejme, napr. tenký prúžok cez okná v štýle Firo tour na 7909 nevadí, lebo nijako markantne nezavadzia vo výhľade, ale cez tie dierkované fólie, musíš aj sám uznať, že síce vidno je, čo nepopieram, ale značne nafigu. A fakt by ma veľmi zaujímal posudok od oftalmológa.
Zvonka sa mi ale tento druh reklamy paci najviac. Pises, ze tebe sa moc nepaci ked su vozidla rozne pomalovane... No tomu nezabranis - farebnu unifikaciu dopravcov uz reklamy budu narusat, ci chces ci nie. A zas vzdy lepsie mat na K2S reklamy na LBC ako ich povodny nater. A dostali sme sa k reklamam na LBC - tie su celovozove a podla mna vkusne. Nezasahuju do okien, cize tym Marijo a spol. OK - dizajner zvolil pre LBC tento druh reklamy - vyslo to. Inde mozno lepsie vyrazi velky obrazok na boku vozidla. No a bavit sa o nevkusnosti... pri pohlade do interieru potagovaneho a posprejovaneho... sorry. 
Treba sa spytat DP, ci im teda tych par supiek (ak to je tak ako pises) stoji potom za to, aby Recaru opskytovali reklamne plochy na vozidlach. Ja byt Recar a zadavatel ma poziada o vypracovanie reklamy cez cely bok vozidla a DP mi to umozni, tak zadavatelovi bez mihnutia oka vyhoviem ! To je biznis ! A Recar ho zjavne robi, ako ma umoznene.
No a am to este jednu dost dobru vlastnost - v lete to VYRAZNE tlmi slnecne luce a nesvieti Ti tak do vozidla a na kscyhty cestujucim.