A žltý toner na modrom papieri zaplatíš z vlastného? To len tak na okraj
Re #80764 Jakub1: Preto, lebo na kĺbové vozy ešte magistrát neráčil ani len vypísať tender. Na 9.5-metrové vozy už výberové konanie prebehlo, a na jeho základe môže SOR dodať okrem tých, čo už dodal, ešte tuším 30 vozov. Tak sa nakúpia aspoň tie, keďže aj sóla sa nám začínajú rozpadávať.
A až keď sa vypíše a vyhodnotí výberové konanie na 18-metrové vozy, a podpíše sa zmluva s výrobcom, až potom sa tie vozy môžu začať kupovať. Takže sťažnosť smeruj, ako zvyčajne, na magistrát.
Preco myslis ze je to taka skvela volba? Mas nejake informacie o tom kolko bude stat NB18 oproti Urbinu 18 a Citelisu? Ja by som to az tak ruzovo nevidel...
Zaujímavé, tú rozdielnu chronometráž som si na 37 doteraz nevšimol. Sú ešte nejaké iné podobné zaujímavosti (v zmysle odchyliek od štandardnej schémy po-pi C-B-A-B-C a víkend C-B-C) okrem 54 a prázdninovej 13?
Mimochodom, jazda Hlavná stanica-Lafranconi trvá N31 10 minút a N34 len 7 minút. Prečo taký veľký rozdiel?
A zvýši počet miest na sedenie v zadnej časti a tým aj celkovú obsaditeľnosť ? samozrejme pokiaľ by išlo o Solaris... v takej 25Tr s tým nič nespravíš ?
A nepovieš mi, kde by asi tak normálne trolejbusy na DD ostali? Alebo by ich tam každý deň ťahali z Hroboňovej. Aj tak, po zatrolejovaní obratiska majú len dve možnosti - buď "duobusy" nasadia do mesta na normálne t-bus linky, čo by bola dosť zaujímavé, že by po meste chodili trolejbusy s pomocným agregátom a na DD, kde je potreba dojazdu do vozovne na agregát by chodili obyčajné trolejbusy, alebo ich nasadia na 32, čím by boli podstatne namáhanejšie ako dnes na 33. Takže by nebolo zlé, keby ostal súčasný stav s tým, že "duobusy" pôjdu na agregát do vozovne + cez týždeň tých 6 spojov na 133 + víkendová prejazdová 33/3.
myslim si ze v dpb je vela inych dolezitejsich veci ktore by mali korespondovat s dizajnom... cestaky mozu byt aj cierne na bielom... resp cierne na farebnom