Chápeš, myslela tým v tuneli, toto slovko s rpedložkou vypadlo pani redaktorke. To si si už mohol zvyknúť že redaktorky BA prílohy SME napíšu zvyčajne viac chýb, či už vo faktoch alebo v gramatike či štylistike ako správneho textu...
vzhladom na pocet obyvatelov alias cestujucich si myslim, ze naozaj kludne vsade - komunikacie su siroke, vacsinou stvorpruhove, s dostatocnymi polomermi v zakrutach, medzizastavkove vzdialenosti tiez, vzhladom na pocty sucasnych autobusovych liniek a ich intervaly by sa tramvaj uzivila na kazdej sucasnej stvorpruhovej vnutrosidliskovej komunikacii. Panonsku ani Dolnozemsku, ako hlavne autisticke tahy neratam. vetva by sa zisla dokonca aj do tych Kopcian - obsluha zst. Petrzalka + dalsia planovana megalomanska vystavba v priemyselnej zone Kopcian si vyziada zvysenie ponukanej kapacity MHD.
Ale v realite sucasnosti su akekolvek taketo napady iba snenim a sci-fi viziami ? , rovnako ako keby som hned povedal, ze tu elektricku potom z Kopcian predlzit este 5 km do centra obce Kittsee... ?
Pričom stavebné povolenie mala iba na sedem.... Ale asi s tým nikto nič nespraví, pretože to nie je v rozpore s veľkým ÚP ani so súženou pamiatkouvou zónou... a ÚP zóny zatiaľ nie je schválený.
V ÚP myslím výšková regulácia nie je. V návrhu ÚP zóny CMO-SV (zatiaľ nie je schválený), sa povoľujú len budovy do výšky okolitej zástavby, avšak okrem uzlových bodov (napr. Račko), kde by mohli byť lokálne "dominanty". Z tohto hľadiska táto budova myslím je v súlade s budúcim ÚP zóny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.