neviem ci mala nejake specialne pridelene vozy, co ja viem jazdilo tam kdeco, 4309 tusim odkedy zrusili 81-tku, 4824, 4215, 4510(viem, ze ten jazdil casto na 92ke), ale aj na 88cke sa sem tam mihol. Len som chcel poukazat na to, ze aj ked tam jazdil 15rocny voz, tak mi to bolo milsie, pretoze som sa v nom nemusel tlacit.
(z)lobby...
Zatiaľ čo z Tvojho príspevku priam srší dobrota.
S.Pacherová síce robí chyby, ako každý, avšak podľa môjho názoru medzi novinármi nešpecializovaných periodík, čo o doprave sem-tam píšu, je najlepšia a najserióznejšia. Že v tomto prípade neskontrolovala, či matematicky sedia údaje, ktoré jej asi poskytol pseudohovorca, je chyba. Ale že článok odignoroval T6, to už ako chybu nemožno pripísať jej - kto, okrem nás na tomto fóre a zopár podobných cvokov, vie, koľko tie električky majú rokov? Alebo si má každé písmeno overovať zo štyroch nezávislých zdrojov?
A načo by jazdili do Trenčína z letiska v BA? Veď letisko je aj v Piešťanoch (a dokonca aj v Trenčíne, hoci nie medzinárodné a neviem, či vôbec civilné).
Vzhľadom na zmenu územného plánu sa dovolím informovať - trasa linky "metra" A, ktorá je "naplánovaná" medzi Dúbravkou a Račou sa za stanicou Autobusová stanica odpojí od stanovenej trasy a pôjde do Ružinova? A potom ako to bude s linkou "B"? Ukončia ju na spoločnej zastávke Miletičova?