A nebudú na niektorých špičkových spojoch namiesto toho dupláky? Pretože už dnes sú niektoré Os z Hlavnej stanice na Trnavu a Galantu kapacitne už dosť na hrane pri sólo 671.
Predpokladám, že sa tam škrtli osobáky aj kvôli plánovanej celoročnej výluke kvôli modernizácii trate medzi Novým Mestom a ÚNS, kde bude trať prejazdná iba po jednej koľaji.
Nutno doplniť, že oproti pôvodnému návrhu po novom budú tieto Nitrianske REXy v smere do BA každé 2 hodiny tvrdnúť v Pezinku 10 minút, aby boli prechodené večne meškajúcimi expresmi z Košíc pár minút pred konečnou stanicou, hoci obe vrstvy v BA končia v rôznych staniciach (hl. st. vs N. Mesto). Myslím, že o takto atraktívne spojenie s prestojom v PK bude v týchto vlakoch ,,bitka o miesta,,.
A tiež zrejme podľa obvyklej situácie pôjde na tých REXoch z Nitry často miesto 861 klasika s Okuliarnikom alebo Somárom s Bdtmee. Potom sa pôjde miesto 120 len 100 a ešte bude treba v koncových staniciach obiehať, takže tá hodina na obrat bude často aj nedostatočná na pohltenie meškania + obehnutie súpravy.
Tie REXy od Nitry mohli kľudne potiahnuť až do Petržalky. Aspoň v špičke. Podľa CP mi tam vychádza zhruba hodinový prestoj súpravy na Novom Meste, takže by sa to dalo potiahnuť do Petržalky bez nutnosti pridania ďalšej súpravy.
Takto ušetria 1 vozidlo a rušňovodiča zjavne, aby v špičke bol cca 1 hodinový interval Petržalka-Rajka. Inak točí celú trasu v 2 takte stále len 1 HDV.
Bude to kompenzované S8kou jazdiacou stabilne až na BANM, alebo tam proste budú diery? Lebo dnes S8 končí v Petržalke vtedy keď ide S55, čo už podľa tvojho postu nebude.
Končia vlakové S55,65. Od PK bude slabá náplasť v podobe Rex N.Z.- TT. - N.Mesto s 2h.taktom no ten nezastavuje v zastávkach ako regio OS. . Petržalka nebude z tratí 120,130 obsluhovaná vôbec.
Tak to nebudeme prekvapeni hadam... uz par rokov sa nič iné nerobí, len sa pridávajú nejaké spoje na frekventovanych linkach, a tie menej frekventovane už roky strácajú spoje a nadvaznosti, čiže sú čoraz menej vyuzivane.
Oceňujem výraznú redukciu audiosmogu pri dojazdových spojoch. Napr. pri L83 do Depa Petržalka je to redukcia z 27 hlásení na 3
Ešte sa zbaviť hlásenia "na znamenie".
Podľa hrubého prepočtu bolo od 13.2.2023 do 31.12.2024 hlásenie zopakované 95 000 000x, ak berieme do úvahy, že bolo zahlásené iba raz, t. j. vždy cestujúci stlačil dopyt a druhé hlásenie o zastávke na znamenie nezaznelo. Ak by to bol dopyt stlačený iba v 50% prípadoch, tak hlásenie odznelo 142 500 000x Snáď bude 150 000 000x a dosť
Normálne si vyhľadaj zastávku cez vyhľadávacie okno tohto webu a po kliknutí na zastávku sa ti zobrazí (aj) VZT priamo z tej zastávky, ktorú keď si otvoríš v novom okne uvidíš jej celú URL...