Takže DNV od pondelka: Zníženie kapacity mimo RŠ nasadzovaním menej kapacitných vozidiel.
Petržalka: Zhoršovanie intervalov nosných liniek, lebo nie sú vozy a vodiči (zázračne na DD linky tí vodiči sú...)
Lamač: Sústavné znižovanie kapacity nasadením midibusov na linku 37.
A áno, čo sa tam spravilo nespochybňujem, no nepamätám si akékoľvek zhoršenie na DD na rozdiel od dotknutých MČ.
Práve bolo vo Fun Rádiu pozdravenie dákeho mladíka. Ho zdravila nejaka baba čo nastupuje na 5ku na Molecovej a vystupuje na Mladej Garde... ? Mala radšej zavolať do DPB by jej možno poskytli reklamný priestor. ? ? Nezdravila niekoho z tohto fóra?
Nepochopil si. Nikto nenavrhoval aby boli na tychto linkach po cely den len Tedomy. Tedomy mali byt len na garantovane NP poradi(ach) (ano celodennom, ale len na jednom, maximalne dvoch poradiach).
Hej, vymenili to tak, že tie vozidlá presunuli do iných častí mesta. Fakt vynikajúce riešenie. ?
Re #123879 merice: To je (ak nie je označené, tak má byť) návestidlo predzvesti, teda nie je potrebné aby tam električka stála, resp. ak zastaví tak nemusí stáť na Jégeho.
Re #123911 pato922: Dotyčný blbec asi ešte nezaregistroval, že do Kittsee chodí každú hodinu vlak.
Inak tak ma napadlo, keď je tá linka turistická prečo končí pod Novým mostom. V centre je to jedno z mála miest, ktoré by som nechcel turistom ukázať. To radšej "upratať" Nám SNP a tam ukončiť L 901. Ale si myslím, že mestu chýba aj tá pravá turistická linka /aspoň v hl.sezóne/ typu hop on hop off. Išla by okolo tých pekných miest čo v Blave nepochybne máme, ale na to sme ešte asi nedozreli. Vláčiky sú ok, ale aj tie busy by prilákali ľudí a keby boli spojené s ochutnávkami a inými "atrakciami" bola by to pekná reprezentácia BA.
vsak jasne ze celodenne , na tbus linkach nie su spickove sluzby moc - okrem tusim 206,212. Ten Tedom na tbus linke ma svoje pre (nemame ziaden NP voz
) aj proti (jazda pod drotmi ).
Vieš to je tak linka z Rakúska má byť turistická hlavne takže preto končí pár krokov od historického centra... Linka z Rajky má byť len prepravná takže nSND jej aj vyhovuje... Veď budú môcť presúpiť na 133 a potom sú pod Novým mostom ?
Alebo cez Kittsee a toľko "ospevovaný" Wolfsthal až do Hainburgu. Možno by sa tá 901 potom viac naplnila a bola by miernou konkurenciou k Eurolines či čo to premáva do Viedne. Ale nemohli by tieto cezhraničné linky mať jednu a tú istú konečnu v centre? 901 pod Mostom, 801 pri nSND... Jeden terminál čiže jeden prestupný bod na linky mhd v BA.
Celodenne? Pokial viem bavime sa o jednom, maximalne dvoch poradiach a to nie je take strasne. Hoci netvrdim ze som nejaky extremny zastanca tejto myslienky.
No ten čitateľ sa mýli... Licenciu treba kebyže jej nie je treba tak linku máme už aj v Hainburgu... A linka do Kitsee... Zaujimavé riešenie aj aj som o nej uvažoval ale to rovno môže zaviesť do Pandorfu by niekto povedal ?
dnes som videl na L4 T3 - jku s reklamou na vesmírnych kkt. nechápem dpb ako môže nechať ufokult (resp. sektu) vylepiť si veľkú reklamu ne jeho voz. je to smutné
? ☠
počuj, kde máš napísané, že ide kandidovať a že aj dostane hlasy.... pokiaľ viem, tak n DD býva dosť ľudí v podnájme, teda bez trvalého bydliska a tým aj bez možnosti voliť na tomto mieste... ?
Trať nebolo možné dostavať s faktu Starých Gruntov lebo už niekoľko rokov sa tlačí do hlavy, že tadiaľ je to múdre viesť... Jediné plus vidím vtom, že nebude asi 500 metrový súbeh s električkou?
No ak si to myslel tak ,ze ak by bol SOR na L95 v rannej spicke pri 1 minutovom intervale - tak podla mna mas isto zlepsenie - vsak teraz mas 4 min - klbovy voz - cca 150-160 ludi , a SOrmi by si mal 4x 80 ludi to je dajme tomu 320 ludi - co ty nato - podla mna scifi jak hovado
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.