Ja som sa zase čudoval že tade ľudia šli, teda prešli. Ide o to že bol zatvorený a bol tam nejaký plot-pletivo. Ja som sa tam už dávno nenazeral, že v akom je stave, možno že ho teraz pre výluku otvorili. Fakt neviem.
Výluka nám prebieha naplno, sem tam aj problémik, ale dá sa. ? Hlavne sídlisko Západ je total zapchaté. Dnes som si všimol, že nastávajú kolízie pri zastávke Západ, obchvat. Vystúpi kopec ľudí a mažú cez R1 na sídlisko a aj dnes autám len tak vržďali brzdy. Takže nechápem prečo nieje cez R1 dočasne prechod pre chodcov, táto zastávka zažíva ozaj nápor cestujúcich. Toto mohli už vytušiť, či už mesto, dopravca, policajti a znížiť tam troška aj rýchlosť, najmä pri spomínanej zastávke, prípadne aj nakresliť prechod. Až keď niekoho odfiknú, tak sa asi zobudia. Podchod nie každý využíva. No a na námestí SNP pre smer Kováčová, Sliač, Lukavica, Žel. Breznica, Dubové, slúži tá zastávka, kde stáli linky smer Sekier, Lipovec. Označníky sú po celej výlukovej trase, tak ako to má byť, cp sú všade, takže okej. ? Inak a ľudia šomrú, že sa nemajú ako dostať na Hypernovu, aj včera si fotím uzatvorený most a jedna pani sa ma pýta že či sa dá prejsť, lebo ráno musela ísť naokolo a autobusy nejdú žiadne, ja jej vravím že preskakujú plot, ktorý sa na to cítia. ?
dosť silno pochybujem... podľa mňa ten voz u ČSAD M.Kameň nikdy nebol... podľa mojich dát bola C744 s VINom 0451 dodaná podniku Plynovody Praha. Posledný záznam z roku 2002, kde mal voz ešte krtíšsku špz svedčí o tom, že bol vtedy v súkromných rukách, teda spomínaný Slovtransgaz
Pátral som v katalógu na md.net a záhada je rozlúštená:
VK 40-12 skutočne existovala: http://www.mestskadoprava.net/index.php?mod=vehicles_detail&id=425
Inak katalóg uvádza celkovo 8 vozidiel C744.1902 v SR. Ktovie či táto VK 40-12 bola celý čas u jedného majiteľa až do presunu do KE. Možno bola dodaná do SAD-ky a neskôr ju mohli odpredať do transgasu...?
Tie tvoje zápisy budem musieť trochu spochybniť a hlavne túto C744. Totižto mám zoznam všetkých C744 ktoré boli vyrobené a ani jedna nebola pre Modrý Kameň. ŠPZ VK 40-12 by sa dala datovať k roku 1992 a keďže vtedy boli vyrábané C744.1902 (a bolo ich LEN 30 kusov), tak by ten voz musel byť dodaný napriamo a to nebol (na SK išlo len 6 vozov a všetky na východ)
o tom viem, myslel som bordový mestský štvordverák 280.08 čo stával často na otoči za pumpou smer PD, ale aj pri reštaurácii na hlavnej ceste, ako je dnes zastávka vybraných spojov L2
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka