Na strednom Slovensku je aj v BBSK viacero miest, čo by si zaslúžilo MHD. Určite Krupina, Banská Štiavnica (min.vo forme park and ride). Tu som ju úplne neočakával ale palec hore. Nikde som sa nedočítal (alebo som bol nepozorný) zopár dôležitých otázok. Neviem si úplne z článku predstaviť o akom rozsahu výkonov sa bvíme a ani ako bude fungovať. Plánujú integráciu do IDS? Budú mať spoje prípoje? Aká bude platiť tarifa? Alebo je to len obdoba tej "MHD" čo tu už aj jazdila ?
PS: Ak to bude štandardná MHD je to určite správny krok. Sliač sa rozrastá a nejakú formu vnútromestskej dopravy bolo potrebné zriadiť. Osobne myslím si, že by sa uživila MHD aj s štandardným 12m vozidlom - keby ju urobia zdarma ako napr. Pezinok. Vtedy by ju určite využilo viac ľudí.
Zaujímavé je, že mesto plánuje využitie MAD aj do Sampora, či do miestnej časti Trebuľa (sídelný systém Kováčovej) čo by výrazne odlíšilo niekdajší pokus MAD Sliač spred pár rokov od tohto...
To by sa najskôr muselo mesto spamätať a zapracovať štúdiu Žilinskej univerzity do praxe, čo sa nedeje. Doprava k zimnému štadiónu ako aj obsluha centra mesta je v nedohľadne...
To je vysoký počet liniek. Ak porovnáme s PD, TN tak ZV sa ukazuje vždy ako mesto s vysokým počtom liniek, veď mali až 24. Ale aký bol CP na zvyšných? Lebo 4 vyzerá dobre.
Výborná práca. Linky 11 a 12 sú úžasné, na zvolenské pomery dokonca pomerne intervalové. Zato linky 1+10 sú "klasická" zostava.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
slovak2018
PS: Ak to bude štandardná MHD je to určite správny krok. Sliač sa rozrastá a nejakú formu vnútromestskej dopravy bolo potrebné zriadiť. Osobne myslím si, že by sa uživila MHD aj s štandardným 12m vozidlom - keby ju urobia zdarma ako napr. Pezinok. Vtedy by ju určite využilo viac ľudí.