A čo tak nechať cestujúceho vybrať si, čo mu viac vyhovuje? Mohla by sa zachovať doterajšia tarifa (povedzme vylepšená o možnosť prestupu podľa návrhu schváleného na nedávnom MZ) a pridať možnosť predplatiť si cestovanie na mesiac (štvrťrok, rok) bez obmedzenia počtu ciest. Cenu nastaviť tak, aby na tom DPMŽ nebol škodný a uvidelo by sa, čo cestujúcim viac vyhovuje.
Btw., ako má vlastne fungovať to prestupovanie? Bude sa pri druhom označení do určitého času odrátavať z ČK pol jazdy, alebo bude musieť mať záujemca o prestupovanie nabité v karte špeciálne prestupné jazdy?
Btw., ako má vlastne fungovať to prestupovanie? Bude sa pri druhom označení do určitého času odrátavať z ČK pol jazdy, alebo bude musieť mať záujemca o prestupovanie nabité v karte špeciálne prestupné jazdy?
Jozef
19.9.1994 – Pred jedenástimi rokmi sa uskutočnila prvá skúšobná jazda trolejbusa v Žiline, keď na trať vyšiel trolejbus Škoda 14Tr #206. Skúšobné jazdy sa neskoršie obmedzili na krátky okruh v objekte vozovne na Kvačalovej ulici, až do otvorenia trolejbusovej dopravy 17.11.1994.