Navyše ráno okolo pol ôsmej sa na Solinkách (a v okolí) stálo asi 10 minút, zrejme bola Bajzova bez prúdu. Okrem toho, v pondelok krátko poobede sa tiež nejazdilo cez Solinky, dobrých pár desiatok minút.
Dnes medzi 10:45 rano až do 11:30 bolo na ul Matice Slovenskej roztrhnuté vedenie (zapričinene to bolo kvoli tomu lebolinka čislo 4 išla na druhu trolej ktora zkracuje cestu ale 1 paliva sa upevnila na 1 troleju a to sposobilo roztrhnutie) autobusy mali problem hlavne MirageBus
Pred chvíľou (po 8mej hodine) som videl L6 ako odbočuje z ul 1. mája smer Predmestská - Košická? Bol nejaký problém na trase okolo Nemocnice a Carrefouru? Elektronická tabula mu nič nezvyčajné nevypisovala (tomu sa ani nedivím heh) a ľudia čo boli vo vnútri sa netvárili zdesene... ? L14 išla tesne za ňou, takže problém prečíslovania to nebol...-) Máte o tom nejaké info?
v poriadku ale doteraz sa pisalo na tento rok o 7 klbakoch a 3 kratkych...myslim ze tie kratke su v lepsom stave ako klbaky...v klbakoch ideme rychlostou 35 km/h a newiem co ho sa mam skor chytit aby to neodpadlo,a to nespominam ze nepocujem vlastneho slova v takom drneni...zato v tych kratkych si myslim je lepsi komfort(myslim hlavne ten rachot)
Sám si si odpovedal - "kupit tento rok". Potom je možnosť ďalších desiatich podľa finančných možností.
Som zvedavý, ako to nakoniec dopadne s presunom Eurofondov na nákupy električiek a trolejbusov. V ideálnom prípade budeme mať do r. 2015 obnovený skoro celý vozidlový park (a-bus aj t-bus).
dnes som vo vecerniku cital ze dpmz ide nakoniec kupit tento rok 7 KRATKYCH A 3 klbaky....zda sa ze ide asi len o preklep...alebo sa nakoniec rozhodli inak?
Škoda že DPMŽ neurobí v nedelu na linke č.31 viac spojov na Pietnu, lebo cez pracovne dni tam je ten spoj skoro stratový a keby urobili v sobotu a nedelu spoj z hurbanovej hned by to využilo viac cestujucich aspon od 10:00 do 16:00 ?
SOR prekavapi vždy- ved skoro každy je iný. Stym elektrobusom by mohli preraziť aj do zahraničia, isto je jeho cena zaujimava. Soru sa v súčasnosti dari už sa mu poddala aj Žilina. ?
To vyvinú neskôr- bude to hrbatý prototyp v 5 a 6 dverovom variante s neprechodnymi uličkami s možnostou státia len v priestore dverí- pre rýchlejšiu výmenu cestujúcich. ?
to sú fakt podobné kritériá: výsledok môže byť naozaj variabilný, až Škoda 30Tr a 31Tr. Ale ako by povedali argument proti, môžu stihnúť vyvinpť aj 32Tr alebo 33Tr ?