Čaute, idem zajtra na prijímačky na ŽU a rád by som vedel, že ako ďaleko je zastávka pri Železničnej stanici od budovy stanice. Uvidím ju hneď? Sú po ceste aj automaty na lístky? ?
Budem rád za nejakú tú odpoveď.
Zatiaľ tu asi nikto nenapísal, že autobus Karosa B 952E #14 má nový busboard spoločnosti ALGIDA na zmrzlinu Big Milk. Autobus mal predtým reklamu na spodnú bielizeň značky TRIUMPH v OC Dubeň a Aupark Žilina.
Simkoslav - ten návrh som pozeral (nielen pre Žilina - Rajec). Z pohľadu Žilinčana je zvýšenie spojov do Rajca len vítané a musím skonštatovať, že konečne! Tá trať si to už dávno zasluhuje, plus treba doplniť nejaký spoj po 22:00 zo ZA nepochybne. Každopádne zavedenie taktu vítam, rozšírenie spojov rovnako, ale stále dávam jeden veľký výkričník: či sú tam popísané všetky obmedzenia, typu nejde cez zimné prázdniny, cez letné a podobne. Pretože už neraz (na iných tratiach) bol toto kameň úrazu. V uvoľnenom návrhu GVD to vyzeralo super, prišiel reálny a všade možne všeljaké obmedzenia prevádzky....
V novom GVD - dostupný napr. http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4515-Navrh-GVD-20122013-pre-osobnu-dopravu/ ale dochádza k úbytku Os vlakov ZA-CA v špičke, rýchlikov BA-ZA (aj posilových!). Avšak je pre hlavné trate koncipovaný už konečne naozaj systémovo na prvý pohľad - otázne je ako je na druhý pohľad a čo spraví s "menej" vyťaženými traťami....
Ktoré typy vozidiel môžu splniť VŠETKY kritériá "takzvaného verejného obstarávania" tejto úplatnej doby? Kto sa chystá si namastiť vačky na žilinskej "transparentnosti" aby bíla bíla byla....
Viem, preto som o tom písal ako o jedinom mne známom obhájiteľnom logickom dôvode. Samozrejme, že za tým je ešte niečo (niekto) iné.
Myslím si to preto, lebo vývoj sa nezastaví a predpokladám, že trolejbusy skôr či neskôr nebudú potrebovať medzi konečnými pevné vedenie a postačia si so zásobami získanými v obratiskách alebo na vybraných zastávkach (teda vyhovie sa aj "estétom" a zostanú zachované jazdné vlastnosti a ďalšie výhody). Týmto nechcem vyvolávať vášnivé debaty, spomenul som to iba na okraj. Sám si v Žiline momentálne neviem predstaviť nič, čo by mohlo trolejbusy plnohodnotne nahradiť.
Posledný odstavec vyjadril naivnú nádej a predstavu budúceho stavu, ktorej sám nedávam viac ako 10 %. ?
Trolejbusy boli a budú, vďaka novému vedeniu DPMŽ a mesta. Som rád, že je tu aj široké spektrum názorov na trolejbusy. Neviem, čo by sme tu písali, keby tam zostal ten pán, ktorý mal rozbehnuté celkom iné plány.
Nedávno som tu nechal odkaz na kamery na sledovanie rýchlosti a dodržiavanie pravidiel premávky na Ul. Na Veľký Diel. Teraz si ich môžete pozrieť na križovatke ulíc 1. mája, Predmestská a Veľká okružná:
Sám snáď vieš, že tu nejde o nižšiu spotrebu elektrickej energie. Homologizácia nového vozidla sa spravidla zvykne robiť až po ukončení výberového konania a teda nie je nutné nastavovať tender niekomu na mieru, aby nevyhodil náklady na homologizáciu zbytočne.
Prečo by malo v 21. storočí nevyhnutne prísť k zrušeniu trolejbusovej dopravy? Za to, že ich predošlé vedenie mesta považovalo za prekonané? V kopcovitom teréne má také výhody, ktoré tromfne asi ťažko nejako iný druh dopravy.
Ten posledný odstavec bol dobrý. ? Dúfam, že si ho nemyslel vážne.
Na mňa pokiaľ sa dobre pamätám nepadol v BA žiadny kryt ani v Ikaruse, ani v Tedome, ani v SORe. Nemusíš z nás robiť tak balkánsku prevádzku, keď sme iba mierne. ? Fakt je ale ten, že v SORe po pár týždňoch prevádzky začne veľa komponentov dosť výrazne hrkať, čo sa v takých Ikarusoch 435 začalo prejavovať až po rokoch prevádzky a v Tedomoch sa zatiaľ výrazne neprejavuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.