Udiak, ku kritike sa da stavat dvoma sposobmi. Bud sa urazat, bojovat proti nej a utocit na tych co kritizuju. Alebo sa to da ponat ako feedback na zaklade ktoreho sa mozete zlepsit.
Vy bohuzial vobec nechapete pre koho robite a co je ciel vasej prace. S malym v.
Ešte s akou suverenitou hromadne uráža a útočí na ľudí dookola... Ten človek je úbožiak, primitív. Človek bez výchovy a slušného správania. A nech môže mať titulov kolko len chce. Aspoň k tým ženám by sa mohol správať slušne, keď už nič viac nedokáže.
Pán Inžinier, nechceš si zoptimalizovať MHD v Pezinku, aby si mal priamy prípoj do tej Cajly z prímestskej linky z Bratislavy? Keď sa ti nepáčilo, že sa tu obmielala fráza, že sa vyvážaš len v autíčku? Možno konečne uvidíš autobus aj zvnútra ? Dokonca využiješ aj to číslo, čo si tu dávnejšie odporúčal, len ak môžem poradiť, kúp si len jednosmerný lístok...
"Pro mě tenhle pán je prostě buran!"
Človek s takým prístupom a správaním by nemal optimalizovať ani trasu mravcom, nie to ešte MHD. To v škole keď si spravil referát, ktorý bol úplne (s prepáčením) nahovno (podobne ako táto pseudooptimalizácia), a učiteľky ti ho ohodnotili 5kou, že je zlý a úplne nedostačujúci, tiež si im papuľoval, že je to dokonalé, a oni sú indivíduá, exotky (dokonca s kuchynskou logikou) a vôbec sa do toho nevyznajú?
Ale načo si tu vlastne driem prsty, veď jeho to vôbec nezaujíma. Trnavčanom zvýšil tlak, dostal za to ťažké peniaze a teraz si ich užíva, no načo sa bude zaoberať pár "indivíduami". Dourážať každého naokolo, mať z toho veľkú srandu a z dobrým, hrejivým pocitom na srdci ísť spať...
No vidite uz sa niekam dostavame ked rozmyslate nad zmenou povolania ? Len si davajte pozor aby to Vase varenie nedopadlo rovnako ako ta Vasa optimalizacia ?
Hehehe a jaká že je ona hustá - štatistika, ideálne podmienky, ba dokonca data mining. Začínam predikovať, že čo dnes uvariť..., ale najprv asi pôjdem do toho Sládkovičova.
Celkom ma zaujima, co za VS skolu ste studovali ? Tu v Sladkovicove ? A robite si na optimalizacii svoju bakalarsku pracu? Lebo pocitat cas nastupovania a vystupovania trojclenkou na to sa fakt moja "kuchynska logika" nechyta ? Asi Vam nic nehovori statistika alebo idealne podmienky a podla Vasich vyjadreni ani len netusite co je data mining ..Tie Vase palubne PC su uplne nedostatocnym zdrojom dat pri analyze, lebo aj pri zozbierani udajov pochybujem, ze dokazu predikovat to, co je pri optimalizacii MHD dolezite. S Vami sa neda diskutovat, miesto aby ste sa zamysleli nad navrhmi a pripomienkami cestujucich len prskate. Ale naco tu vobec diskutujem ?? Idem ja radsej do tej kuchyne ?
MHD Trnava ... Pozeral som si smery všetkých liniek ... Trochu som tri zmenil nemohli by ísť takto? ... a tu sú zmeny:
Linka č. 12
Zelený Kríček
Hrnčiarovce nad Parnou - Sv. Martina, Hrnčiarovce nad Parnou - Vinohradnícka, Hrnčiarovce nad Parnou - Cíferská, Hrnčiarovce - Nápravnovýchovný ústav, Strojárenská - rázc., Bratislavská, Gorkého, Bratislavská - Coburgova, Stromová, Železničná Stanica, Hospodárska, Hospodárska – Bernolákova brána, Zelený kríček (Myslím že aj táto zmena by nebola odveci)
Hrnčiarovce nad Parnou - Sv. Martina
Zelený Kríček, Hospodárska – Bernolákova brána, Hospodárska, Železničná stanica, Dohnányho, Bratislavská - Coburgova, Bratislavská, Strojárenská - rázc., Hrnčiarovce - Nápravnovýchovný ústav, Hrnčiarovce nad Parnou - Cíferská, Hrnčiarovce nad Parnou - Vinohradnícka, Hrnčiarovce nad Parnou - Sv.
Linka č. 14
Družba – Tesco
Modranka, Modranka - Pošta, Modranka - Jednota, Nitrianska cesta - SAD a.s., Tamaškovičová, Dohnányho, Železničná stanica, Kollárova, Starohájska, V. Clementisa – Poliklinika Družba, Družba, Tesco.
Modranka
Tesco, Družba, V. Clementisa Poliklinika Družba, Hlboká, Kollárova, Železničná stanica, Dohnányho, Tamaškovičová, Nitrianska cesta - SAD a.s., Modranka, Modranka - Pošta, Modranka – Jednota. (Samozrejme nadstaviť časy odchodov nadstaviť za aké už dlho ľudia v Modranke bojujú ale bezúspešne)
Linka č. 16
bauMax
Zelený Kríčok, Hospodárska - Bernolákova brána, Hospodárska, Železničná stanica, Kollárova, Sladovnícka, Bernolákova - Kriváň, Bernolákova, Koniarekova - ŽOS, Vozovka, OC bauMax.
Zelený Kríček
OC bauMax, Vozovka, Koniarekova - ŽOS, Bernolákova, Bernolákova - Kriváň, Kollárova, Železničná stanica, Hospodárska, Hospodárska - Bernolákova brána, Zelený kríček. (Tu bi sa ušetrila cesta na Nemečanku a mohli by sa upraviť časy tak na 40 - 60 min teda mohol by ísť častejšie.
Z Nemečanky by som mohla isť nova Linka č. 17 a Inetrval 60 az 120 min. treba to nadstaviť samozrejme pre potrebu ľudí (zamestnancov)
Nemečanka
Železničná stanica, Hospodárska, Hospodárska - Bernoláková brána, Zelený kríčok, Trstínska pri Kalvárií, Trstínska Cukrová, Trstínska Skladová, Nemečanka.
Železničná stanica
Nemečanka, Trstínska Skladová, Trstínska Cukrová, Merkur, Hospodárska - Bernolákova brána, Hospodárska, Železničná stanica
Ostatné linky som nejako neskúmal ale tak aj tam by sa dali urobiť zmeny.
Duško, prečo mám ten pocit, že vždy odpovedáš len na to, čo ti vyhovuje? Na taký pravdivý a presný príspevok od užívateľa jfk1 si nemal (citujem teba) g**e odpovedať? ?
pevne dufam, ze tou exotkou ste nemysleli mna. Uz som nemala chut pripajat sa do diskusie, ale tento Vas utok ma donutil. Takze Vam napisem za tu exotku par teplych slov. Citam Vase prispevky uz od zaciatku spustenia tej Vasej " optimalizacie" a mam pocit, ze ste ju robili pre seba a nie pre tych co maju MHD cestovat ( dedukujem z Vasich utocnych komentatorov na pripomienky) . Ano neda sa dosiahnut to , aby boli vsetci spokojni ale zjavne to, co ste vytvorili je uplne na dve veci. Bohuzial len vy si myslite, ze ste zjedli vsetku mudrost sveta. Argumenty typu ze neviete odhadnut, kedy komu konci pracovna doba ci vyucovanie su trapne. Ak nepocitam pruznu pracovnu dobu alebo nadcas ( ale clovek ktory ma pruznu pracovnu dobu alebo nadcas sa vie prisposobit) tak je velmi jednoduche odhadnut kedy asi koncia ludia v praci ked ca zacina od 6:00 od 7:00 ci od 8:00 alebo 9:00. Ak sa jedna o prevádzky s dvoj ci troj zmennou prevadzkou tiez je len par moznosti a tiez sa tykaju len urcitej lokality. Takisto zaciatok a prestavky vo vyucovani na strednych a zakladnych skolach su rovnake a da sa odhadnut, kedy asi skolaci pojdu zo skoly. Co sa tyka vysokych skol, je to horsie ale miesto urazania vsetkych by asi bolo vhodne si na vasom mieste pozistovat na dekanate alebo rekrorate ako to tam funguje ( ved Trnava nema 20 vysokych skol preboha). Co sa tyka napriklad vlakov rano okolo pol osmej chodia vlaky z troch smerov z ga, leo a ba. A MHD ide zo stanice aspon na Druzbu tak, ze sa z tych troch vlakov neda stihnut..Ano tych kombinacii je vela, ale da sa najst riesenie, take aby vyhovovalo aspon tolko ludom, ako predchadzajuca MHD, ved ste na to mali dva roky podla toho, co ste napisali. Je vidiet, ze cela optimalizacia je robena od stola a ma z realitou malo spolocne. Miesto odcitavania z palubneho PC ste mohli zdvihnut zadok alebo telefon a zistovat si fakty priamo v terene. Takze prestante tu urazat a utocit a zacnite konecne makat v terene, aby ste za tie dva mesiace dali dokopy to, co ste zomrvili. Ak ste chceli menej staznosti mali ste to nazvat pravym menom , pretoze optimalizacia znamena zlepsenie, co aj ludia cakali , takze argumenty typu, rano autobusy nechodili , lebo bolo malo ludi a teraz chodia si strcte niekam. Mal ste to nazvat co ja viem, pokus pana Udiaka nasrat co najviac ludi, alebo chceme znizit naklady, tak navrheneme MHD tak, aby na nich islo co namenej ludi a mali sme argument na ich zrusenie. Potom by ste tu nemuseli skakat po plafon, pretoze sa tu stazujeme ci ohanat sa nakladmi na analyzu v terene. Pretoze predpokladam, ze ked sa nieco optimalizuje, tak sa to spravi poriadne alebo vobec, ked uz hovorime o nakladoch mesta Trnavy. Ak na to Trnava nemala, aby sa to spravilo poriadne, malo sa nechat vsetko po starom a neminat peniaze Trnavcanov na zbytocnost, ktora im nema sluzit.. A my co potrebujeme vyuzivat MHD by sme nemali vysoky tlak, pretoze by sme si naivne nemysleli, ze ta optimalizacia je robena pre nas cestujucich a vedeli by sme na com sme...Zjavne vy ste ten, co riesi integraly malou nasobilkou. Prajem pekny vecer.
skuste prosim dodrzat tie sluby o nepisani sem, bude to tak lepsie... podliezate uz tak chabu uroven svojho vystupovania... kazdy sa pomyli, len vam sa to NIKDY nestalo...
Tato nova MHD je nahovno,na sbirisku ide SKOLSKA LINKA 23 z terezie vanskovej len 0 pol druhej poobede?? to je skolska linka?? skolska linka by mala chodit hlavne rano,teraz bude 6 este plnsia lebo zrusili tu co chodila o tri minuti neskor nez normalna a isla zo spacinskej hned na sibirsku,a uz vtedy boli plne obidve a soferi niekedy ani niektorych ziakov nepustili,takze meskali do skoly,FAKT SUPER SYSTEM
No ale to je magická formulka, že" je na uvážení ľudí, ktorí CP zostavujú, ku ktorým vlakom chcú robiť prípoje (či k rýchlikom, IC alebo iným)."
Lebo stav sa, zoberiem Ti dnešný cp trnavskej MHD, na stanicu chodí teraz celkom dosť liniek, že určte nájdem plno rýchlikov ale aj ICčka a k nim aj busy MHD, ktoré robia prípoj... (ok cez víkend to bude horšie, ale cez pracovné dni vpohode).. ale ľudia nie sú spokojní...
?
Hej, pravidelne cestou zo školy na vlak v štvrtok a piatok vidím tie rady pri okienkach (a niekedy tam človek stojí oveľa viac ako 10 min). Práve to som chcel podotknúť, že treba myslieť aj na také veci, že ľudia si potrebujú kúpiť lístok, potom z vestibulu je to k nástupišťam ešte zhruba 1-2 min. Prirodzene, že vždy je to s prípojmi individuálne, ale to si už treba odsledovať, že koľko trvá cesta zo zastávky k vlaku, ak si človek nechce kupovať lístok vo vlaku s 1,5 eurovou prirážkou. Ale ako som už napísal, je na uvážení ľudí, ktorí CP zostavujú, ku ktorým vlakom chcú robiť prípoje (či k rýchlikom, IC alebo iným).
koco