imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
Porovnanie najnovšej a najstaršiej generácie trolejbusov v premávke
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
Cestujúci v najvyťaženejších časoch berú električky útokom
Vybrané električkové spoje sú objednané turistickými operátormi a nie sú prístupné pre bežnú verejnosť
Zastávkový označník so všeobecným cestovným poriadkom vlakov a električiek
Električkové priecestia sú vybavené signalizáciou, ktorá je štandardne v režme blikajúcej oranžovej a počas prejazdu električky svieti červené svetlo
Električková trať za Sóllerom vedie medzi záhradami, ktoré boli v čase fotografovania plné pomarančov a citrónov
Popularita historických vlakov aj električiek je obrovská, aj mimo hlavnej sezóny vozidlá obliehajú davy turistov, ktorí sa chcú odviezť
Skromný priechod pre chodcov cez trať pre historické vlaky v Palme
Elektrická železnica v Palme premáva po uliciach a nerušenú jazdu zabezpečuje signalizácia s plnou preferenciou vlakov
Sedadlá pre cestujúcich sú vybavené bezpečnostnými pásmi
Nové minibusy Isuzu NovoCiti Life sú vybavené vysokými pohodlnými sedadlami pre cestujúcich
Jeden z dvoch nových low-entry minibusov Isuzu NovoCiti Life, ktoré dopravca AZ-Lines zaradil na linky MHD Malacky
Plynový Citelis 12M sa udomácnil na linke 1/11
Interiér jazdeného autobusu Crossway LE 12M pôvodom od Transdev Střední Čechy využívaného na linkách MHD Malacky a Pezinok
Obyčajný cestovný lístok MHD Galanta
Mestský Crossway LE 12M s doplnenou klimatizáciou pre vodiča
Malý Crossway LE na linke 2 smeruje do mestskej časti Javorinka
Linku 1 v Galante obsluhuje 12-metrový Irisbus Crossway LE
Prístrešok zastávky Galanta, soc. poisťovňa so solárnym panelom, bezpečnostnou kamerou, LED displejom s časom a teplotou
Prístrešok zastávky Galanta, soc. poisťovňa so solárnym panelom, bezpečnostnou kamerou, LED displejom s časom a teplotou
Iveco Crossway LE 10,8M jazdí pravidelne na linke 2
Interiér dvojdverového mestského autobusu Iveco Crossway LE 10,8M
Interiér dvojdverového mestského autobusu Iveco Crossway LE 10,8M
Crossway LE 10.8M pred ďalším výkonom na linke 2
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr T'City
Škoda 26 Tr pred konzervatóriom
Elektrobus z linky 1 v sedle prestávkuje na zastávke pri Sociálnej poisťovni
Elektrobus na kruhovej križovatke pri cintoríne Malé Blahovo
Starý a nový cestovný poriadok linky 1
Záložný SOR CNG 12 na linke 2 naberá cestujúcich pri železničnej stanici
Crossway LE 12M práve vykonáva prejazd medzi linkami A a C
Linkový Crossway LE 12M pôvodom z ČR nahradil v MHD Malacky ex-nitriansky mestský SOR NB 12
Mestský SOR NB 12 bol v Malackách nahradený linkovým autobusom Crossway LE 12M
Upozornenie na sedadlá vyhradené pre určitý okruh cestujúcich
Starý informačný displej so zle čitateľnými písmenami a číslicami
Navigácia pre cestujúcich v metre
Elektrická lokomotíva pôvodnej siete úzkorozchodných železníc v okolí Valencie vystavená na konečnej linky metra 3
Upozornenie na nepoužívanie slúchadiel a mobilov počas prechádzania cez koľaje metra / prímestskej železnice
Električková linka 10 vedie do prístavnej časti mesta
Typická povrchová zastávka električkovej linky 10
Flexity Outlook pred dominantami Valencie - budovou Caixaforum València a mostom Puente de l'Assut de l'Or
Trasa liniek metra 1 a 2 spolu s cestovnými poriadkami rozdelenými na modré, zelené a červené dni, na ktoré sa odkazuje aj ďalšie informovanie cestujúcich
Dizajn povrchovej zastávky električkovej linky 10
Ako následok katastrofálnych povodní na jeseň 2024 bola úplne zastavená premávka metra
Pri prechode medzi električkou a metrom je potrebné prejsť cez brány a opäť si označiť cestovný lístok
Spoločná stanica električiek a metra Marítim, ktorá bola otvorená v roku 2007
Výstavba južnej časti električkovej siete sa začala v roku 2007 a na 5,2 km dlhom úseku boli koľajnice nainštalované do roku 2012 s výnimkou strednej pol kilometra dlhej časti
Väčšinu povrchových úsekov linky 10 pokrýva umelý zelený koberec
Dočasná hala údržby električiek bola postavená, keď už bolo jasné, že sa z pôvodne plánovanej električkovej trate tak skoro nepodarí postaviť najnáročnejšia stredná časť a južná trať zostane bez napojenia na električkové depo
Električka sa do mestskej časti Natzaret vrátila po 65 rokoch v roku 2022
Konečná električiek Natzaret bola z väčšej časti dokončená už v roku 2012, ale sprevádzkovania sa dočkala až v roku 2022
Dobre strážené odstavené električky v tuneli, ktorým raz povedie pokračovanie trate pod historickým centrom mesta v hĺbke 30 metrov
Časť zo siedmich električiek potrebných na prevádzku linky 10 je odstavovaná aj na dočasnej konečnej zastávke pri centre mesta
Dočasná konečná električkovej linky, ktorá má v budúcnosti zabezpečovať severo-južné prepojenie cez centrum Valencie
Špeciálny cestovný poriadok platný počas festivalu 1. marca 2025
Vlak linky 1 pripravený na odchod do úseku, v ktorom došlo 3. júla 2006 k jednej z najtragickejších železničných nehôd v španielsku
Vyhradené sedadlá pre niektoré skupiny cestujúcich v metre
Informácie pre cestujúcich na zastávke metra
Tedom v dedinke Strážky, kde má linka 85 konečnú
Ústecký Tedom po rannej špičke na "rozlúčkovom" dni
Ústecký Tedom po rannej špičke na "rozlúčkovom" dni
Tedom C12 D #61 posledný deň svojej pravidelnej premávky
Tedom C12 D #61 smeruje ako skrátený spoj na Hlavní nádraží v "rozlúčkový" deň Tedomov
Tedom C12 D #58 v posledný deň pravidelnej premávky autobusov Tedom v Ústí nad Labem
Iveco Daily Mercus #PD-891IB a Irisbus Crossway #PD-566IA dopravcu Hater
MAN TGE Mercus City na priecestí železničnej trate z Handlovej do Hornej Štubne
Pôvodné autobusy MHD Malacky (2023 - 2024) čakajú na ďalšie využitie
Efektívne využitý Irisbus Crossway LE #AA-993OB - v týždni v MHD Malacky, cez víkend na NAD za vlaky do Marcheggu
Celobiely Crossway LE 12M jazdil v Malackách iba krátko, nahradilo ho Isuzu Kendo
Humenné alebo Malacky?
Cestovný poriadok linky A vo formáte IDS BK
Citadis ešte v pôvodnom nátere RATP, avšak už s belasými prvkami Île-de-France Mobilités
Interiér v danom čase najmodernejšieho typu vozidiel parížskeho metra
Linka metra 14 bola otvorená v roku 1998 a v čase fotenia (2025) bola stále najmladšou linkou parížskeho metra, hoci ďalšie už boli vo výstavvbe
Linka T13 bola sprevádzkovaná v polovici roka 2022
Konečná Saint-Cyr sa nachádza pod železničnou zastávkou
Z celkovej dĺžky 18,8 km (2025) tram-train využíva 14,5 km pôvodnej železničnej trate
Aj keď je v tejto lokalite dostatok priestoru, nie všetko je bezbariérové, napr. časť rampy na začiatku zastávky
Električková trať je oddelená od chodníka zeleňou primeranej výšky
Električková linka T6 bola otvorená v roku 2014
Odstavné plochy na konečnej linky metra 13 s kamerovým dohľadom
Automatizované metro s automatizovanými dverami na nástupištiach
Koniec trate T11 pred jej plánovaným predĺžením, ktorého výstavba sa v čase fotografovania ešte nezačala a jeho otvorenie sa očakáva v roku 2033
Tram-trainy boli pre súčasnú trasu T12 zvolené ako lacnejšia alternatívna k pôvodne plánovanej prímestskej železnici
Moderné zastávky zapadajú do rázu moderných štvrtí, ktorými linka T10 prechádza
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie