imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Depo električiek Curtis E. Green Light Rail Center
Monorail pod Múzem popkultúry
Vozidlá monorailu prežili viacero nehôd a aj požiar - vždy boli opravené za státisíce dolárov
Fotografia zachytáva napájanie v spodnej časti pásu (700 V DC)
Monorail v Seattli ako jediný na svete využíva pôvodné vozne Alweg
Konečná stanica monorailu s červeným vlakom, ktorý mal v danom čase dominantný tmavomodrý náter
Vstup do vozňa cez automatické dvere
Z dôvodu revitalizácie námestia bola pôvodná južná stanica v roku 1986 zatvorená, trať monorailu skrátená a v roku 1988 otvorená nová stanica, do ktorej sa vstupuje z 3. podlažia novej budovy
Pohľad zospodu na vozidlá Alweg
Pohľad zospodu na čelné vozidlo Alweg
Pásy monorailu sa pred južnou konečnou stanicou približujú, preto nie je možná súbežná obsluha posledného úseku oboma vozidlami
Južná konečná stanica monorailu po jeho skrátení
Brány do stanice Seattle Center Monorail
V roku 1988 bola otvorená nová konečná stanica monorailu, na fotografii je v podobe po rekonštrukcii v roku 2021
Seattle Center Monorail funguje s pôvodnými vozidlami systému Alweg
Severná stanica monorailu je pôvodná z roku 1962, avšak s niekoľkými úpravami
Seattle Center Monorail bol postavený v rokoch 1961 - 1962 pre výstavu Century 21 a slúži dodnes
Autobusy na zrýchlených linkách sú brandované nápisom RapidRide a červenou farbou strešnej časti
Vstup pre cestujúcich na vozíkoch do minibusu Ford E-450 Super Duty je zabezpečený stamostatnými dverami, ktoré sú vybavené plošinou
#7420, C4695C, linka 181, Federal Way Transit Center
Medzi Federal Way a Tacomou premáva popri iných linkách aj linka 500
Stručný oznam o zmene v linkách dopravcu PierceTransit
Orion VII EPA10 HEV (07.501)
Ford E-450 Super Duty ako DART = Dial-A-Ride Transit = autobus na zavolanie
#7392, C4638C, linka 187, Federal Way Transit Center
Zrýchlená linka A premáva od zastávky tram-trainu pri letisku SeaTac do Federal Way
Dopravu medzi veľkými mestami v King County zabezpečujú aj diaľkové autobusy
Diaľkový autobus na linke na letisko, ktoré je umiestnené medzi mestami Seattle a Tacoma
Stanica tram-trainu vo Federal Way vo výstavbe
Vzhľadom na umiestnenie nástupíšť pre letiskovú linku 119 pre oba smery v rámci jedného dlhého nástupného priestoru, spoje končiace na letisku sú špeciálne označené
Stanica metra Bella Center
Vybavenie električkovej zastávky
Na konečnej Tarup Center je jedna koľaj dlhšia ako druhá a umožňuje odstavenie ďalšej 29-metrovej električky
Dvojkoľajná úvraťová konečná Tarup Center
Hino Blue Ribbon v prestupnej stanici medzi vlakmi, monorailom a autobusmi
Pohľad na železničnú stanicu Tel Aviv Savidor Center a rozrastajúcu sa modernú štvrť
Prístrešok na konečnej zastávke
Elektronická tabuľa na 2. koľaji
Konečná zastávka Tarup Center
Autonómny autobus má zatiaľ rezervy v pristavovaní blízko obrubníka zastávky
Autonómny autobus zatiaľ jazdí rýchlosťou najviac 10 km/h, jeho pokusná trasa vedie aj cez stavenisko
Navya Arma
Navya Arma na konečnej zastávke v inovačnom centre
Autonómny autobus Navya Arma sa pohybuje maximálnou rýchlosťou 25 km/h, na väčšine trasy nižšou
"Garáž" pre autonómny autobus
Zastávka pre autonómny autobus
Stanica Canning Town, kde sa na rôznych podlažiach stretáva metro a ľahká železnica DLR
ČKD Tatra T3R.P #2949 s reklamou na City center
Konstal 13N na katovickej retro linke 23
Vest Center #1644
Vest Center #1645 prechádza okolo radničného námestia
Vest Center #1653 čaká na zelenú na Bernstorffsgade
Vest Center #1653 čaká na zelenú na Bernstorffsgade
Neoplan AN440A z roku 2000 zachytený na linke 28 pri moste Golden gate
Neoplan AN440A na linke 28
Kĺbový autobus New Flyer DE60LFR na linke č. 2
Hybridný autobus New Flyer DE40LFR
New Flyer D60LF na linke č. 42 smer Waikiki
New Flyer DE60LFR vychádza na frekventovanú linku č. 2
Červené svetlá na hrane nástupištia blikajú, keď sa do stanice blíži metro
Súprava Alstom série 6000 vyrobená v Španielsku a USA (New York) na konečnej stanici Modrej aj Striebornej linky metra sprevádzkovanej v roku 2004
Konečné liniek metra sú vybavené okrem veľkých parkovísk P+R aj terminálom pre nadväzné autobusy
Keďže sa cestovné v metre platí na základe precestovanej vzdialenosti, pre tých cestujúcich, ktorým na konci jazdy nezostane na dopravnej karte dostatok kreditu, sú pripravené skriňové automaty pred východom z metra, kde si môžu dobiť kredit
Križovatka tratí metra v stanici Metro Center z roku 1976
Ostrovná zastávka, resp. perón východných liniek Max-u
Konečná stanica žltej linky metra
Ashok Leyland indických železníc
Vozovňa električiek Geneva
Breda LRV v spoločnosti historickej električky Boeing Vertol LRV
Vozovňa električiek Geneva
Dvojúrovňová zastávka električiek
Nástupná zastávka liniek J a K v tesnej blízkosti stanice metra aj električkovej vozovne bez zvýšenej úrovne nástupíšť
Príchod metra typu C do Oaklandu
Vitríny na stanici v centre Oaklandu s cestovnými poriadkami a schémou metra
Súprava metra BART v Oaklande
Informačné vitríny na stanici metra BART
Systém BART má rozchod 1676 mm a napájanie 1000 V DC
Električka Breda LRV v podzemnej časti siete
ElDorado Transmark RE-29 LPG #48+80 pri návštevníckom centre a parkovisku P+R
Kyvadlovú dopravu z parkoviska P+R Zion National Park zaviedol v roku 2000 ako reakciu na neúnosný počet áut jazdiacich po národnom parku a nedostatok parkovacích miest
Parková kyvadlová doprava v podobe cestnej súpravy ElDorado Transmark RE-29 LPG #13+54 s pohonom na propán
Celoplošné upozornenie na pozornosť pred vlakom
Japonské vozidlo Nippon Sharyo P865
Upozornenie pre cestujúcich na venovanie pozornosti označeniu linky a jej cieľovej stanice
Súprava metra Breda A650 po príchode do stanice
Linky sú farebne kódované a majú aj slovné označenie
Zábrany na nástupišti na konci každého vozňa súpravy
Súprava LRV Nippon Sharyo P2020 vchádza do svojej prvej zastávky
Tunel ľahkej regionálnej železnice
Tabuľa s časom do najbližšieho odchodu a typickým americkým skracovaním názvov vynechaním samohlások (Long Beach a Culver City)
Vchádzaniu medzi spriahnuté vozidlá pomáhajú zabraňovať aj zábrany umiestnené priamo na nástupišti
Odstavné plochy pre LRV Nippon Sharyo P865 a P2020
Súprava Nippon Sharyo P865 ľahkej regionálnej železnice
Vlak metra vchádza do stanice Civic Center
Súprava metra Breda A650
Turistické autobusy prechádzajú popri budove vysokej školy MIT "Ray and Maria Stata Center", ktorá sa stala centrom pozornosti kvôli svojej architektúre
Zelená električka Kinki-Sharyo na Zelenej linke prichádza na zelenú stanicu
Neoplan AN440 LF s povinným nástupom prednými dverami, čo spôsobuje to, že zmeškané vozidlo sa ešte viac omešká a nakoniec ho dobehne autobus za ním
Električka AnsaldoBreda / Bombardier bostonského typu 8 má podobne ako aj ostatné vozidlá MHD v hornej časti čela zelené svetlá
V rannej špičke sa Bostončania musia potlačiť
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie