imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Špecialitou Macujamy sú "parné" vlaky, ktoré v skutočnosti nie sú parnými
Vstup do stanice vodných autobusov S. Toma
Nádrž horného vozňa je naplnená vodou s objemom maximálne 7000 litrov
Vodná nádrž už čaká na naplnenie vozňa
Lanovka pracuje na princípe vodnej protiváhy, kedy vozeň idúci zhora vytiahne spodný vozeň nahor
Neobergbahn je posledná vodná ozubnicová lanovka v Nemecku
8MGT pod vodnou vežou, ktorá je jednou z mála zachovaných pamiatok v Mannheime
#303 738, 4824, Utrecht, Vodní nádrž Brno, prístavisko Bystrc
#303 738, 4824, Utrecht, Vodní nádrž Brno
Prístavisko U kotvy
Prístavisko U kotvy
Informácie pre cestujúcich v prístavisku U kotvy
Schéma liniek vodnej dopravy v Brisbane
Výhybka úvrate funkčnej časti stanice Chmúra
„KEKTO“ alebo čierny trolejbus Škoda 14 Tr #269 s chápadlami sa blíži do cieľa svojej cesty
„KEKTO“ alebo čierny trolejbus Škoda 14 Tr #269 s chápadlami sa blíži do cieľa svojej cesty
Zadný a bočný pohľad na halu 3. električkovej vozovne z rokov 1900 – 1901
Predný a bočný pohľad na halu 3. električkovej vozovne z rokov 1900 – 1901
Pohľad zo zadnej strany na falošnú fasádu
Moderná architektúra oproti zámku
Záverečný úsek rýchlodrážnej električky vedie po moste cez vodnú nádrž
Ľavostranná premávka na moste ponad druhú vodnú nádrž nedaľeko obratiska Кільцева, v preklade Prsteň
Škoda 26 Tr #107 opúšťa obratisko Vodní
Historický označník s cestovným poriadkom linky 8
Loď Nordhavn v stanici Knippelsbro
Loď Nordhavn prichádza k stanici Knippelsbro
Nástupištia vybavené rozprašovačmi vodnej hmly
Vodný žeriav Krausewerk - Neusalz(Oder) v areáli detskej železnici Sireckij park
Dráha Mühleggbahn najskôr fungovala ako lanová s výhybňou na princípe vodnej protiváhy (od roku 1893), potom ako ozubnicová (od roku 1950) a od roku 1975 funguje ako lanová s navíjaním lana v hornej stanici
Osobný vlak prechádza okolo vodnej nádrže Krpeľany
Otokar Vectio C pri vodnom hrade
Električková trať oddelená od chodníka vodným kanálom
Solaris Trollino 12 III #103
Dráha Gütschbahn bola otvorená v roku 1884 ako pozemná lanovka s vodným pohonom
Integrovaná železničná a vodná doprava na hranici Nemecka a Českej republiky medzi železničnou zastávkou Schöna a českým mestečkom Hřensko
Električky Citadis pred budovou vodného mlyna
Na vodnej nádrži vytvorenej prehradením rieky Charles (v pozadí) je čulá osobná doprava, ide však o turistickú a rekreačnú prevádzku
Yutong City Master
Skopje nakúpilo viac ako 200 autobusov Yutong City Master v retro dizajne
Yutong City Master bol vyvinutý špeciálne pre Skopje
Doubledecker Yutong City Master
Prvá verzia typu MAN SL 202
Vodný box
Duewag GT6 (ex Innsbruck ex Bielefeld) stále propaguje vodný svet pri Innsbrucku
Príchod vodného autobusu "Holmen" linky 992
Príchod vodného autobusu
Kodaňský "prístavný autobus" - Havnebus "Bryggen"
Yutong City Master
Yutong City Master #1108 na konečnej
Bombardier Flexity Classic (NS M06) nad vodným kanálom, ktorý v meste preteká jednou z najzachovalejších industriálnych štvrtí vo Švédsku
ZiU-682V #610 na vodnej elektrárni DniproHES
ZiU-682 #572 na vodnej elektrárni DniproHES
Pozemná lanovka Ascensor da Bica začala premávať v roku 1892 na vodný pohon, od roku 1896 na parný pohon a od roku 1914 na elektrický pohon
Vlak vytlačil vodnú paru z tunela
Trať pôvodne vznikla ako lanovka na vodný pohon
Mercedes-Benz O 530 G Citaro pred vodnou vežou
Súprava DT4 prechádza ponad vodný kanál
Vystavené vozidlá na vysušenej časti vodnej priekopy
Tabule stanovujúce maximálnu rýchlosť, šírku a jednosmernosť vodného kanála
Mercedes Citaro Fuel Cell produkuje len vodnú paru
Pôvodná pozemná lanová dráha fungovala na princípe vodnej protiváhy v rokoch 1888 - 1970
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie