imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Škoda 15T #9303 prechádza cez Vlastinu ulicu
Vlastina ulice po vybudovaní električkovej trate na Dědinu
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Po otvorení šinkansenu prestala spoločnosť JR West zabezpečovať expresné úzkorozchodné vlaky a prevzala ich nová spoločnosť Ainokaze Toyama Tetsudō
Stanica Fukui prebudovaná kvôli novej trati šinkansenu integruje pôvodnú úzkorozchodnú železnicu, Ečizenskú železnicu a od roku 2024 k nim pribudne aj šinkansen
Pôvodná stanica Tsuruga úzkorozchodnej železnice sa ani po vybudovaní vysokorýchlostnej železnice veľmi nezmenila, stanica rýchlovlakov bola postavená vedľa
#612 s komixom Anpanman pri úzkych zastávkach ďalej od centra mesta
Niektoré električkové zastávky sú veľmi úzke, rovnako ako priestor medzi traťou a domami
Zastávka na jednej koľaji pre oba smery s dvoma nástupišťami
Úzkorozchodné električky v Kjóte skončili v roku 1961 a dve z nich sa zachránili v múzeu Meiji-mura
Úzkorozchodné jednotky radu 1000 vyrobila firma Kawasaki v rokoch 1985 - 1996 a od roku 2024 majú byť nahrádzané novou generáciou vozidiel
Autobusy Camo Camus patria v rámci Funchalu medzi dlhšie
Úzke a veľmi strmé ulice Funchalu si vyžadujú nasadenie krátkych a úzkych autobusov
Počas pracovných dní je v prevádzke aj okružná linka, ktorá premáva úzkymi ulicami centra
MAN Lion's City #302 s menším poškodením cyklonosiča po zablúdení do úzkej uličky a následnej snahe sa otočiť
Súčasťou úzkych nástupíšť v termináli MHD sú aj stromy
Neorganizované parkovisko bicyklov pri termináli MHD pred železničnou stanicou
#W 3644 LO, linka 4, Margarethenstr.
Železnica Circumvesuviana využíva úzky rozchod 950 mmm
V Neapole a okolí je v prevádzke sieť 142 km úzkorozchodných železničných tratí nazývaná Ferrovia Circumvesuviana
Bývalá stanica úzkorozchodnej železnice v Centocelle
Úzka jednotka CAF radu 2000A z druhej polovice 1980. rokov
Úzke metro CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000
Interiér úzkeho metra CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000
Prestup na hrane medzi linkami metra 10 a 5
Úzkoprofilová súprava CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 z roku 2006
Hlavová stanica Abando Indalecio Prieto
Železničná stanica Bilbao-Concordia slúži pre časť úzkorozchodných vlakov
Linka 3 metra je mestskou časťou úzkorozchodnej železničnej trate (linky E3)
Úzkorozchodné koľajové spojky pred konečnou zastávkou
Úzkorozchodná výhybka pred konečnou zastávkou
Konečná stanica úzkorochodnej železnice z Bilbaa
Konečná stanica úzkorochodnej železnice z Bilbaa
Interiér úzkorozchodnej jednotky CAF EMU radu 950
Vlaková linka spája metro s ďalšou úzkorozchodnou železničnou traťou vedúcou z Bilbaa
Stanica úzkorozchodného metra San Namés
Remodelado v úzkych uličkách Lisabonu
Autobus regionálnej dopravy sa prediera úzkou ulicou obce
Minibus Irmãos Mota Mercedes Urb v úzkych uliciach centra mesta
Pohľad na trať smerom na Szalajkavölgy
Linka CFF, Gara CFF Vişeu de Sus
Vozidlový park úzkorozchodnej dráhy CFF
Stanica úzkorozchodnej železnice CFF Vişeu de Sus - Coman
Budova železničnej stanice pôvodnej úzkorozchodnej malodráhy Graz - Mariatrost, ktorá bola prebudovaná na električkovú dráhu s normálnym rozchodom
Historická zastávka ako pozostatok pôvodnej úzkorozchodnej malodráhy do Mariatrost
Jeden z elektrických rušňov 10-kilometrovej úzkokoľajky v depe v Mixnitz
Druhá najdlhšia úzkorozchodná železnica v Rakúsku funguje od roku 1894
Úzkokoľajka Murtalbahn má dĺžku 76 km, pravidelnej osobnej doprave dnes slúži 64 km
T3SU #57+49 poslednýkrát v Jablonci nad Nisou
#145, linka 11, Proseč nad Nisou
#145, linka 11, Jablonec nad Nisou, obratisko Tyršovy sady
#105, Jablonec nad Nisou, obratisko Tyršovy sady
Konečná stanica Rostalló na úzkorozchodnej železnici
Mapa úzkorozchodných dráh v Maďarsku a blízkom okolí
Čiastočne krytý vozeň úzkorozchodnej železničky LÁEV
Pohľad zo zastávky St. Urban Ziegelei smerom na Melchnau, kde úzkorozchodná železnica končila
Jednotka Domino na lokálnej železnici OeBB
Koniec siete úzkorozchodných železníc (rozchod 1000 mm, napájanie 1200 V =) v meste Solothurn
Tri generácie regionálnych jednotiek v stanici úzkorozchodnej železnice v Berne
Riadiaci vozeň FFA / BBC Abt z roku 1985 vo vlaku na konci úzkorozchodnej železnice v Tavannes
Depo úzkorozchodnej železnice v stanici Tramelan, kde sa až do roku 1927 spájali dve samostatné železnice
Osobný vlak na konci úzkorozchodnej železnice v obci Bière
Konečná stanica Forchbahn v Esslingene, odkiaľ kedysi pokračovali ďalšie úzkorozchodné trate do regiónu
Vychádzajúce slnko na konečnej stanici úzkorozchodnej železnice v meste Wil
Električky pri úzkej budove, ktorá je zo všetkých strán obkľúčená koľajami
Queensland od začiatku budoval železnice na rozchode 1067 mm a tento rozchod zostal aj pre prímestskú železnicu v Brisbane
#37, linka TRAM, vul. Koroľova, zastávka vul. Vitruka
Úzkorozchodná trať Ferrovia Circumetnea
Motorová jednotka radu RALn 64
Trať Ferrovia Circumetnea (FCE)
Autobusy niektorých liniek sa vo Florencii prepletajú úzkymi uličkami centra
Ochranné lišty nad trolejovými drôtmi v úzkej ulici centra
Ukončenie úzkokoľajky na násype pred panelákom
Takmer zbrusu nový Urbanway 12M čerpá prestávku pri obchodnom dome Galerie Vaňkovka
Autobusy sa v Bruggách prepletajú aj úzkymi ulicami
Namiesto tram-trainu sa Braunschweig rozhodol zlepšiť napojenia existujúcich úzkorozchodných električiek (s atypickým rozchodom 1100 mm) na železničné trate
SOR NBG 12 v týchto miestach ukončí linku
Kĺbové vozidlo prechádza okolo nákupného domu
Plynový autobus na Avion linke
Karosa sa blíži k hlavnej stanici
Nové jednotky pre úzkorozchodné trate z Aigle
Staničná budova v Brigu s úzkorozchodnými koľajami pred ňou a normálnorozchodnými za ňou
Regionálny vlak na stanici úzkorozchodnej železnice v Brigu
Vyhradený jazdný pruh v centre
Na prvý pohľad ucelená ulica s domami
Počas postupného prechodu z električky sa mestskú dráhu (stadtbahn) mali trate duálny rozchod 1000 mm a 1435 mm
Dlhý a úzky koridor spájajúci linku Northern s najkratšou linkou Waterloo & City, premávajúcou iba jednu stanicu medzi Bank a Waterloo
Úzkorozchodný rušeň Baldwin #1181
#063 na trati s rozchodom 900mm
Vozne úzkokoľajky Zittau–Kurort Oybin/Kurort Jonsdorf
Depo úzkorozchodnej dráhy Zittau–Kurort Oybin/Kurort Jonsdorf
Citaro pri stanici úzkokoľajky
Zittau v rokoch 1904 - 1919 obsluhovali aj električky, no pre ekonomické problémy boli zrušené
Autobusový terminál medzi železničnou stanicou a stanicou úzkokoľajky
Vlak smerujúci do jednej z dvoch vetiev 16 km dlhej siete s úzkym rozchodom 750 mm
Stanica úzkokoľajky Zittau–Kurort Oybin / Kurort Jonsdorf
Citaro #5306 pri záhradách Boboli
Električková trať prechádza aj úzkymi ulicami
Citaro #5304 na Via Romana
Irisbus Citelis na bezplatnej doprave k nákupnému centru
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie