imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Za konečnou zastávkou pokračuje trať cez tunel do depa
Neďaleko spodnej stanice sa nachádza krátky tunel
Na trati bol v roku 1956 vybudovaný tunel, ktorého účelom bolo len to, aby vlak išiel cez tunel
Na trati bol v roku 1956 vybudovaný tunel, ktorého účelom bolo len to, aby vlak išiel cez tunel
Súčasťou trate je aj jediný používaný železničný tunel na Ostrove Man
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
Tunel v spodnej časti lanovky Funicolare Como-Brunate
Tunel zo spodnej stanice výťahu
Zelený tunel v spodnej časti trasy
Tunel v Stockton St s premávkou trolejbusov
Tunel pre verejnú dopravu pod centrom Seattlu s dĺžkou 2,1 km bol postavený v rokoch 1987 - 1990
Schéma električkových liniek a metra v San Franciscu platná od januára 2023, kedy bol uvedený do plnej prevádzky nový tunel do Chinatownu
Tunel, ktorým od roku 1929 jazdili aj električky, dnes slúži autobusom aj autám
Autobus využíva pôvodný električkový tunel, ktorý bol otvorený v roku 1907
Rýchly prístup do centra mesta pre 7 autobusových liniek zabezpečuje tunel vyhradený pre autobusy
Van Hool newA330 vchádza do tunela
Tunel metra
Elektrobusy na linke cez tunel Kanden sú prvými v Japonsku s pantografovým nabíjaním
Celkovo na linke cez tunel premáva 15 elektrobusov
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Vzhľadom na tunel široký iba pre jedno vozidlo, trolejbusy premávali v konvojoch
Úzkorozchodná, duálna a normálnorozchodná trať
V danom čase najdlhší tunel na svete bol postavený v rokoch 1971 - 1988 aj s pomocou takýchto banských lokomotív
Koľaj vedúca zo spodnej stanice lanovky do servisného tunela
Spodná stanica lanovky je so svojou podmorskou hĺbkou 140 metrov najnižšie položenou stanicou na svete
Šikmý výťah v úvode stúpa cez tunel
Tunel šikmého výťahu od svätyne na vrchol Moiwa
Hneď sa údolnou stanicou v Montreux sa nachádza tunel
#34 TN 1976, M-2116, linka 15S, Abdullahağa Cd., zastávka Tünel
Tunel linky L10 so stanicou
Tunel metra liniek L9 a L10
V stanici Hauptbahnhof sa spoločný tunel rozdeľuje na štyri tunely do jednotlivých radiál
Tunel pod ulicou Luisenring bol sprevádzkovaný v roku 1971 a aj v roku 2022 bol jediným električkovým tunelom v Mannheime
Električkový tunel B so zastávkou na mieste pôvodnej hlavnej stanice
Pohľad na tunel s výstavou o električkovej doprave
Tunel lanovky cez hradný múr
Nad výhybňou sa nachádza tunel
Stadtbahn tunel nahradil časť povrchových električkových tratí v centre Karlsruhe v dĺžke 2451 m (východo-západný tunel) + 891 m (južná odbočka)
Električkový tunel v centre Karlsruhe bol otvorený v decembri 2021
Prechod medzi stanicami L1 a L2
Pohľad na tunel Funicolare di Chiaia
Krátky tunel pod cestou
Zrekonštruovaný cestno-električkový tunel v centre mesta môže signalizovať, že električky sa do týchto miest ešte vrátia
Metro využíva pôvodný železničný tunel trate Bilbao - Las Arenas
Metro využíva pôvodný železničný tunel
Tunel od podzemných výťahov na námestie
Görgeyho tunel pri Skalke
Elektrická jednotka Stadler Giruno, ktorá jazdí na vlakoch premávajúcich cez Gotthardský tunel
Tunel pre-metro - podzemnej električkovej siete
Tunel hornej časti lanovky
Peší tunel na tunelom metra v stanici Covent Garden
Rozdiel medzi pravou a falošnou fasádou
Autobusy pri výjazde z podjazdu Strand
Peší tunel v stanici Tottenham Court Road
Peší tunel v stanici Tottenham Court Road
Tunel pre peších v stanici Tottenham Court Road
Vozidlo Yutong ZK6118HGA #5326
Tunel zo zastávky električky rovno do nemocnice
Predposledný tunel na úseku trate do mestečka Greystones, ktoré vidno v pozadí
Robotníci pri výstavbe ako aj železničiari pri prevádzke čelili mnohým problémom. Časté bolo padanie skál na trať, zosuvy pôdy a vlnobitie spojené s eróziou
Východ z vestibulu stanice
Priestor zastávky MHD NDK-tunel
Zastávka trolejbusov NDK-tunel
Pôvodný tunel a most cez kaňon pri pohľade z novšej trasy vlaku
Muzeálna trať má dĺžku 2,95 km a nachádza sa na nej viadukt aj tunel
Na trati pozemnej lanovej dráhy sa nachádza jeden tunel
Tunel k nepoužívanej časti trate k priehrade
Informačná tabuľa k projektu preložky regionálnej trate v meste St. Gallen, v rámci ktorej sa buduje tunel
Prímestský autobus stiahnutý z regionálnej linky na náhradnú dopravu za vlak prechádza cez tunel rýchlostnej cesty
Prístup k spodnej stanici lanovky Imperial vedie z domu na Divadelnom nám. cez 58 metrov dlhý tunel
Tunel v dolnej časti lanovej dráhy
Tunel v hornej časti lanovej dráhy na Niesen
Tunel na pozemnej lanovej dráhe
Tunel na trati k Schynige Platte
Električkový tunel pod Centrálnou stanicou
Lokálny vlak spája hlavnú trať s horskou železnicou
Cestný tunel pod California Street s trolejbusovou traťou
Historické fotografie istanbulskej MHD v stanici metra Şişhane
Historická električka na konečnej Tünel
Historická električka na konečnej Tünel
Turnikety na vstupe do hornej stanice lanovej dráhy Tünel
História istanbulskej MHD na stanici lanovej dráhy Tünel
História istanbulskej MHD na stanici lanovej dráhy Tünel
História istanbulskej MHD
Stručné informácie o lanovej dráhe Tünel v anglickom jazyku
Interiér vozňa lanovej dráhy Tünel
Interiér pôvodného vozňa podzemnej lanovej dráhy Tünel
Elektroinštalácia vo vozni podzemnej lanovej dráhy Tünel
Pôvodný vozeň podzemnej lanovej dráhy Tünel
Obraz znázorňujúci historickú električku linky T5
Tunel a služobné priestory v stanici metra Châtelet
Súčasťou spodného úseku lanovej dráhy je aj tunel
Tunel Červenej a Fialovej linky metra
Tunel ľahkej regionálnej železnice
Pôvodne električkový tunel, dnes tunel metra
Trať bola pôvodne napájaná jednosmerným prúdom s napätím 3000 V, po rekonštrukcii v roku 2012 je napätie 480 V
Nákladný vozeň vystavený v poslednom tuneli
Spodný portál posledného tunela
Osvetlený posledný tunel
Vozeň AB 03 bol zrekonštruovaný v roku 2012 do funkčného stavu a spolu s ním aj 800-metrový úsek trate, ktorého väčšina vedie v tuneli
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie