imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Autobus svitskej MHD vychádza z Podskalky, historicky nazývanej aj Kanada
SOR Lili #PP-489EC jazdí v regióne Vysokých Tatier od svojho dodania v roku 2000 - najprv pre ubytovacie zariadenia, následne v MHD vo Svite
Nízke Tatry z Brezna
Koniec železnice v meste Sa Pobla
Karosa Récreo odpočíva na odstavnej ploche medzi železničnou a autobusovou stanicou v Nitre
Pôvodnú drevenú budovu stanice z roku 1937 nahradila na konci 1940. rokov táto budova pripomínajúca zámoček
Koniec jednej z vetiev úzkorozchodných železníc
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Sieť brandenburských električiek kedysi pokračovala s regionálnym charakterom až do štvrte Kirchmöser
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Údržbové zázemie a depo pre vozne lanovky
Automat na cestovné lístky v stanici Lanyon Place, ktorá sa však nenachádza na Lanyon Place
Každá z budapeštianskych vianočných električiek v roku 2023 mala nejakú odlišnosť, napríklad táto mala aj spodné osvetlenie
Náročné sklonové pomery na električkových tratiach na Tenerife ilustruje táto fotografia
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Na oboch koncoch sa Setagaya Line napája na metro resp. regionálnu železnicu
Visutá lanová dráha pod horou Tate s výškou 3015 m n. m.
Výhybňa uprostred tunela umožňuje míňanie sa oproti sebe idúcich konvojov
Dĺžka trasy je 3,7 km a vedie pod horou Tate týčiacou sa do výšky 3015 m n. m.
Snehový múr patrí medzi jednu z najväčších atrakcií Alpskej cesty z Tatejamy do Kurobe
Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku
Trolejbusová prevádzka pod horou Tatejama bola poslednou v Japonsku
Model trolejbusu pri západnom konci tunela pod horou Tatejama
Pohľad cez nákladný vozeň na spodnú stanicu lanovej dráhy, nad ktorou vo výške končí horská železnica vedúca údolím
Nákladný vozeň lanovky zavesený pod osobným vozňom
V stanici Tatejama, kde končí regionálna železnica, začína prechod cez Japonské Alpy
Záverečný úsek úzkorozchodnej elektrickej železnice na úpätí Japonských Álp
Elektrická jednotka radu 16010 z roku 1969 pôvodne jazdila u železnice Seibu
Schéma prechodu cez Japonské Alpy s použitím verejnej dopravy
Jednotka z prelomu 1970. a 1980. rokov odchádza z hôr k pobrežiu
Konečná stanica Tateyama sa nachádza pod lanovkou
Stav tratí Chitetsu nie je práve najlepší, napríklad linka do Tateyamy má desiatky obmedzení rýchlostí z dôvodu narušenej geometrickej polohy koľaje
Lanovka Jakuri mala svoju dvojičku Jašima na druhej strane údolia; z oboch lanoviek po roku 2004 zostala v prevádzke len táto
Zasnežené vrcholky Nízkych Tatier v máji a #ZV-849BZ v Brezne
Tak ako mnohé iné železnice a lanovky, aj táto bola zrušená v roku 1944, aby z nej mohol byť vyzískaný materiál pre zbrojný priemysel
Vozne paralelnej lanovky pochádzajú z roku 1953, kedy bola táto trať obnovená po jej zlikvidovaní v roku 1944
ČKD Tatra T6A5 pôvodom z Prahy
Autobusy Hispano Habit sa vyrábali v Zaragoze
Pars Nova Satra II a ČKD Tatra K2YU na zarastenej trati
#3276 necelý rok pred koncom brnianskych 14 Tr
ČKD Tatra K2YU pred sarajevskou radnicou
Stretnutie električiek ČKD Tatra KT4D v dvoch rôznych náteroch
ČKD Tatra KT4 #221 v mentolovom nátere
#152.005, linka RE1, Stanica Cottbus Hauptbahnhof
ČKD Tatra KTNF6 pôvodom zo Schöneiche prenasledovaná autobusom MAN Lion's City G
ČKD Tatra KT6 #133 s reklamou na dm-drogerie markt
ČKD Tatra KT6 #136 s reklamou na Erste Bank
#129, linka 1, Hauptbahnhof
#2312, linka 2, Demianiplatz
Súprava električiek ČKD Tatra KT4 D prechádza cez križovatku
Súprava električiek ČKD Tatra T5C5 s Margit híd v pozadí
ČKD Tatra T5C5 pred mostom cez železnicu
ČKD Tatra T5C5 vystavená počas DOD vo vozovni Hungária
ČKD Tatra T5C5 #4314 s poodhalenou elektrickou výzbrojou
Mercedes-Benz Citaro II G #204 opúšťa zastávku Heinzelova
ČKD Tatra T3R.P #8421 prechádza Jindřišskou ulicou
Súprava električiek ČKD Tatra T3 prichádza do zastávky Ruská
#8088, linka 22, Moskevská ul., zastávka Ruská
Interiér ČKD-Tatra KT4YU #346
Električky TMK 2200 a ČKD-Tatra T4YU + B4YU
Súprava ČKD-Tatra T4YU + B4YU ma zastávke Frankopanska ul.
Súprava ČKD-Tatra T4YU + B4YU s celovozovou reklamou
Súprava ČKD-Tatra T4YU + B4YU
Iveco Vehixel Cytios #PP-425EZ sa presunul spod Mt Blancu pod Tatry
Nástupištia električiek sa nachádzajú priamo nad nástupišťami vlakov
ČKD Tatra KT4D #203 čaká na križovanie pred vjazdom do jednokoľajného úseku
ČKD Tatra T6A2 #901 odbavuje zastávku Aradi Vértanúk Tere
ČKD Tatra T6A2 #911 prechádza pri kostole reformovanej cirkvi
Vstup do budúcej stanice metra Chiaia linky 6
Prístup na nástupištia koncovej stanice regionálnej železničnej trate Rím – Lido
Výťah z bývalej stanice metra Zumalakarregi
Interiér električky typu Tatra KT4TMR
ČKD Tatra T3R.P #8384 na linke 2 prechádza popred mestský súd
ČKD Tatra T3R.P #5523 na cvičnej jazde prechádza okolo Kinomatu
V tom čase jedna z najnovších električiek typu ČKD Tatra KT8D5.RN2P vo vozidlovom parku DPP prechádza ulicou V Olšinách
Súprava električiek ČKD Tatra T3M #8080+8082 prechádza zatrávnenou električkovou traťou na ulici V Olšinách
Dvojica električiek linky 19 - ČKD Tatra KT8D5.RN2P #9081 a #9071 - sa stretli na zastávke Průbežná
Súprava električiek ČKD Tatra T3R.PV na čele s #8162 sa blíži k zastávke Dubečská
Iba prístrešok a automat na cestovné lístky pripomínajú existenciu električkovej zastávky Na Padesátém v týchto miestach
Súprava električiek ČKD Tatra T3R.P #8178+8179 prechádza nedokončenou zastávkou Nádraží Zahradní Město týždeň pred otvorením
Súprava električiek ČKD Tatra T3R.P #8324+8333 prechádza popod Južnú spojku
Stanica Rajská zahrada
Stretnutie električiek dennej linky 21 a nočnej linky 92 na konečnej Nádraží Braník
Tatra T3R.PLF pri zastávke Vltavská
Siemens Desiro v konečnej stanici Puchberg am Schneeberg
T3SU #57+49 poslednýkrát v Jablonci nad Nisou
#1170, linka 8
Pohľad na opustenú stanicu Wernerwerk
ČKD Tatra T3M #80 s reklamou na Koupelny Ptáček
Električky ČKD Tatra KT8D5.RN2P na výlukovej linke 39
Dvojica električiek ČKD Tatra T3R.P
#3AP 3645, Žehra, parkovisko pod Spišským hradom
Doplnkový predaj k medzinárodným lístkom
Predaj medzinárodných lístkov v automate
Trojča električiek ČKD Tatra T5C5
#4063, linka 61, Budaörsi út
Uvoľňovanie opatrení v súvislosti s pandémiou priniesol aj návrat železničnej dopravy do "normálneho" stavu. Dôkazom sú aj opätovne radené dlhé súpravy na severných rýchlikoch medzi Košicami a Bratislavou. Na fotografii je možné vidieť R 612 Metropolitní univerzita Praha neďaleko železničnej stanice Štrba
Jeden z trojice autobusov typu Karosa C 954E.1360 spoločnosti SAD Poprad v prevádzke Kežmarok mieri z podtatranskej obce Stráne pod Tatrami do mesta Kežmarok. Autobus z roku 2006 je pôvodom od dopravcu SAD Zvolen a pod logom popradskej SAD jazdí od začiatku roka 2019
Budova bývalej železničnej zastávky Veľká Lomnica, ktorá bola zo siete staníc a zastávok ŽSR vyradená po zmene grafikonu vlakovej dopravy v roku 2013. Posledným pravidelným spojom, ktorý obslúžil túto zastávku bol dňa 13.12.1997 vlak Os 21924 (Plaveč → Poprad-Tatry) s pravidelným odchodom 23:23 hod.
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie