imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Múzeum
Múzeum dopravy v Drážďanoch
Múzeum električiek Skjoldenæsholm
Muzeum MHD
Švajčiarske múzeum dopravy (Verkehrshaus der Schweiz)
Technické muzeum Brno
Pre najmenších je v stanici Depo aj malý drevený vláčik
Ošarpaný parný rušeň by potreboval renováciu laku
Parný rušeň odstavený pred halou Depa
Niektoré parné rušne sú pomerne zachovalé aj napriek svojmu veku
Jeden z parných rušňov, ktoré sa uchovali z čias Považskej lesnej železnice, ktorá pôvodne viedla medzi Liptovským Hrádkom a Stankovom
Nástupište stanice Depo
Parné rušne pred halou Depa
Pri jazdách s návštevníkmi sa využíva práve rušeň TU24.902 s jedným vagónom, keďže je najekonomickejší na prevádzku
Výhybka
Parný rušeň radu U44
Koľajnice
Vozne na drevo
Vozeň radu Zm už doslúžil
Veľmi minimalistické pracovisko rušňovodiča v motorovom rušni TU24
Pohľad pod kapotu motorového rušňa TU24
Súprava motorového rušňa, osobného vozňa a parného rušňa
Motorový rušeň RÁBA
Informácie o motorovom vozni radu M21
Nápis, ktorý odkazuje na pôvodné depo v ktorom bol motorový vozeň umiestnený
Motorový vozeň M21
Pohľad na stanicu Depo
Trať je ukončená jednokoľajovou stanicou Dedina, v ktorej sa nedá obiehať súprava
Stanica Dedina sa nachádza na južnom konci trate
Ovce pred domčekom stanice Dedina
Križovanie vlakov v stanici Bronte
Stretnutie jednotky Stadler SURF ABeh 2/6, modernizovaných vozňov a parného rušňa #105 muzeálnej trate Blonay - Chamby na stanici v Blonay
Bombardier T3000 Flexity Outlook pred historickou železničnou stanicou, ktorá je súčasťou múzea železníc
Úzkokoľajka slúžila v bežnej prevádzke v rokoch 1916 - 1963
Z rozsiahlej 280-km dlhej siete železnice s rozchodom 600 mm zostala len muzeálna trať v skanzene a parku
Počas 1. sv. vojny nemecká armáda vybudovala úzkorozchodnú železnicu, ktorá slúžila na prepravu dreva a osôb vo Ventspils a okolí
V rámci skanzenu a priľahlého parku je možné navštíviť úzkorozchodnú železnicu
Jedna z dožívajúcich Karos C 734 v službách SAD Dunajská Streda
Reklama na dvojici vozňov S-Bahn
Vchod do múzea berlínskeho metra
Vestibul stanice Nordbahnhof slúži aj ako múzeum popisujúce cestovanie metrom počas existencie Berlínskeho múru
Veľká reklamná LED obrazovka v stanici Świętokrzyska
Model provinčnej železničnej stanice v technickom múzeu Rahmi M. Koç
Železničné múzeum je umiestnené v priestoroch bývalej železničnej stanice
Nástenka s fragmentami z histórie metra
Kúsok jednotky metra 81-71 v múzeu
Model metra
Pohľad do kabíny jednotky metra 81-71
Modely jednotlivých druhov vozňov metra
Zhora dole: Schéma stavby vlakovej cesty v stanici Kijevskaja, grafikony, pult ovládania
Riadiaci pult zabezpečovacieho systému v pozadí
Riadiaci pult ovládania signalizácie, druhy semaforov používaných v metre
Riadiaci pult ovládania signalizácie a výhybiek a zabezpečovací systém v pozadí
Riadiaci pult ovládania signalizácie a výhybiek v stanici metra
Maketa podvozku vozňov metra
Automat na cestovné lístky
Historické turnikety
Prierez stanicou metra
Prierez stanicou metra
Záber na moskovský trolejbus SVARZ LK-1 (СВаРЗ ЛК-1) ešte z obdobia pred začiatkom budovania metra
Fragmenty z histórie metra
Fragmenty z histórie metra
Zbierka cestovných lístkov
Schéma rozvoja moskovského metra do roku 2030
Tram 2000 Be 4/6 pod Švajčiarskym národným múzeom situovaným oproti hlavnej železničnej stanici
Ako vyzerali pôvodné stanice metra je možné vidieť v múzeu
Košický Ares pred barokovo-klasicistickým kaštieľom, ktorý slúži Zemplínskemu múzeu
Irisbus Agora 12M pri múzeu Orsay
Prestupná stanica Muzeum
Linka A, Stanica Muzeum
Linka A, Stanica Muzeum
Východný pavilón na Karlsplatz
Západný staničný pavilón na Karlsplatz
Vozne Ečs krátko po otvorení pražského metra
Stanica Muzeum krátko po otvorení metra
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie