imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Na letisku Gran Canaria slúži okrem klasických Cobusov aj upravený Solaris Urbino 15 s dverami aj na ľavej strane
Na letisku Gran Canaria slúži okrem klasických Cobusov aj upravený Solaris Urbino 15
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Počas niektorých dní premávajú spriahnuté električky do vlaku dlhého viac ako 64 metrov, s čím sa pôvodne nepočítalo
Škoda 28 Tr Solaris #413 sa vydáva do centra Ústí nad Labem
Škoda 28 Tr Solaris #413 s CVR oddychuje v obratisku Skalka
Jedna z najnovších "baterkových" 27 Tr v Ústí nad Labem
Parciálna Škoda 27 TrNU Solaris na linke 62
Trolejbusový Solaris v prevedení od Škodovky prichádza do zastávky Dobětice točna
Plynový Solaris Urbino LE 15 na ceste na švédsky vidiek
#153, 2C4 3619, linka 53, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
Hyundai Rotem 140N #4228
#6C2 1484, 84, linka 13, Ul. Kpt. Jaroše, obratisko Klokoty točna
Regionálny autobus Solaris Urbino 18 III #15
#59, 6C2 3159, linka 11, Ul. Rudé armády, obratisko Sezimovo Ústí II Kovosvit
#91, 9B2 7745, Jevišovická ul.
#6T3 0844, 7744, Sokolská třída
Solaris Urbino 18 IV #1998
Solaris Urbino 12 III #2141 v mníchovskej aglomerácii
Stretnutie rovnakých autobusov na mestskej a prímestskej linke
Solaris Trollino 18 III #054 stúpa na most ponad železničnú trať
Trolejbus Škoda 26 Tr / Solaris Trollino 12 IV vystavený v rámci DOD vo vozovni Hungária
Solaris Trollino 12 II #378
Solaris Urbino 18 IV #2687
Regionálne autobusy Solaris Urbino 18 III
Slovak Lines na označníkoch aj na autobuse v Senci, mestskú aj regionálnu dopravu už však vykonáva Arriva Mobility Solutions
Rošero First FCLLI na zastávke MHD na železničnej stanici
Minibus Rošero First FCLLI v službách Arriva Mobility Solutions na linke MHD Senec
Tieňohra tvorená zastrešením centrálnej stanice v Rotterdame
#2663, 2BK 6481, linka 4, Valchařská ul.
Zvyšné dva Solarisy pôvodom z Dornbirnu boli pomenované Púchovská Včela podľa usilovných včielok z CVČ Včielka. #PU-971CH smeruje k Tescu na linke 1
Solaris Urbino 10M #PU-381CI dostal polep Púchovská žabka podľa mladých hasičiek z DHZ Nosice. Zachytený pred Evanjelickou zvonicou v mestskej časti Vieska Bezdedov
Trojdverový Solaris Urbino 18 IV na nosnej skibusovej linke 660, ktorá premáva medzi údolnými stanicami priamych lanoviek do strediska Kitzsteinhorn, lanovkou Maiskogelbahn v centre Kaprunu a centrom mesta Zell am See
Po obslúžení zastávky Kaprun Ortsmitte sa kĺbový Solaris chystá cez most prekonať rieku Kapruner Ache
Solaris Alpino 8,6 pôvodne jazdil pre VBR München a po 13 rokoch služby bol v roku 2020 odkúpený do Ríma
Solaris Urbino 10,5 IV #2324 v prvý deň premávky linky 101 k Viktorii Žižkov
Netradičné letiskové autobusy: 15-metrové Solarisy Urbino
Vstup do jednej z prvých staníc metra v Madride
Na prekonávanie výškových rozdielov v kopcovitých častiach Bilbaa sa používajú aj eskalátory
Interiér vodíkového Solarisu Urbino 12 IV hydrogen
Vodíkový Solaris Urbino 12 IV hydrogen
Pracovisko vodiča v elektrobuse Solaris Urbino 9LE electric
Elektrický Solaris Urbino 9LE novej generácie
Remodelado v tradičnom žlto-bielom nátere
Osvetlený interiér trolejbusu Solaris Trollino 24
Interiér trolejbusu Solaris Trollino 24
#2706, 706 TAK, linka 33, Sõle
#1486, 486 TAK, linka 40, Sõle
#3381, 381 TAK, linka 72, Sõle
#01, ST 0001S, Towarowa, zastávka Hipermarkety
Linka 236 je obsluhovaná midibusmi Solaris Urbino 8,9 LE
Solaris Urbino #2031 prichádza od konečnej Podhoří ku ZOO
Solaris Urbino 8,9 LE z roku 2013
#2127, BV 19 UZJ, linka 50*, Strada Podul Creţului, obratisko Solomon
#2127, BV 19 UZJ, linka 50*, Strada Podul Creţului, obratisko Solomon
Strada Podul Creţului, obratisko Solomon
Solaris v hraničnom meste medzi Rakúskom a Slovinskom
#2P9 3489, 390, linka 25, Hlávkova ul., obratisko Ruprechtice sídliště
Solaris v rozvíjajúcej sa štvrti okolo stanice Łódź Fabryczna
Solaris prechádza cez "pešiu zónu" na Piotrkowskej ulici
Solaris pred vykonaním dojazdového spoja do vozovne
Cestovné poriadky s prelepenými víkendovými odchodmi a čisto víkendovými linkami počas víkendových uzávierok dôležitého mosta cez Vislu
#561, 608, CT 4401P, linka 53, Aleja Solidarności
Cyklisti prechádzajú protismerne voči autám, autobusom aj električkám
Súprava Konstal 805Na
Solaris prechádza okolo chránenej signalizácie
Konečná náhradnej dopravy za električky v podobe dvojdverového Solarisu pôvodne vyrobeného pre francúzsky Montpellier
Interiér 9-ročného Solarisu Urbino 12 z druhej ruky (ex TAM Montpellier #751)
Interiér 9-ročného Solarisu Urbino 12 z druhej ruky (ex TAM Montpellier #751)
Duewag N8C-NF (ex Dortmund #137)
MAN A21 NL 283 pred Európskym centrom Solidarity
MAN A21 NL 283
Literárna električka Duewag N8C-NF (ex Kassel #401)
Interiér Solarisu Urbino 18 IV
Interiér Solarisu Urbino 18 IV
Solaris Urbino 12 IV electric #1858 pri pamätníku Berlínského múru
Na linku 300 sú vypravované elektrobusy značky Solaris a Mercedes-Benz
1 zo 105 elektrických 12-metrových Solarisov jazdiacich v Berlíne
Solaris Urbino 12 IV electric #1995
Elektrobus Solaris Urbino 18 IV electric na linke 200, ktorá prechádza naprieč centrom Berlína
Solaris Urbino 18 IV electric #5436 sa nabíja na konečnej Hertzallee
Solaris Urbino 18 III #4384, ktorý bol začiatkom júla spolu s poslednými vozidlami tohto typu odstavený z premávky
Solaris Urbino 18 III #4260 z roku 2007 sa ide otočiť do vozovne na Indira-Gandhi-Straße
Solaris Urbino 10M v Púchove tesne po prelakovaní
Solaris Ubrino 12 IV electric #121 na linke 36
Solaris Urbino 10,5 IV #2313 na linke 138
Solaris Urbino 12 III #1187 patriaci spoločnosti Luděk Špacír, ktorá zaisťuje subdodávky dopravcom v PID
Solaris Urbino 18 IV odchádza zo zastávky Vinoř na linke do Brandýsu nad Labe
Solaris Urbino 18 III na linke 223
#2314, 8AL 2462, Ruská ul., zastávka Tolstého
Solaris Urbino 10M #PU-381CI v stave po prevoze z rakúskeho Dornbirnu, kde pôsobil u dopravcu Postbus
Solaris Urbino 10 III ešte v pôvodnom nátere z rakúskeho mesta Dornbirn
Solaris Urbino 12 IV CNG #238 odchádza zo zastávky Masarykovo nám., dolní
#NZ-651FT, Nám. Šoltésovej, zastávka Nám. Šoltésovej
Koniec siete úzkorozchodných železníc (rozchod 1000 mm, napájanie 1200 V =) v meste Solothurn
Minimalistické nástupištia pre MHD pred železničnou stanicou
#69, SO 189069, linka 2, Solothurn, Hauptbahnhofplatz, Hauptbahnhof
Jednotka Stadler "NExT" v konečnej stanici Solothurn
#109, 8C2 4444, linka 6, Těšínská ul., obratisko Hrdějovice, točna
#109, 8C2 4444, linka 10, obratisko Vidov, náves
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie