imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Snaefell Mountain Railway
Na každej konečnej je potrebné otočiť kladkový zberač
Vozeň #2 stúpa na najvyšší bod Ostrova Man, horu Snaefell s výškou 621 m n. m.
Kliešte Fellovho systému slúžia na núdzové brzdenie pomocou tretej koľajnice
Železnica bola od svojho vzniku elektrifikovaná a používa atypické pevné lýrové zberače
Začiatok strednej koľajnice Fellovho systému
Nákladný vozeň s kliešťami Fellovho systému
Maximálny sklon adhéznej železnice je 10 %
Železnica prechádza cez pasienky
Všetky osobné vozne pre železnicu vyrobila firma George F. Milnes & Co. v roku 1895
Koniec trate je tesne pod vrcholom hory Snaefell
Špecialitou železnice je aj výhybka s otočným jazykom
Jednokoľajná konečná stanica pod vrcholom Snaefell a v rámci nej nákladný vozeň a osobný vozeň
9 km dlhá železnica má len jednu medziľahlú stanicu, nazvanú Bungalow
Upozornenie na zúžený profil, ktorých je na železnici neúrekom
Nástup do všetkých vozňov Snaefell Mountain Railway je z bokov čiel
#2 + 41 na súbežnom úseku so železnicou na horu Snaefell
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
Snaefell Mountain Railway funguje od roku 1895
Snaefell Mountain Railway ako posledná na svete používa Fellov systém pre horské železnice v podobe 3. koľajnice určenej na núdzové brzdenie
Horská železnica na horu Snaefell začína v blízkosti električkovej trate
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie