imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
London Transport Museum (LT Museum)
Black Country Living Museum
Crich Tramway Village (The National Tramway Museum)
Deutsches Museum: Verkehrszentrum
Foxton Trolley Bus Museum
Wellington Tramway Museum
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Národné dopravné múzeum v Dubline pripomína skôr depozitár, pretože vozidlá sú tu uložené veľmi natesno
AEC Regent III / Park Royal z roku 1948
Leyland AN68 / Van Hool McArdle z roku 1975
Hranatý autobus domácej írskej výroby, ktorá ale bola zabezpečená americkou firmou GAC na základe nemeckej dokumentácie od firmy FFG
Leyland PD3 z roku 1961
Leyland PD3 z roku 1961
Električka vyrobená firmou Milnes v roku 1902 v celodrevenom vzhľade pri replike malej dvojpodlažnej električky z konca 19. storočia
Dve veľkosti dvojpodlažných električiek
Autobus GNR-Gardner z roku 1951
Okolo trate monorailu v rokoch 1998 - 2000 vyrástli budovy Experience Music Project building (dnes Museum of Pop Culture), ktoré navrhol známy architekt Frank Gehry
Trolejbus BUT RETB1 / Metro-Cammell Weymann z roku 1958 jazdil do roku 1985 vo Wellingtone
Staré trolejbusy na dvore s nedávno odstráneným trolejovým vedením
Trolejbus Volvo B58 / CWI Hunter B40D, ktorý pôvodne jazdil vo Wellingtone v rokoch 1986 - 2010
Trolejbus Leyland Leopard PSU3/2R / NZMB B41D pôvodom z Wellingtonu, kde jazdil v rokoch 1968 - 1988
Trolejbus s podvozkom od britskej firmy Leyland a karosériou od novozélandskej firmy New Zealand Motor Bodies bol vyrobený v rokoch 1950 - 1951
Trolejbusy boli v Dunedine zavedené ako náhrada za dožívajúce lanovky a električky
Ovládanie klieští vo vozni pozemnej lanovky
Pozemné lanovky podobné tej v San Franciscu v Dunedine fungovali v rokoch 1881 - 1957
V takmer celom Japonsku sa pri prepise japonských názvov zastávok do latinky používa anglický preklad a výnimkou nie je ani zastávka Atomic Bomb Museum vzdialená asi 300 metrov od múzea
Manipulačný presun električky z roku 1961
Elektrobus pri Groninger Museum
Tramway Museum Graz
Nákladná električka z roku 1907
Električky z troch miest: rad Y1 v Melbourne (#611 z roku 1930), rad 1050 v Nagasaki (#1054 z roku 1952) a rad R1 v Sydney (#1979 z roku 1936)
Dielne múzea električiek
Električka Comeng typu R1 na prezentačnej trati
Hlavná hala s vystavenými električkami
Múzeum električiek v Sydney sa nachádza na okraji mesta
Asymetrické umiestnenie dverí v melbournskej električke radu Z2
Dielne s električkami, medzi ktorými sa ukrýva aj PCC z roku 1948 pôvodom zo San Francisca
Brúsiaci vozeň z roku 1920
Trolejbus AEC 664T / Ritchie Brothers vyrobený v roku 1937
Trolejbus AEC 664T / Ritchie Brothers vyrobený v roku 1937
Veľký sklon električkovej trate 12,1 % na Balmoral Street si vyžiadal zaujímavé technické riešenie
Električka radu N z roku 1906 so samostatným vstupom do každého oddielu
Berlínska električka Rekowagen TZ 69 #5133 v sydneyskom múzeu
Väzenská električka z roku 1909
Väzenská električka z roku 1909
Vozeň sydneyského radu F #393 bol vyrobený firmou Clyde v roku 1902
Električka radu Z2 pôvodom z Melbourne v múzeu električiek v Sydney
Súprava rušňa a vozňa prvého londýnskeho elektrického metra z roku 1890
Doteraz používaná schéma liniek londýnskeho metra bola po prvý raz vytlačená v roku 1933
Pôvodný návrh súčasnej schémy liniek londýnskeho metra z roku 1931
Schéma liniek metra z roku 1926, s elimináciou časti geografických detailov
Pôvodný vzhľad známeho loga londýnskeho metra
Londýnske metro počas 2. svetovej vojny: Výzva mužom, aby prenechali miesta na stanici ženám, deťom a nemohúcim
Počas 2. svetovej vojny slúžili stanice metra aj ako úkryt pred bombardovaním
História, súčasnosť a budúcnosť(?) kontroly cestovných lístkov v metre
Simulátor metra
Vozne metra vyrobené v roku 1938 firmou Metropolitan Cammell (Metro-Cammell) slúžili v niektorých prípadoch až do roku 1988
Historické zastávkové označníky a navigačné tabule
AEC Routemaster z roku 1963 a AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Autobus Leyland X2 z roku 1908
Autobus typu B 2737 z roku 1914
Rozbalené prevíjacie transparenty s linkami a cieľmi
Jedna z prvých elektrických lokomotív pre londýnske metro vyrobená firmou Mather and Platt
Elektrický vozeň Metropolitnej železnice z roku 1922
Historické vianočné plagáty londýnskeho metra poukazujú na dlhú históriu marketingu londýnskej MHD
Vozeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1900 s oddielmi, do ktorých sa nastupovalo priamo z nástupíšť
Vozeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1900 s oddielmi, do ktorých sa nastupovalo priamo z nástupíšť
Interiér poschodového vozňa konky
Poschodový vozeň konky
Poschodový vozeň konky
Poschodový omnibus
Omnibus s určenou trasou
Interiér omnibusu
Vianočný stromček s motívmi londýnskej MHD
Lokomotíva Columbine vyrobená firmou Crewe Railway Works v roku 1845 jazdila na železnici Grand Junction Railway
Jedna z prvých vyrobených parných lokomotív - Puffing Billy z rokov 1813 - 1814
Preliezka v tvare Nového Routemastera
AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954 a Leyland X2 z roku 1908
AEC Routemaster z roku 1963
Schody autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Interiér autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Interiér autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Schody autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Autobus Leyland X2 z roku 1908 je jedným z prvých motorových poschodových autobusov
Model dvojpodlažnej električky
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Do prvých vozňov prvého elektrického metra sa nastupovalo cez plošiny na koncoch vozňov
Jeden z prvých vozňov prvého elektrického metra na svete z roku 1890
Prvé vozne prvého elektrického metra na svete pojali 72 cestujúcich
Jeden z vozňov prvého elektrického metra na svete
Model konky s dvojpodlažným vozňom
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Kontrolér firmy Westinghouse v električke #102
Električka z roku 1910 vyrobená firmou United Electric Car Co
Autobus typu B 2737 z roku 1914
Pracovisko vodiča trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Umelý vodič s bambusovou tyčou, ktorá slúžila na manipuláciu so zberačmi
Interiér trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie