imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Mercedes-Benz O 530 Citaro G ex #304 Stadtwerke Osnabrück AG
Parkovanie na zastávkach je rumunským zvykom
#MM-62URB, linka 1, Strada Gării
Scania OmniCity 12 II #572 prechádza okružnou križovatkou neďaleko trolejbusovej vozovne
Urbanway mieri dolu po električkovej trati k terminálu Fügnerova
Interiér električky Wegmann GT4
Úsekový delič na rumunský spôsob
SwissTrolley a rumunská krajina
Vozeň od rumunského výrobcu Astra radený v súprave vlaku EC 1006 dopravcu RegioJet
Rumunský trolejbus Rocar 212E 2x
MAN Lion's Classic v Brašove, ktorý má na rumunské pomery kvalitnú infraštruktúru
Jeden z ôsmich vozňov Duewag L pôvodom z Frankfurtu nad Mohanom, ktoré boli prestavané na stacionárne párty električky pred reštauráciami McDonalds v Rumunsku
Na rozdiel od parných tramvají, ktoré v Brašove jazdili 68 rokov (1892 - 1960), električky vydržali len 19 rokov (1987 - 2006)
Električka ČKD Tatra KT4D bola vyrobená v roku 1978 a do roku 1998 jazdila v Berlíne pod číslom 167623
Električka Werkspoor / Duewag GT8 bola vyrobená na konci 1960-tych rokov ako typ GT6 pre Rotterdam
Súpravy CAF, ktoré boli kompletizované v Rumunsku, boli do Bukurešti dodané v rokoch 2013 - 2014 v počte 16 vlakov, cena jedného vlaku bola 6 mil. €
Motorové vozne radu M 27.0 resp. 805.9 vznikli prestavbou poľských vozňov MBxd2 vyrobených rumunskou vagónkou 23. August v rokoch 1984 - 1986
Označiť si papierový cestovný lístok v označovači EMtest EM 316 io je niekedy problém aj v Rumunsku
Zatiaľ čo električka Timiș 2 je jedným z posledných existujúcich tohto rumunského typu a bola vyrobená v roku 1990, dopravný podnik RATT dal v prevádzke radšej prednosť aj o 30 rokov starším vozidlám z druhej ruky z Nemecka
Aj Rumunsko zvládne zložitú koľajovú križovatku
Aj keď podľa transparentu električka ide až do Nemecka, predsa len svoju cestu ukončí v rumunskom Arade
Muzeálna súprava rumunských električiek Timiş2
Vznik regionálnej železnice Arad – Podgoria sa datuje do roku 1906
Karosa Citybus 12M
Van Hool A308
Karosa B 952E
Karosa B 952E
Karosa B 951E
Karosa B 951E
T3R.PLF #47 + T3P Var CB3 #24
Tedom C12 G #511
T3M #70
Trolejbus Gräf & Stift/ABB prešiel aj cez rumunský Brasov
Trolejbus Gräf & Stift s reklamou Weiss profil
Zástupca nie veľmi podarených rumunských autobusov – DAC 112 UDM
Duewag ZGT-6 dopravcu RET #842
Duewag ZGT-6 dopravcu RET #844
Duewag ZGT-6 dopravcu RET #801
DAC č. 212 pod opevnením
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie