imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Držiak na bicykel v električke Siemens S70
Interiér električky Siemens S70 s krátkym stredným dielom
Minneapolis má okrem zaujímavej MHD aj zaujímavú pešiu dopravu ako vystrihnutú z utopistických obrázkov zo začiatku a polovice 20. storočia
Pôvodné vozne monorailu Alweg zapadajú do o takmer 40 rokov mladšej architektúry
Trolejbus pod trolejovou strieškou
Trolejbus pri Múzeu populárnej kultúry, ktoré je dielom architekta Franka Gehryho
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Maximálna rýchlosť na trati monorailu je 72 km/h
Konečná stanica monorailu po jeho skrátení
Pracovisko vodiča monorailu Alweg
Z dôvodu revitalizácie námestia bola pôvodná južná stanica v roku 1986 zatvorená, trať monorailu skrátená a v roku 1988 otvorená nová stanica, do ktorej sa vstupuje z 3. podlažia novej budovy
Pohľad zospodu na vozidlá Alweg
Pohľad zospodu na čelné vozidlo Alweg
Pásy monorailu sa pred južnou konečnou stanicou približujú, preto nie je možná súbežná obsluha posledného úseku oboma vozidlami
Monorail nemá na trase žiadne zastávky, iba konečné stanice
Južná konečná stanica monorailu po jeho skrátení
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Označenie TRM namiesto linky sa používa pred príchodom do konečnej zastávky (TeRMinus)
Zastávková nika autobusov MHD. Po výjazde pokračujú v strednom pruhu, po ľavej strane koľají
Light Rail "Max" Siemens Avanto na jednosmernej komunikácii s preferenciou MHD v centre mesta
Hybridný autobus Orion V #733 a Empire State Building
Orion VI Hybrid pred Empire State Building
MCI D4500 #2828 na Piatej Avenue
Orion VI Hybrid Electric Low Floor Bus 06.501 #6371
Orion VI #6387 na Piatej Ave
Orion VI #6396 so zvláštnym designom
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie