imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Na letisku Gran Canaria slúži okrem klasických Cobusov aj upravený Solaris Urbino 15 s dverami aj na ľavej strane
Škoda 15T #9303 prichádza z centra do zastávky Vlastina
Durisotti Novibus #MI-975EE pred lesoparkom Biela Hora v Stráňanoch
V stanici Kōen začína okružná trasa na jednej strane a jednopásový obojsmerný úsek na strane druhej
Nové Tramlinky na jednej strane zabezpečili nízkopodlažný prístup do vozidiel, no na strane druhej vzhľadom na stav trate a koncpciu tohto vozidla dochádzalo pri jazde k prudším priečnym kmitom
Sedadlá v strednej časti vozidiel smerujú na každej strane opačným smerom
Jednokoľajka na konci linky 52 vedie v tesnej blízkosti zelene
Nový cestovný poriadok MHD Senec a časť pôvodného, ktorý mal dve strany
Pohľad na pôvodné vysoké nástupište, ktoré po prechode na prevádzku nízkopodlažných električiek dostalo zábradlie a prestalo byť využívané
Pohľad z pôvodného vysokého nástupišťa
Aj Amsterdam sa občas snaží znemožniť prechádzanie na jednej strane električkových zastávok
MAN A20 ako skibus na južnej strane Chopku
MAN A20 (ex DB Regio Bus Mitte GmbH) ako skibus na južnej strane Chopku
Pohľad cez otvorené dvere hydroplánu #8Q-TAC na prebiehajúci nástup do #8Q-TAG
V regionálnych vlakoch je aplikovaný usmernený pohyb cestujúcich - jednými dverami sa nastupuje, dverami na opačnej strane vozňa sa vystupuje
Na rozdiel od väčšiny pozemných lanoviek má lanová dráha Larreinetako funikularra jednu stranu kabíny umiestnenú na podpere stojacej na podvozku, vďaka čomu je celá podlaha kabíny v jednej úrovni
Nová trať k Smart City prechádza okolo opačnej strany hlavnej stanice
V lete 2021 bola linka 1 na oboch stranách trasy skrátená pre rekonštrukciu tratí
Vozeň VT 31 čaká na vyslobodenie z rieky Mur medzi obcami Predlitz a Kendlbruck
Informácie na veľkom interiérovom LCD displeji umiestnenom na bočnej strane
Na električkách radu Z3 spravidla na jednej strane električky zostala základňa pre pôvodný tyčový zberač
Skyway spája dve miesta rovnakej strany útesu nad hlbokým údolím
Súprava električiek pred radnicou
Nástupište postavené na jednej z dvoch koľají ako provizórium pred predĺžením trate
Priestor pre kočík sa nachádza aj na pravej strane vozidla
Dvojvozňová súprava Firema M.88
Vstup do stanice metra pred železničnou stanicou
#106, linka 3, Denisova ul.
#270, S 516 IP, linka 8, 6, Salzburg Süd
Krátky nepoužívaný úsek vodiacej koľajnice odrezaný na oboch stranách
Nová električková trať prechádza popri dvoch stranách kostola sv. Petra
Električkové trate na mnohých úsekoch, kde zdieľajú vozovku s cestnou dopravou majú rozličný povrch medzi koľajnicami a po vonkajších stranách koľajníc
Elektrobus Bluebus 12 m s "panoramatickými" oknami na ľavej strane
Čilské turistické minibusy vyčkávajú na turistov z bolívijskej strany na hraničnom prechode Cajon medzi Bolíviou a Chile v nadmorskej výške 4500 m.n.m
Miesto pôvodných slepých koľají Viedenskej električky
Ulica, ktorou odchádzali vlaky Viedenskej električky do Bratislavy
Ulica, ktorou opúšťala Viedenská električka centrum Viedne
Pohľad smerom k bývalým odstavným koľajám Viedenskej električky
Bývalá konečná Viedenskej električky
Pred rekonštrukciou stanica končila až niekde v úrovni modrého kontajneru
#NZ-049GE, linka 1, Hlavná ul., zastávka Hlavná, pošta
Mercedes-Benz O 405 s dverami na oboch stranách
Mercedes-Benz O 405 N s dverami na oboch stranách
#156 prechádza okolo dvora bývalej železničnej stanice Murcia Zaraiche
Cyklotrasa namiesto parkovacích miest
MAN NL 313-F GNC / Castrosua City Versus #219
Vyhradený jazdný pruh pre autobusy
Scania N250UB / Castrosua New City
Pohľad zo zadnej strany na falošnú fasádu
Lanová dráha od začiatku vzbudzuje kontroverzie
Routemaster z roku 1964 na historickom spoji linky 15
Rekonštrukcia koľajovej križovatky v centre mesta
Na zadnej strane sedačiek sa vo vozidle Škoda 14T #9136 nachádzajú bubliny s rôznymi dôvodmi, prečo sa oplatí kupovať si lístok
#MI-845EC na okraji Stráňan
Mäder
Pohľad na Credo Inovell 12 zo strany dverí
Trať je na oboch stranách ukončená iba koľajovou spojkou, takže všetky električky musia byť obojsmerné
Trolejové vedenie, ktoré umožňuje automatické otočenie tyčového zberača na správnu stranu
Výhybňa spodného úseku na jednej strane zo splietkou a na druhej s výhybkou
MCV EvoSeti / Volvo B5LH 10.5m na linke 176 na ulici Strand pri železničnej stanici Charing Cross
1973 Stock sa rozbieha zo stanice Acton Town
Prístup do a zo stanice Wanstead zabezpečujú dva eskalátory po stranách a jedno schodište medzi nimi
Alexander Dennis Enviro 400 prichádza do menšej kolóny, ktorá sa tvorí kvôli semaforu na križovatke o 100 metrov ďalej
(Ne-)zabezpečené železničné priecestie na okraji mestečka Greystones
Solaris na Náměstí Národních hrdinů
Pracovisko rušňovodiča v jednotke Bombardier Crusalis Contessa
MHD je v Zermatte zabezpečovaná malými elektrobusmi švajčiarskej firmy Stimbo, ktoré majú na rýchlejšiu výmenu cestujúcich dvere na oboch stranách
Odbočenie v stiesnených pomeroch
Jeden zo vstupov do stanice Recogidas
Šípky usmerňujúce davy ľudí
Bombardier NGT D12DD na zastávke s pojazďovaným zastávkovým mysom a na opačnej strane s bežným ostrovčekom
Novoplan PMC 12.02 na linke do obce Stráne pod Tatrami
Karosa C 934.1351 prepravcu FERITOUR na zmluvnej preprave z Kežmarku do Strání pod Tatrami. Autobus je bývalým vozidlom dopravcu SAD Prešov
Označníky s LED a LCD displejmi
Pri vlakoch tvorených elektrickým rušňom a vozňami je lokomotíva umiestnená vždy na dolnej strane vlaku
Záverečná fotografia z fotojazdy pri príležitosti 8. výročia stránok Plzensketrolejbusy.cz
Škoda 9 Tr #323 v obratisku Škoda VII. brána
Trolejbus na rozhraní medzi prírodou a mestom
Škoda 9 Tr #323 v obratisku Škoda VII. brána
#323 v čoskoro zrušenom obratisku
#323, linka Fotojazda, Na Pile, Na Stráních, obratisko Škoda VII. brána
Prototyp električky Tatra T3R
Ľavá strana trolejbusu Neoplan USA AN440LF ETB s výzbrojou Škoda
Gillig Phantom na expresnej linke C
Gillig Low Floor na linke 23
#510 stojí pri Waikiki Beach
Angličtina sa vzhľadom na úlohu Bruselu v rámci Európskej únie používa v Bruseli často, no výlukové oznamy sú iba vo francúzštine a flámčine
Vozne pozemnej lanovej dráhy Žaliakalnio funikulierius odstavené vo výhybni po skončení prevádzkových hodín
Solaris Urbino 18 na autobusovej linke 3
„Reklama na výluku“
Zadná strana automatu ako nosič schémy liniek MHD
Označník zastávky Perjener Brücke
Pohľad na pracovisko vodiča v trolejbuse Škoda 9 Tr
#9006 pred novou Hlavnou stanicou
V Obergurgli je možný prestup na linku 4194 premávajúcu do sedla Timmelsjoch
Vstup na stanicu Fritz-Tarnow-Straße je z jednej strany po schodoch
Opierky na bočnej strane autobusu Mercedes-Benz Citaro II G
Vychodený chodníček od električkového nástupišťa
Digitálny označník nechýba ani na zastávke, kde MHD jazdí väčšinou v intervale 60 minút
Tretí deň #1575
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie