imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Chamonix - Mont Blanc
Chemin de fer funiculaire Vevey - Chardonne – Mont Pèlerin (VCP)
Trolejbusy Saurer / Hess / BBC-SAAS GT 560/620-25 bolo možné vidieť v uliciach Ženevy v rokoch 1982 - 2014
Jeden z trolejbusov od Hessu na moste Pont du Mont-Blanc, za ktorým sa nachádza vodotrysk
Zubačka na Mont Blanc
Zubačka na Mont Blanc
Parná lokomotíva zubačky na Mont Blanc
Zubačka na Mont Blanc
Prívesný vozeň zubačky na Mont Blanc
Zubačka na Mont Blanc
Vozne zubačky na Mont Blanc
Zubačka na Mont Blanc
Zubačka na Mont Blanc
Zubačka na Mont Blanc - história a súčasnosť
Zubačka na Mont Blanc
Míňajúce sa vozne zubačky na Mont Blanc
Zubačka na Mont Blanc
Spodná stanica lanovky z Vevey na Mont-Pèlerin
Interiér vozňa lanovky na Mont-Pèlerin
Spodná stanica lanovky na Mont-Pèlerin
Chemin de fer funiculaire Vevey - Chardonne - Mont Pèlerin
Horná stanica lanovky
Lanovka je plne automatizovaná a vo vozni je potrebné stlačiť tlačidlo s požadovanou stanicou
Van Hool AG 300 T pred dolnou stanicou lanovky na Mont Pèlerin
Konečná trolejbusovej linky 8 na okraji Lausanne s podzemným parkoviskom P+R
Hess / Kiepe BGT-N2D na konečnej
Vo vlakoch pod Mont Blancom je možné prepraviť maximálne 5 bicyklov
Elektrobus Gruau Microbus pri spodnej stanici lanových dráh k Mont Blancu
Spodná stanica dráh smerujúcich na Aiguille du Midi pod Mont Blancom
Parná lokomotíva, ktorá v rokoch 1909 - 1956 jazdila na ozubnicovej železnici Tramway du Mont-Blanc
Spodná stanica ozubnicovej železnice Tramway du Mont-Blanc
Tramway du Mont-Blanc má iba 15 % úsekov adhéznych, zvyšok tvorí Strubova ozubnica s maximálnym sklonom 24 %
Lanová dráha "na Mont Blanc" v skutočnosti vedie na vrch Aiguille du Midi
Železnica s rozchodom 1000 mm bola postupne otváraná v rokoch 1907 (iné zdroje hovoria 1908) - 1913
Železničná stanica v Chamonix, kde je úzkorozchodná železnica medzi Francúzskom a Švajčiarskom napájaná prostredníctvom tretej koľajnice
Železničná stanica Chamonix-Mont-Blanc so štítmi v pozadí
Vozeň C 20 vyrobený firmou Chevalier, Chailus & Cie à Paris v roku 1865 jazdil pôvodne na železnici cez priesmyk Mont Cenis v Alpách na francúzsko-talianskom pomedzí
Konečná električkovej linky T5
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie