imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
V poradí tretí moderný električkový systém v Dánsku bude mať dĺžku 27 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V =
Električky majú v Odense dĺžku 29 metrov, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V
Trať má rozchod 1372 mm, ktorý bol typickým pre tokijské električky, a vedie pomedzi budovy
Zaujímavosťou je, že nový električkový systém má rozchod 1067 mm, ale napájanie je štandardné pre nové električkové trate - 750 V DC
Električkové nástupište s opierkami a lavičkami má nástupnú hranu vo výške 325 mm
Tokyo Sakura Tram je segregovanou električkovou traťou s vysokými nástupišťami, rozchodom 1372 mm a napájaním 600 V DC
V stanici Tatejama, kde končí regionálna železnica, začína prechod cez Japonské Alpy
Trate Chitetsu majú rozchod 1067 mm
Kotoden má rozchod 1435 mm ako jediná železnica na Šikoku
Špecialitou Macujamy sú "parné" vlaky, ktoré v skutočnosti nie sú parnými
Regionálna železnica Iyotetsu má dve úrovňové priecestia s električkovými traťami patriacimi rovnakej firme, pričom všetky tieto trate majú rovnaký rozchod 1067 mm
Hitachi Rail radu 3000A v lineárnom metre s rozchodom 1435 mm
Horná lanovka má celkovo 4 zastávky, 2 priecestia, dĺžku 1,1 km, maximálny sklon 333 ‰, prevýšenie 322 m a rozchod koľají 1067 mm
Všetky linky metra v Ósake majú rozchod 1435 mm
Vlaky maglevu Linimo sa vznášaju 8 mm nad traťou
45 metrov dlhá a 2400 mm široká električka Tramlink na novej 13,3 km dlhej trati otvorenej v decembri 2022
Na regionálnu električkovú trať Lugano - Ponte Tresa sú od roku 2021 nasadzované vozidlá Tramlink dĺžky 45420 mm
Nová trať WB sa doslova nachádza pri plote cintorína
Pri prestavbe, ktorá trvala od apríla 2021 do decembra 2022 došlo k zmene rozchodu z 750 mm na 1000 mm a k výstavbe nového depa aj terminulu
Po prestavbe konečnej stanice a terminálu Waldenburgerbahnu sa nástupište autobusov od električiek mierne vzdialilo, stále však ide o kompaktný uzol
Kompletne prestavaná trať Waldenburgbahnu a s novými 2400 mm širokými električkami bola otvorená v decembri 2022
Pri prestavbe lanovej dráhy v rokoch 2019 - 2021 bol zmenený rozchod z 1000 mm na 1400 mm
V okolí Barcelony sa nachádza 140 kilometrov regionálnych tratí s rozchodom 1000 mm
Rozchod lanovej dráhy je 1000 mm, maximálna kapacita vozňov 40 osôb
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
Železnica Circumvesuviana využíva úzky rozchod 950 mmm
Križovanie dvoch atypických rozchodov
Metro v Madride používa "taliansky" rozchod 1445 mm
Jednotky CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 sú široké 2,30 m a jazdia na koľajách s rozchodom 1445 mm
Električková doprava bola vo Vitorii-Gasteiz zriadená v roku 2008, napriek tomu používa rozchod 1000 mm typický pre Baskicko
Abtova ozubnica na 9,8 km dlhej trati s rozchodom 1000 mm
Maximálna dosahovaná rýchlosť na Murtalbahn s rozchodom 760 mm je 70 km/h
Prefabrikované panely na upevnenie koľajníc rozchodu 1000 mm
Súprava električiek T3 na jedinej českej električkovej trati s rozchodom 1000 mm.
Koniec siete úzkorozchodných železníc (rozchod 1000 mm, napájanie 1200 V =) v meste Solothurn
Pozemná lanová dráha Gurtenbahn bola sprevádzkovaná v roku 1899 a kompletne prestavaná v roku 1999
Elektrický motorový vozeň Stadler Be 4/4 na konci trate s rozchodom 1000 mm a napájaním 1500 V =
Železnica Bière – Apples – Morges má spolu s odbočnou vetvou dĺžku 32 km, trate majú rozchod 1000 mm a napájanie 15 kV ~ 16,7 Hz
Na Limmattalbahn má byť nasadených 8 nových obojsmerných električiek Stadler Tramlink (dĺžka 45 m, šírka 2,4 m, rozchod 1000 mm, napájanie 600 až 1200 V =), preto sú na viacerých miestach budované koľajové spojky
Pohľad cez zasnežené okno na výhybňu so širokým rozchodom 1600 mm
Horný úsek (Corvigliabahn) je dlhý 1616 m, prekonáva prevýšenie 481 metrov a má rozchod 1600 mm
Prvý úsek (Chantarellabahn) má dĺžku 451 m, prekonáva prevýšenie 157 m a má rozchod 1000 mm
17-kilometrová regionálna železnica FWB s rozchodom 1000 mm bola sprevádzkovaná v roku 1888
15 rokov nepoužívaná trať lanovej dráhy s rozchodom 800 mm ukrytá v lese
Lanová dráha má po kompletnej prestavbe v rokoch 2011 - 2017 dĺžku 929 m, prekonáva výškový rozdiel 440 m, rozchod koľají je 1000 mm
Lanová dráha ZBB bola sprevádzkovaná v roku 1907, má dĺžku 1261 m, prevýšenie 366 m a rozchod 985 mm
Vozeň pozemnej lanovky s rozchodom 1000 mm
Linka 109 premáva sčasti po bývalej železničnej trati do Port Melbourne
Linka 96 od roku 1987 používa značnú časť zrušenej železničnej trate do St. Kildy
Nová električková trať v Canberre má rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V DC
Sydney ani neďaleké mesto Newcastle sa nevybrali cestou tram-trainov
Dĺžka tratí liniek L2 a L3 je spolu 12 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
Rozchod koľajníc novej električkovej trate je rovnaký ako bol na železnici - 1435 mm
Hoci sa v Queenslande štandardne na železnici používa rozchod 1067 mm, električkový G:link má normálny rozchod 1435 mm a napätie 750 V DC ako je to štandardom pri nových električkových systémoch
Rozdelenie duálneho rozchodu 1067 mm a 1435 mm na samostatné koľaje pre každý z rozchodov
Queensland od začiatku budoval železnice na rozchode 1067 mm a tento rozchod zostal aj pre prímestskú železnicu v Brisbane
Podvozok jednotky Bombardier radu 700 pre rozchod 1067 mm
Diaľkový vlak Spirit of Queensland pred odchodom na svoju 1681 km dlhú cestu zo severu Queenslandu do Brisbane
Koncová stanica trate Cairns - Kuranda s dĺžkou 33 km, stúpaním 327 m a rozchodom 1067 mm
MMI Urby CNG #032 na čele odstavených autobusov v obratisku pri železničnej stanici
#37, linka TRAM, vul. Koroľova, zastávka vul. Vitruka
Okrem Solarisov Wielicka Spółka Transportowa vlastní aj jeden minibus MMI Urby
Úzkorozchodná trať Ferrovia Circumetnea
Nové električkové trate majú podobne ako iné systémy rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Vozeň pozemnej lanovej dráhy s rozchodom 1800 mm
Kusttram je najdlhšou električkovou traťou s rozchodom 1000 mm na svete
Historický električkový vlak na čele s #9985 z roku 1930
Bombardier HermeLijn na gentskej električkovej trati s rozchodom 1000 mm
Namiesto tram-trainu sa Braunschweig rozhodol zlepšiť napojenia existujúcich úzkorozchodných električiek (s atypickým rozchodom 1100 mm) na železničné trate
Solarisy Tramino s dĺžkou takmer 36 metrov na rozchode 1100 mm
Časť tratí bola v Braunschweigu do roku 2010 pripravená pre tram-trainový projekt RegioStadtBahn s trojkoľajnicovými traťovými koľajami s rozchodmi 1100 mm a 1435 mm
V Mariazelli slúži trať s rozchodom 760 mm na bežnú obsluhu a trať s rozchodom 1435 mm ako muzeálna
Cyperská štátna železnica mala dĺžku 122 km a rozchod 762 mm. Nezostalo z nej len pramálo relikvií
Hybridný autobus ADL Enviro400H MMC z roku 2018
Električky Bombardier CR4000 sú dlhé 30 m, široké 2,65 m a jazdia po tratiach s rozchodom 1435 mm maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Súprava troch jednotiek Bombardier B07 na stanici umožňujúcej práve takúto maximálnu dĺžku vlakov
Výška podlahy vlakoelektričiek ET 2010 je 646 mm resp. 889 mm pri prvých / zadných dverách
Výhybky pre rozchody 1000 a 1435 mm
Počas postupného prechodu z električky sa mestskú dráhu (stadtbahn) mali trate duálny rozchod 1000 mm a 1435 mm
Nástupištia mestskej dráhy sú prispôsobené výške podlahy vozidiel, ktorá je 1000 mm
Spodná stanica pol kilometra dlhej lanovej dráhy s rozchodom 1000 mm a maximálnym stúpaním 282 ‰
Ozubnicová železnica v Stuttarte bola otvorená v roku 1884, má rozchod 1000 mm a napájanie 750 V = (pôvodne 600 V)
Špeciálna konštrukcia umožňujúca vozidlám s rozchodom 1000 mm automaticky prejsť z pravej časti koľaje do ľavej
Y-pražce umožňujúce prechod z rozchodu 1000 mm na rozchod 1435 mm
Parková železnica má dĺžku 3,2 km a rozchod 600 mm
KTNF6 #170 v 20 km dlhej sieti tratí s rozchodom 1000 mm
Električková sieť v Görlitz je dlhá 12 km, má rozchod 1000 mm a jazdia na nej električky KT4D-C (na fotke) a jedna párty električka Duewag GT 6 Typ „Mannheim“
Vlak smerujúci do jednej z dvoch vetiev 16 km dlhej siete s úzkym rozchodom 750 mm
Obmedzenie rýchlosti na trati s rozchodmi 1000 a 1435 mm
Presun rušňa ТУ2-098 z roku 1957 na konci 1,1 km dlhej trate s rozchodom 750 mm
Sheffield Supertram je električkový/tram-train systém sprevádzkovaný v roku 1994
Električka Brush Co. #1 z roku 1903 jazdila v meste Derby na atypickom rozchode 1219 mm
Električka United Electric Car Co. Ltd. #85 vyrobená v roku 1904 pre Bournemouth, kde mali trate rozchod 1067 mm
Električkový most
Zelený Alexander Dennis Enviro400 MMC z Cambridgu
Fialový Alexander Dennis Enviro400 MMC z Cambridgu
USB zásuvka v autobuse Alexander Dennis Enviro400 MMC
Interiér autobusu Alexander Dennis Enviro400 MMC
Železnica RH&DR s rozchodom 381 mm zabezpečuje aj dopravu vo verejnom záujme
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie