imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Súprava ZET M24 #88 + ZET Kosak/Velika #520 z roku 1940 ako vianočná električka
Konečná metra m2 sa nachádza v dome pri Ženevskom jazere
Električka Ganz na posilovej linke 2M
Esklátory v prestupnej chodbe medzi linkami M2 a M3
Informácie o motorovom vozni radu M21
Motorový vozeň M21
Pohľad na nástupištia regionálnych autobusov pri stanici metra Gessate
Mercedes-Benz Citaro C2 #5950 prišiel k stanici metra Gessate
Posprejovaná súprava na linke M2
Iveco Urbanway 12M #6489 na linke 87
AnsaldoBreda Sirio #7510 stojí pred robustnou budovou železničnej stanice Milano Centrale
Konečná stanica metro linky M2 Trocka
Trolejbus RTEC 6232100DM3 na diaľnici
#486, linka M2, Déli pu.
BredaMenarinibus M240 Avancity pri Novej bráne
BredaMenarinibus M240 Avancity pri kostole Chiesa Prepositurale di Santa Maria Immacolata delle Grazie
Linka M2 bola sprevádzkovaná v roku 1969, má rozchod 1435 mm a napájanie 1,5 kV = z trolejového vedenia
Jednotka metra Leonardo, toho času najnovší typ nasadený na linku M2
BredaMenarinibus M240LU Avancity CNG pod spleťou drôtov, pod ktorými však začiatkom septembra 2017 trolejbusy nejazdili
BredaMenarinibus M240LU Avancity CNG
Registračný štítok BredaMenarinibus M221U
BredaMenarinibus M221U
BredaMenarinibus M221U
Spodná konečná metra m2
Nákresný grafikon linky M2
Loď ako náhradná doprava za metro M2 počas uzatvorenie stanice Kossuth Lajos tér
Autobus MAN Lion’s City DD #3405 na metro-linke M21
Električky Bombardier Flexity Berlin F6Z a GT6N-ZR na úvraťovej konečnej linky M2 pod stanicou S-Bahnu a regionálnych vlakov
Cestovný poriadok linky metra M2
Nová jednotka metra prichádza na konečnú stanicu linky M2
Navigácia k eskalátorom
Informačný systém v staniciach metra
Grafika s názvom stanice
LCD displej s trasou linky M2
Trasa linky metra M2
Historická električka linky T5
Jednoliatu flotilu autobusov BredaMenarinibus M321U narúša červený BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG
Zbierka autobusov a trolejbusov rôznych typov vo vozovni
BredaMenarinibus M240LU Avancity Exobus CNG na priebežnej konečnej okružnej linky
BredaMenarinibus M240LU Avancity Exobus CNG na priebežnej konečnej okružnej linky
BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG pred železničnou stanicou
BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG
Mercedes-Benz O530 Citaro v spoločnosti autobusu BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG
BredaMenarinibus M220E Zeus
BredaMenarinibus M220E Zeus
Súprava Lohner M #4101 + m2 #5211 + m2 #5210, všetky z roku 1928
Stanica metra Gare Saint-Charles
Konečná stanica linky M2 Nation
Nové automaty skryté v kontajneri
Navigácia
Prestupný terminál MHD na konečnej metra M2
Budúca stanica metra linky M2 Dworzec Wileński
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Vchod do stanice metra linky M2 Nowy Świat Uniwersytet pred otvorením novej linky
Výťah do stanice metra linky M2 Nowy Świat Uniwersytet pred otvorením novej linky
Súčasťou výstavby linky M2 metra bola aj kompletná rekonštrukcia uličných priestorov a vybudovanie cyklociest a zastávok autobusov
Všetky stanice novej linky metra M2 majú rovnaké tvary vychádzajúce z loga varšavského metra
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Výťah do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pred otvorením novej linky
Vchod do stanice metra linky M2 Świętokrzyska pod Palácom kultúry pred otvorením novej linky
Schéma liniek metra už so zakreslenou linkou M2, avšak ešte pred jej otvorením
Prudké klesanie eskalátorom
MAN #358 na konečnej Örs vezér tere
Premávka metra M2 s vozňami MP 89 CA je plne automatizovaná, a tak cestujúci môžu stáť aj v miestach, kde by pri iných metrách bola kabína strojvodcu
Ikarus 280 na linke M2
Autobus MHD uháňa po mieste, pod ktorým kedysi jazdil elektrický vláčik
BredaMenarinibus M231MU Vivacity
Konečná stanica metra M1 a M2 Vanløse, v pozadí zastávka prímestského vlaku
Konečná stanica metra M1 a M2 Vanløse
Konečná stanica metra Vanløse
Stanica metra Kongens Nytorv
Interiér automatického metra AnsaldoBreda
Midibus Otoyol M29 na ceste z hradu Gjirokastra
Po trati M2 kedysi viedla ozubnicová dráha taktiež nazývaná metrom (1958 - 2006) a predtým pozemná lanovka (1877 - 1958)
Pohľad na zastávku Gare CFF
Vozne na linke M2 jazdia na pneumatikách na najstrmšej trati tohto druhu v Európe
Vstup do plne automatizovaných vozňov metra na linke M2
BredaMenarinibus M240NU Avancity+ Exobus, ktorý bol zmontovaný v Tedome
Interiér autobusu BredaMenarinibus M240NU Avancity+ Exobus, ktorý bol zmontovaný v Tedome
BredaMenarinibus M240NU Avancity+ Exobus, ktorý bol zmontovaný v Tedome
BredaMenarinibus M240NU Avancity+ Exobus, ktorý bol zmontovaný v Tedome
Budova bývalej stanice Kastrup
Budova zrušenej stanice Kastrup
Konečná linky M2 pri Alexanderplatz
Električky M31 (pôvodne typ M21) prichádzajúce na Chalmersplatsen z východnej strany
ASJL M28 #708 so starým náterom na manipulačnej jazde
Vlak M29 #826 + M28 #723 vchádza na Chalmersplatsen
V Göteborgu je celkovo 8 električkových tunelov
Východný koniec najdlhšieho električkového tunela v Göteborgu so súpravou M29 #837 + M28 #714
Súprava na čele s vozidlom M29 #842 na konečnej Kålltorp
Zo zastávky Härlanda vychádza výnimočne sólo voz Häglund M29 #820
Súprava M29 #845 + M28 #770
Vlak vedený vozom M29 #826 prichádza na konečnú Tynnered
Konečná liniek 1 a 7 s vozidlami M31 a M28
Súprava vozidiel postavených na báze PCC - na čele ASJL M28 #730
Súprava vozidiel Hägglund M29
Súpravy električiek Hägglund M29 + ASJL M28
Konečná liniek 5 a 6 Länsmansgården na severozápade mesta s prichádzajúcou súpravou na čele s vozidlom Hägglund M29 #828
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie