imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Interiér linkového minibusu Isuzu NovoCiti Life 2025
Oproti druhým dverám je priestor pre kočík/invalidný vozík
Pri druhých dverách sa nachádza výklopná plošina pre invalidný vozík
Nový minibus Isuzu NovoCiti Life je vybavený optickým informačným systémom Bustec
Interiér jazdeného autobusu Crossway LE 12M pôvodom od Transdev Střední Čechy využívaného na linkách MHD Malacky a Pezinok
Interiér dvojdverového mestského autobusu Iveco Crossway LE 10,8M
Interiér dvojdverového mestského autobusu Iveco Crossway LE 10,8M
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr T'City
Starý informačný displej so zle čitateľnými písmenami a číslicami
Trasa liniek metra 1 a 2 spolu s cestovnými poriadkami rozdelenými na modré, zelené a červené dni, na ktoré sa odkazuje aj ďalšie informovanie cestujúcich
Informácie pre cestujúcich na zastávke metra
Prezentačné Kendo 12.3 na linke C
Interiér v danom čase najmodernejšieho typu vozidiel parížskeho metra
Interiér jednotky automatizovaného metra Alstom Metropolis MP 14
Súprava MF 77 na linke 8
Na linke T7 sú vypravované 32 metrov dlhé električky Alstom Citadis 302
Z troch autobusov MHD Malacky mal v prvý deň iba jeden funkčný informačný systém
Interiér stanice detskej železnice Hayrenik
Pokiaľ sú vozidlá vybavené elektronickými informačnými tabuľami, takmer vždy sú funkčné - toto je skôr výnimka
Úzke uličky v starom meste Castello obsluhovali trolejbusy aj autobusy, dnes sa sem chodí už len otočiť minibus
Minibus v bráne, cez ktorú do roku 1971 jazdili aj trolejbusy
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Informačný LCD monitor od firmy aesys
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Vozidlové informačné displeje sa dajú použiť aj na propagáciu voľných miest pre vodičov
Citaro, ktoré bolo získané ako jazdené od dopravcu Yourbus
#13179, OE62 ZRK, linka 67, Regent Street, Eccles Interchange
Mellor Strata na podvozku Mercedes-Benz Sprinter 516CDi
Mellor Strata na podvozku Mercedes-Benz Sprinter 516CDi
Združený cestovný poriadok viacerých liniek
Fellov systém s 3. koľajnicou bol prvý raz použitý v 1863
Vnútorné displeje v Salzburgu zobrazujú zoznam zastávok s linkami na prestup a niektoré propagačné informácie
Náhradný označník niekoľko metrov od riadneho označníka
Zalomený trolejbus v priebežnej konečnej zastávke Justizgebäude, kde vozidlo čakajúce na odchod môžu obehnúť iné trolejbusy
Interiér trolejbusu Hess lighTram 19 DC
Nový terminál autobusov v Charleroi; vľavo sa nachádza informačné centrum a predajňa cestovných lístkov dopravcu TEC
Navigačná tabuľa k autobusom, z ktorej je zrejmé, že pôvodne označenia liniek vyzerali inak
Interiér jednotky metra VAL 206
Interiér 2,40 metra širokej električky Breda VLC
Interiér úzkej jednotky VAL 208 (šírka 2,08 m) má miesta na sedenie umiestnené prevažne len na jednej strane
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
Výlukový oznam a cestovný poriadok
Interiér trolejbusu Škoda 32 Tr
Indcar Mobi City L7
Interiér elektrobusu Solaris Urbino 12 IV electric s čiastočne priehľadnými sedadlami
Interiér elektrobusu Solaris Urbino 12 IV electric s čiastočne priehľadnými sedadlami
Elektronický integrovaný cestovný lístok na MHD v Janove
Informácie pre cestujúcich na zastávke
Informácie pre cestujúcich na zastávke Saggart
40-metrové električky Alstom Citadis 401 s internými číslami radu 4000 boli pôvodne určené pre zelenú linku
Interiér električky Citadis 401
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Displej na autobuse informuje o záujme dopravcu o nových vodičov
Zastávkový informačný displej
Automat na cestovné lístky v stanici Lanyon Place, ktorá sa však nenachádza na Lanyon Place
Metrobusové zastávky majú vyšší štandard než iné zastávky
Interiér metrobusu
Interiér metrobusu
Zatiaľ čo prvá z metrobusových liniek premáva každých 7 - 20 minút, druhá má horší interval - 10 až 30 minút
Novovybudované nástupište na konečnej zastávke Kučišdorfská dolina elegantne vsadené do okolitého terénu
Ani po troch mesiacoch nie sú na mnohých zastávkach informácie o novej MHD
Dvojica informačných displejov v pražskom trolejbuse Škoda 38 Tr
Interiér autobusu New Flyer Xcelsior XDE60
Čo inštrukcia alebo informácia, to samostatný formát
Interiér električky AnsaldoBreda San Francisco LRV
Upozornenie na povinnosť zdvihnúť schody v interiéri vozidiel na začiatku siete s vysokými nástupišťami
Vyvýšené nástupište výlučne pre nástup cestujúcich na invalidných vozíkoch
Informácia o zmene cestovného poriadku tram-trainu
Systém Link má veľké plány, už v roku 2024 by sa mala otvoriť druhá linka, ďalšie desiatky kilometrov tratí sú vo výstavbe
Systém Link sa v duchu amerických zvyklostí označuje ako ľahká železnica (light rail), dalo by sa tiež povedať, že ide o metro, a keďže kombinuje prvky električky a železnice, je možné ho označiť aj ako tram-train
Prvé vozidlo Siemens S700 bolo vyrobené v roku 2019 a zaradené do premávky v roku 2021
Zastávkový LED informačný displej od firmy init
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Seattle si zvykol na batériový pohon električiek Inekon Trio 121, a keďže vozidlá Trio 12 ho nemajú, chcel ich vymeniť
Interiér električky Inekon Trio 12 so zvislými pásmi na znamenie vodičovi
Výrobný štítok električky Inekon Trio 12
Interiér električky Inekon Trio 12
Informačný systém vo vozidle Siemens S700
Interiér vozidla Siemens S700
Stanica Northgate otvorená v roku 2021 obsahuje podobne ako aj iné stanice umelecké dielo - v hornej časti plášťa
First Hill Streetcar je obsluhovaná 6 električkami Inekon Trio 121
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Označník električkovej zastávky
Výrobný štítok električky Inekon Trio 121
Interiér električky Inekon Trio 121
Interiér električky Inekon Trio 121
Umenie v stanici Int'l Dist/Chinatown
Stanica Int'l Dist/Chinatown pôvodne slúžila pre trolejbusy a v rokoch 2007 - 2019 pre kombinovanú premávku diesel-elektrických autobusov a tram-trainov
Tram-train na stanici, kde začína tunelová časť trate
Pozostatky po železničnej trati v blízkosti budovy Union Station
Čítačka čipových kariet od firmy init
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie