imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zatrávnený zvršok električkovej trate s dvojitým oblúkom
Obnažená hlava koľajnice
Ľvovské vlny na prevádzkovej trati
KT4SU #1112 z roku 1987
Pôvodom nemecké električky KT4D (na fotografii #1170 ex Gera) napriek celkovému počtu iba 22 ks tvorili počas leta 2011 až polovicu vypravovaných vozidiel
Ľvovské vlny
Stav električkovej trate počas výluky
Organizovaná náhradná doprava za vylúčené električky neexistuje, je možné použiť jedine trasy maršrutiek
Rekonštrukcia električkovej trate, ktorá si vyžiadala rozsiahlu výluku električkovej dopravy
Križovanie električky a trolejbusu nad zrušenou električkovou koľajou
Pôvodná trať do vozovne už neslúži
Pohľad smerom od bývalej trate z/do vozovne na rekonštruovanú trať
Stará nepoužívaná električková trať môže slúžiť aj ako retardér
Trať z/do vozovne je napojená iba na jednu koľaj pri železničnej stanici, všetky ostatné odbočky sú slepé
Trolejová križovatka
Pôvodná trať z depa č. 1
Pôvodná dvojkoľajná trať do vozovne viedla komunikáciou vpravo, pokus o zdvojkoľajnenie v stredovom páse nevyšiel
Zastávka trolejbusu na električkovej trati bez oznamu o tom, že trolejbus vlastne ani nepremáva
Vľavo koľaj používaná v oboch smeroch na výjazdy a dojazdy vozidiel, vpravo nepoužívaná koľaj odrezaná od siete
T4 #802 z roku 1973
Odstavené električky T4 #873 z roku 1979 a KT4SU #1134 z roku 1988
Koľaje pri výjazde z depa 1 po rôznych úpravách
T4 #859 z roku 1977
Priestor pred električkovým depom č. 1 po presunutí trolejbusovej trate o ulicu vedľa
Prvá ľvovská KT4, ktorá sa zaradila do premávky v roku 1976 pod číslom 1
Trolejová veža v spoločnosti električiek T4 a KT4
Pre KT4SU #1138 nebolo počas leta 2011 využitie, pretože depo č. 1 bolo odrezané od prevádzkovanej električkovej siete
Električkové Depo č. 1
Skrytá historická električka v depe
Postrihané trolejbusové vedenie
Trolejová križovatka električky s trolejbusom
Maršrutky Bohdan A069 a A092 prichádzajúce smerom od jedného z množstva trhovísk
Kríženie električky s trolejbusom
Rekonštrukcia komunikácie električkovej trate
Rekonštrukcia komunikácie a električkovej trate
Rekonštrukcia komunikácie a električkovej trate
Rekonštrukcia komunikácie a električkovej trate
Rekonštrukcia komunikácie a električkovej trate
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie