imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#5024, EL0 24BD, linka 34, Petřkovická, Hornické muzeum
MAN TGE Mercus City na priecestí železničnej trate z Handlovej do Hornej Štubne
Vectio pri hornej železničnej stanici, na ktorej zastavujú vlaky do Švajčiarska
Horná stanica lanovej dráhy
Kabína výťahu v hornej stanici
Midibus #PD-906IB smeruje cez Horný koniec do Novej Lehoty
Zvláštnosťou vozidiel v Seattle je sklo na kabíne vodiča
Zvláštnosťou vozidiel v Seattle je sklo na kabíne vodiča
Stanica Northgate otvorená v roku 2021 obsahuje podobne ako aj iné stanice umelecké dielo - v hornej časti plášťa
Náter hornej časti vozidiel zodpovedá typu linky, na ktorú sú pridelené, a tiež časti mesta, ktorú daná linka obsluhuje
Trolejbus voziaci si dopravný kužeľ
Zmodernizovaná horná stanica visutej lanovky a pod ňou bobová dráha
Horná stanica parkového ozubnicového monorailu do parku Asuka
Spodná stanica sa nachádza na úrovni hornej časti priehradného múru
Horná stanica ponúka výhľady na hory Hida (Severné Alpy)
Horná stanica pozemnej lanovky, odkiaľ sa pokračuje autobusmi
Pozemná lanová dráha Myōken Kēburu mala dĺžku 0,6 km, rozchod 1435 mm, výškový rozdiel 229 m a maximálny sklon 424 ‰
Po zrušení prevádzky zostali vozne v staniciach a o 8 rokov neskôr bol z bezpečnostných dôvodov horný vozeň spustený do spodnej stanice
Horná stanica lanovky
Lanovka slúži na obsluhu chrámu Gokenzan Jakuridži, ktorý sa nachádza neďaleko hornej stanice
Horná stanica monorailu
Horná stanica hybridného monorailu/lanovky
Dráha má celkovo tri stanice, toto je horná
Gondoly sú poháňané/brzdené ťažným lanom, ktorého obeh sa zapína len v určitých intervaloch podľa cestovného poriadku
Presúvanie gondoly v útrobách hornej stanice
Nadväzný autobus z hornej stanice lanovky Niši-Šigi Kéburu
Horná stanica západnej lanovky na horu Šigi
Horná stanica zrušenej pozemnej lanovky slúži ako čakáreň na autobusy
V stanici Hózandži sa prestupuje medzi spodnými a hornou lanovkou
Asymetrická výhybňa hornej lanovky
Horná lanovka má celkovo 4 zastávky, 2 priecestia, dĺžku 1,1 km, maximálny sklon 333 ‰, prevýšenie 322 m a rozchod koľají 1067 mm
Horná stanica lanovky Ikoma-Sanjō sa nachádza v zábavnom parku
Horná stanica monorailu
Horná stanica visutej lanovej dráhy LMS
Horná stanica lanovej dráhy
Horná stanica lanovky DMB
Horná stanica lanovky Marzili - Stadt Bern
Dôvod na výstavbu ozubnicovej železnice bol turistický, na vrchu Monte sa nachádza palác so záhradou a kostol Nanebovzatia Panny Márie (Igreja de Nossa Senhora do Monte)
Zárez v hornej časti bývalej ozubnicovej železnice smerom k Terreiro da Luta
Horná časť bývalej ozubnicovej železnice
Horná stanica lanovky do botanickej záhrady
Horná stanica lanovky do botanickej záhrady
Odstavené kabínky v hornej stanici položené na paletách a knihách
Horná stanica lanovej dráhy na Monte
Horné stanice lanoviek - vľavo osobná, vpravo nákladná
Horné stanice lanoviek - vľavo nákladná, vpravo osobná
Zatiaľ čo väčšinou sa lanovkami cestuje za výhľadom z okolia hornej stanice, na Madeire je to zväčša naopak - cestuje sa zhora dole k oceánu
Lanovka na Tibidabo bola sprevádzkovaná v roku 1901
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy na Tibidabo
Horná stanica lanovej dráhy sa nachádza v zábavnom parku Tibidabo, ktorý bol otvorený v roku 1905 a je jedným z najstarších doteraz fungujúcich zábavných parkov na svete
Horná stanica ozubnicovej dráhy
Horná stanica lanovej dráhy Aeri de Montserrat
Kabína v hornej stanici
Horná stanica visutej lanovky sa nachádza pod kláštorom
Horná stanica visutej lanovky
Horná stanica visutej lanovej dráhy
Horná stanica pozemnej lanovky Polybahn
Vozeň Polybahnu v hornej stanici
Horná stanica Polybahn
Autobus #PU-971CH pred Farským kostolom všetkých svätých v Horných Kočkovciach
Trebević
Električky v depe Sieker
Električky GTZ8-B Vamos boli špeciálne vyvinuté pre Stadtbahn v Bielefelde
Nádrž horného vozňa je naplnená vodou s objemom maximálne 7000 litrov
Vozeň sa v hornej stanici nasunie na vodovodnú rúru
Horná stanica lanovej dráhy
Výhybňa horného úseku nazývaného Königstuhlbahn
Zariadenie horného úseku dodala firma Von Roll
Súčasti pohonu horného úseku lanovej dráhy
Elektromotor v hornej stanici
Pohľad z hornej stanice na Heidelberg
Historický vozeň v hornej stanici
Horný úsek má dĺžku 1020 m a prekonáva prevýšenie 261 m
Na hornom úseku jazdia pôvodné vozidlá z roku 1907 vyrobené firmou Waggonfabrik Fuchs a upravené tak, aby zodpovedali moderným bezpečnostným normám
Horná časť lanových dráh bola otvorená v roku 1907 a od začiatku má elektrický pohon
Heidelberské pozemné lanovky pozostávajú z dvoch častí
#3A5 1466, Horní ul.
Práce na trolejovom vedení, ktoré zabezpečí výjazd a vjazd vozidiel do depa trolejbusov
Tento vstup do stanice Spagna sa nachádza na hornom konci známych Španielskych schodov
Šikmý výťah do hornej časti mesta Certaldo bol otvorený v roku 1999
Horná stanica pozemnej lanovky
Horná stanica lanovej dráhy
Horná stanica sa k neďalekému kláštoru nehodí
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy na Capri
Zastávka autobusov pri hornej stanici lanovky
Horná stanica lanovej dráhy na úbočie Etny vo výške 2504 m
Horná stanica kabínkovej lanovky
Horná stanica pozemnej lanovky
Pozemná lanová dráha fungovala pôvodne v kombinácii s električkami
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Turmbergbahn
Horná stanica lanovej dráhy Funicolare Centrale
Vozeň lanovky Funicolare Centrale vchádza do hornej stanice
Vozeň lanovky v hornej stanici Funicolare Centrale
Horná stanica Funicolare Centrale
Horná stanica Funicolare di Chiaia
Horná stanica Funicolare di Montesanto
Škoda 36BB #3011
#5SV 1505, 9914, linka 223, Ratibořická ul., zastávka Sídliště Horní Počernice
Horné poschodie v elektrickej jednotke Stadler KISS
Kaprun
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie