imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Detská železnica
Košická detská historická železnica (KDHŽ)
Čiernohronská železnica (ČHŽ)
Kysucko-oravská lesná železnica (HLÚŽ & OLŽ ex KOLŽ)
Lesná železnica Miškovec - Lillafüred (LÁEV - Lillafüredi Állami Erdei Vasút)
Ľubochnianska lesná železnica
Nitrianska poľná železnica (NPŽ)
Ozubnicnová železnica
Považská lesná železnica (PLŽ)
Prímestská železnica HÉV
Regionálna železnica
Tatranská ozubnicová železnica (OŽ)
Trenčianska elektrická železnica (TREŽ)
Železnica
Električka Ganz lesnej železnice Ľubochňa - Močidlá
Vo Funchale kedysi fungovala konská železnica, ktorú tu nazývali Carro Americano (Americký voz)
Ozubnicová železnica začala premávať v roku 1893 a predĺžená bola v rokoch 1894 a 1912
Ozubnicová železnica na Monte bola najvýznamnejšou zo železníc na Madeire
Pionierska železnica v Kyjeve v 1980. rokoch
Električky KT8D5 a železnica
Detská železnica na stanici Wesołe Miasteczko.
Stanica detskej železnice
Detská železnica v mestskom parku v Chorzówe
Elektrická železnica Atény - Pireus
Pohľad zhora na stanicu Monastiraki
Motorová jednotka GTW railbus na stanici Larissa
Light Rail v zastávke Capitol Square
V stanici
Nadzemka
Dva druhy dopravy
Nadzemná železnica
Monorail
Panoráma
Konečná stanica prímestskej železnice Lisabon - Sintra
Prímestská železnica Lisabon - Sintra
Edgware Road train a železnica
Modelová železnica v múzeu
Vozeň typu Bt #432 vyrobený firmami Schindler / BBC v roku 1966 a prestavaný v roku 1984
Úzkorozchodná železnica do Bertsdorfu (Terminál SOEG)
Súprava typu Strømmens Verksted / NEBB / AEG T1000 , ktorý sa vyrábal v rokoch 1966-1989
Dopravu v meste Bergen zabezpečujú trolejbusy a najmä autobusy
Stanica S-tog (prímestská železnica) Vesterport
Zástupca značky Mercedes Citaro prechádza kruhovou križovatkou na Grorud stasjon
Sklonové pomery na GoldenPassLine sú náročné, železnica však nie je ozubnicová
Železnica MOB zabezpečuje aj mestskú dopravu v Montreux a okolí aj jednotkami Stadler GTW 2/6
Železnica s rozchodom 1000 mm ponúka aj možnosť prepravy autovlakmi
Lesná železnica LÁEV v spodnej časti prechádza popri rodinných domoch aj panelákoch
Električka Alstom Regio Citadis prichádza k centrálnej haagskej stanici
Modelová železnica zobrazuje Salzburg vrátane trolejbusov
Stará železničná stanica v Burse
Úzkorozchodná železnica St. Gallen - Appenzell na mnohých miestach prechádza ulicami ako električka
Ozubnicová železnica Schynige Platte-Bahn v zime nepremáva
Regionálna železnica obsluhuje aj letisko
Spomienka na niekdajšiu električku
Zoznam liniek - železnica, T-bane, električka, autobus, regionálny autobus, loď
Rétska železnica má rozchod 1000 mm a napájanie 11 kV 16⅔ Hz a 1000 V DC
Železnica spája švajčiarsky St. Moritz s talianskym Tiranom
Berninská železnica bola v roku 2008 zapísaná na zoznam Svetového dedičstva UNESCO
Železnica pôvodne nebola určená pre zimnú prevádzku
Regionálna električka, regionálna železnica (obe na rozchode 1000 mm) a autobusy v prestupnom termináli v obci Worb
Ozubnicová železnica Dolderbahn slúži od roku 1898, má dĺžku 1,33 km, ozubnicový systém Von Roll, rozchod 1000 mm a napájanie 600 V DC
Výletná lesná železnica premáva aj v pracovných dňoch
Regionálna železnica končí pri prístave, odkiaľ vedie k lodiam bezbariérový chodník
P+železnica
Prestupný uzol Partick - autobusy, metro a regionálna železnica na jednom mieste
Parková železnica pri Maltanskom jazere
Parková železnica pri Maltanskom jazere
Parková železnica pri Maltanskom jazere
Predĺženie prímestskej električky by malo byť hotové v roku 2012
Upozornenie na električku
Prímestská železnica Saltsjöbanan sa v budúcnosti plánuje konvertovať na regionálnu električku
Izolovaná horská elektrická železnica
Horská železnica slúži nielen pre lyžiarov, snowboardistov a sánkarov, ale aj na zásobovanie horského mestečka Mürren
V rokoch 1932 - 1944 bola medzi talianskym Rimini a San Marino Città prevádzkovaná úzkorozchodná (950 mm) regionálna elektrická železnica
Trať T4 je vlastne regionálna elektrická železnica, ktorú od zániku zachránila konverzia na systém tram-train
Konečná stanica regionálnej železnice LEB Lausanne-Flon
Železnica na vrchol Col de Bretaye využíva Abtov ozubnicový systém
Železnica vykonáva podobnú funkciu ako vleky a lanovky
Vznik regionálnej železnice Arad – Podgoria sa datuje do roku 1906
Regionálna železnica prechádza mestom ako električka
Metro M1A tiež známe ako ľahká železnica s vozňami SGP/ABB
Regionálna železnica Ponts–Sagne – Chaux-de-Fonds bola vybudovaná v roku 1899 a elektrifikovaná v roku 1950
V meste Chur sa regionálna železnica Arosabahn správa ako tram-train, pričom na prichádzajúci vlak sú vodiči upozorňovaní dopravnou značkou "pozor, električka"
Elektrická železnica v meste Chur zdieľa priestor s cestnou dopravou
Opustená mestská železnica Petite Ceinture so zastávkou Porte de Charenton
Ozubnicová železnica Brienz-Rothorn-Bahn slúži na turistické účely a umožňuje prístup na vrchol Brienzer Rothorn vo výške 2350 m n. m.
Ozubnicová železnica na Brienzer Rothorn bola sprevádzkovaná v roku 1892
Autobusová stanica v meste Dietikon pri Zürichu, kde sa stretáva úzkorozchodná železnica so železnicou s normálnym rozchodom
Železnica Berninabahn zapísaná v UNESCO končí v talianskom mestečku Tirano
Železnica Berninabahn pod vrcholmi Álp patrí medzi najkrajšie na svete
Z tunela rovno na most - taká je úzkorozchodná železnica medzi stanicami Alvaneu a Filisur
Komplikované križovanie spoločných koľají železníc Sihltalbahn a Sihltal–Zürich-Uetliberg-Bahn, ktoré majú rôzne napájacie sústavy
Normálnorozchodná prímestská železnica Sihltalbahn na stanici, kde končí väčšina spojov
Ozubnicová železnica na Pilatus začinala v roku 1889 s parným pohonom a v roku 1937 bola elektrifikovaná
Pod vrcholom Pilatus sa stretáva ozubnicová železnica a visutá lanová dráha
Pod vrcholom Pilatus sa stretáva ozubnicová železnica a visutá lanová dráha
Ozubnicová železnica na Schynige Platte má Riggenbachovu ozubnicu a rozchod 800 mm
Ozubnicová železnica na Schynige Platte má 4 tunely
Užhorodská detská železnica
Detská železnica v Rivne
Lokálna železnica Lambach - Vorchdorf s vozňom Westwaggon z roku 1953
Ozubnicová železnica RhW vedie priamo ku Starému Rýnu, ktorého ľavý breh leží vo Švajčiarsku a pravý v Rakúsku
V rokoch 1907 - 1955 železnica fungovala s parnou prevádzkou, od začiatku plánovanou ako dočasnou
Železnica s rozchodom 1000 mm bola postupne otváraná v rokoch 1907 (iné zdroje hovoria 1908) - 1913
Ozubnicová železnica bola otvorená v roku 1909 s parným pohonom, v 1950. rokoch bola elektrifikovaná (11 kV 50 Hz)
Železničná stanica v Chamonix, kde je úzkorozchodná železnica medzi Francúzskom a Švajčiarskom napájaná prostredníctvom tretej koľajnice
Stanica Zweisimmen, kde končí normálnorozchodná železnica a začínajú 75 km uzkorozchodných (1000 mm) tratí do Montreux a Lenku
Pôvodne stavebná železnica s rozchodom 600 mm bola vybudovaná na účely výstavby novej priehrady Emosson, ktorá bola dokončená v roku 1973
Ozubnicová železnica na Monte Generosso bola vybudovaná počas 16 mesiacov v rokoch 1889 - 1890
Železnica aktívne propaguje dopravu vlakom na koncert Rolling Stones
Detská železnica v Sireckom parku
Detská železnica v Sireckom parku
Parková železnica v Drážďanoch vznikla v roku 1950 ako Pionierska železnica
Parková železnica má rozchod 381 mm
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie