imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Slovensko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Kysucko-oravská lesná železnica (HLÚŽ & OLŽ ex KOLŽ)
Jeden z otvorených vozňov Ba/u čaká na rušeň, ktorý ho odtiahne na prvom vlaku toho dňa
Rušne v depe HLÚŽ čakajú na začiatok prevádzky
Jeden z otvorených vozňov Ba/u čaká na rušeň, ktorý ho odtiahne na prvom vlaku toho dňa
Nákladný vlečný vozeň vystavený na okraji depa
Nákladný vlečný vozeň čaká mimo koľajiska depa na svoje ďalšie využitie
Pohľad na nástupnú stanicu Skanzen od cca 100 metrov vzdialeného depa HLÚŽ
Depo HLÚŽ v ranných lúčoch letného slnka
Oplenový nákladný vozeň na prepravu dreva pózuje pred drevenými zdvihákmi
Parný rušeň ČKD 2612/1948 čaká na svoj ďalší osud
Informačné tabule v interiéri stanice Skanzen
Informácie v interiéri stanice Skanzen poskytuje LCD televízor, informačné tabule i personál v pokladni
Súprava rušňa DH 120 a letného vozňa #Ba/u 1 o chvíľu vyrazí z depa na prvý vlak
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 vyráža z depa na prvý vlak
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 vyráža z depa na prvý vlak
Vlak HLÚŽ prichádza k jednému z mnohých mostov ponad potok Chmúra
Pohľad na maštal so sýpkou, stodolu a obytné domy „U Hruškuliaka“ z idúceho vlaku HLÚŽ
Odstavený naložený oplenový vozeň v stanici Chmúra čaká na svoj odvoz, zatiaľ čo vlak HLÚŽ pokračuje ďalej k prvej úvrati
Pohľad z letného vozňa na stúpanie k 1. úvrati
Pohľad z letného vozňa na stúpanie k 1. úvrati
Pohľad z letného vozňa na stúpanie k 1. úvrati
Pohľad z letného vozňa na stúpanie k 1. úvrati
Súprava prvého ranného vlaku dorazila do 1. úvrate na kilometri 3,395
Súprava prvého ranného vlaku pokračuje z 1. úvrate k mostu Svitková a 2. úvrati
Súprava prvého ranného vlaku pokračuje z 1. úvrate k mostu Svitková a 2. úvrati
Domy v časti skanzenu pomenovanej „U Hruškuliaka“ lemuje potok Chmúra a trať HLÚŽ, ktoré sa vedľa nich križujú
Križovanie cesty a železničnej trate pri moste „Skanzen most“ pri kilometri 2,6
Vozne v rôznom stave čakajú na svoj osud v cca 200 m dlhej stanici Chmúra
Vozne v rôznom stave čakajú na svoj osud v cca 200 m dlhej stanici Chmúra
Vozne #18 a #15 čakajú na lepšie časy v stanici Chmúra
Podvozok zrejme osobného vozňa #5 čaká na svoj ďalší osud
Odstavený naložený oplenový vozeň #13 v stanici Chmúra čaká na svoj odvoz
Výhybka a srdcovka úvrate funkčnej časti stanice Chmúra
Výhybka úvrate funkčnej časti stanice Chmúra
Plošinový vozeň #8 spolu s ďalšími vozňami čakajú vedľa koľajiska Chmúra na ich ďalší osud
Rušeň Henschel 20615/1926 čaká v stanici Chmúra na svoj ďalší osud
Pohľad do kabíny rušňovodiča parného rušňa Henschel 20615/1926
Rušeň #DH 120060 tlačí letný vozeň #Ba/u 1 do 1. úvrate
Drezína #V 760 z roku 2004 stúpa k prvej 1. úvrati odkiaľ bude pokračovať až k Sedlu Beskyd
Drezína #V 760 stúpa z prvej 1. úvrate smerom k Sedlu Beskyd
Drezína #V 760 stúpa z prvej 1. úvrate smerom k Sedlu Beskyd
Pohľad na úsek rekonštruovaný v roku 2015
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 stúpa z 1. úvrate ku koncu časti HLÚŽ na ktorej premávajú aj súpravy s rušňami
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 stúpa z 1. úvrate ku koncu časti HLÚŽ na ktorej premávajú aj súpravy s rušňami
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 sa vracia naspäť do stanice Skanzen
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 odchádza z 1. úvrate naspäť do stanice Skanzen
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 odchádza z 1. úvrate naspäť do stanice Skanzen
Kríženie lesnej cesty a lesnej železnice neďaleko 5. kilometra dĺžky po rekonštrukcii v roku 2015
Zrekonštruovaný úsek trate medzi 1. úvraťou a Sedlom Beskyd ponúka miestami úchvatné pohľady
Drezína #V 760 zastavila uprostred lesov v Kysuckej vrchovine
Drezína #V 760 prechádza lesmi v Kysuckej vrchovine cestou do Skanzenu
2. úvrať na km 6,005
Pohľad na stanicu Sedlo Beskyd, kde sa stretávajú trate HLÚŽ a OLŽ
Vlak OLŽ prechádza záverečným panoramatickým úsekom neďaleko osady Demänová
Vlak OLŽ prechádza záverečným panoramatickým úsekom neďaleko osady Demänová
Vlak OLŽ prechádza záverečným oblúkom do stanice Sedlo Beskyd
Informačná tabuľa o úvraťovej lesnej železnici medzi stanicami Sedlo Beskyd a Chmúra
Vlak OLŽ v stanici Sedlo Beskyd opúšťajú poslední cestujúci
Vlak OLŽ v stanici Sedlo Beskyd čaká na svoj ďalší výkon
Motorový rušeň #DH 100/4
Drezína HLÚŽ #V 760 sa vynára z lesov na východnom okraji Kysuckej vrchoviny neďaleko stanice Sedlo Beskyd
Drezína HLÚŽ #V 760 sa vynára z lesov na východnom okraji Kysuckej vrchoviny neďaleko stanice Sedlo Beskyd
Drezína HLÚŽ #V 760 dorazila na koniec trate HLÚŽ pri vjazde do stanice Sedlo Beskyd
Dedinská pohoda - traktor, drezína a Goralská drevenica v Sedle Beskyd
Vlak OLŽ na čele s motorovým rušňom #DH 100/4 čaká na cestujúcich do stanice Tanečník
Výjazd zo stanice, rozbočka medzi traťami OLŽ a HLÚŽ a Goralská drevenica - tak vyzeral do mája 2020 kolorit stanice Sedlo Beskyd
Cestovný poriadok vlakov OLŽ pre obdobie 27.4. - 31.10.2019
Depo Tanečník a prehliadka vozidlového parku OLŽ
Motorová drezína, vlečný osobný vozeň a motorový rušeň čakajú v depe
Brána depa Tanečník a výstava železničných návestidiel
Pohľad do stanice Tanečník
Súprava vlaku OLŽ na čele s motorovým rušňom #DH 100/3 čaká na svoj ďalší výkon v stanici Tanečník
Pohľad do stanice Tanečník
Nákladné vozne odstavené na krajnej koľaji pri beskydskom zhlaví čakajú na svoje ďalšie využitie
Nákladný vozeň #60107 zrekonštruovaný v roku 2018 slúži ako mobilná expozícia
Nákladný vozeň #60107 zrekonštruovaný v roku 2018 slúži ako mobilná expozícia
Svetelné návestidlo v stanici Tanečník je vybavené LED diódami
Zbierka čapíc, modelov a hračiek v interiéri stanice Tanečník
Informačné tabule v interiéri stanice Tanečník o histórii KOLŽ
Informačné tabule v interiéri stanice Tanečník o histórii KOLŽ
Nákladný vozeň #60107 zrekonštruovaný v roku 2018 slúži ako mobilná expozícia
Svetelné návestidlo v stanici Tanečník je vybavené LED diódami
Nákladný vozeň #60107 zrekonštruovaný v roku 2018 slúži ako mobilná expozícia
Informačná tabuľa projektu „Komplexná obnova historického železničného vozňa DHM II 60107“
Výstava v nákladnom vozni #60107 zrekonštruovanom v roku 2018
Výstava v nákladnom vozni #60107 zrekonštruovanom v roku 2018
Výstava v nákladnom vozni #60107 zrekonštruovanom v roku 2018
Výstava v nákladnom vozni #60107 zrekonštruovanom v roku 2018
Nákladný vozeň čoskoro vyrazí na vlaky InterCity 🙃
Historická tabuľa vlaku InterCity Kriváň spájajúceho Bratislavu a Košice cez Žilinu
Otvorený osobný vlečný vozeň v stanici Tanečník čaká na svoj výkon
Výhrevňa na beskydskom zhlaví stanice Tanečník
Otvorený osobný vlečný vozeň v stanici Tanečník čaká na svoj výkon
Výhrevňa na beskydskom zhlaví stanice Tanečník
Hneď na konci beskydského zhlavia stanice Tanečník lesná železnica prekonáva dreveným mostom Juríkov potok
Kríženie cesty a koľaje OLŽ pri beskydskom zhlaví stanice Tanečník
Hneď na konci beskydského zhlavia stanice Tanečník lesná železnica prekonáva dreveným mostom Juríkov potok
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie