imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Depo elektrickej železnice v Sólleri
Dočasná hala údržby električiek bola postavená, keď už bolo jasné, že sa z pôvodne plánovanej električkovej trate tak skoro nepodarí postaviť najnáročnejšia stredná časť a južná trať zostane bez napojenia na električkové depo
Vzhľadom na to, že všetky prevádzkované trolejbusy už disponujú alternatívnym pohonom, pri ceste do depa nemusia využívať manipulačnú trolejbusovú trať
Odstavené autobusy a trolejbusy v depe
Spoločné depo pre trolejbusy a autobusy
Citaro pod trolejovým vedením
Citaro pod trolejovým vedením, ktoré sa po rozsiahlych redukciách trolejbusových liniek využíva len na jazdy do depa
Na konečnej linky 1 sa nachádza koľajový triangel, kde je možné otáčať jednosmerné vozidlá
V súvislosti s výstavbou nového depa bol preložený aj vjazd doň a napojenie na električkovú sieť
Nové električkové depo Nord bude postavené neďaleko starého, ktoré bolo otvorené v roku 1974
Depo električiek Westerhüsen
Jedným z lákadiel Ostrova Man je úzkorozchodná parná železnica
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Dva a pol generácie električiek v Charleroi v depe Anderlues
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Údržbové zázemie a depo pre vozne lanovky
Prvý úsek zelenej linky, otvorený v roku 2004, končil v Sandyforde
Národné dopravné múzeum v Dubline pripomína skôr depozitár, pretože vozidlá sú tu uložené veľmi natesno
Ľudí bez domova je v San Franciscu mnoho
Aj keď je konečná zastávka linky N na mnohých miestach označovaná ako Caltrain Depot, oficiálny názov je King St & 4th St
Trio pri odbočke do depa
Bývalé rušňové depo v blízkosti pobrežnej električkovej trate pripomína, že súčasné historické električky jazdia v mieste bývalej prístavnej železnice, ku ktorej patrilo aj toto depo
Depo Kirkland prejde do roku 2027 modernizáciou spojenou úpravou pre nabíjanie elektrobusov
Elektrobus pri malom električkovom depe v štvrti Wynyard
Nabíjacie stanice pre čínske elektrobusy CRRC rovnako nesú logo CRRC
Elektrobusy CRRC eS12 MAX v depe pri nabíjačkách
Autobusy Citywide sú poháňané etanolom
Depo električiek sa nachádza priamo v centre mesta v rámci budovy s parkoviskom na ulici s názvom Tramway Lane
Práve v nákupnom centre začína odbočka vľavo do depa
Nápis na transparente služobná jazda -nenastupovať v nemčine miestnych veľmi netrápil
Viedenské MANy čakajúce na šrot po nehodách a požiaroch
Prevádzkové a vyradené električky
Nedokončený stredný nízkopodlažný článok pre Satru III v základovom laku čaká už iba na zošrotovanie
Nedokončená Satra II.
Depo električiek
Depo električiek
Depo električiek
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
#53 po rannej špičke odchádza do depa
Skromné električkové depo slúži výlučne pre potreby Setagaya Line
Presuvňa v depe
Presúvanie električky na správnu koľaj v rámci depa
Končiaci spoj odbočuje do depa
Jediné električkové depo Tokyo Sakura Tram
Vozeň regionálnej železnice odstavený v depe
Depo ľahkej železnice
Nepoužívaná trať do bývalého depa v Ino
Depo električiek v Kóči
Depo Kamikumamoto s električkami vyrobenými v rokoch 1951 (#1063) a 1957 (#1094)
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
V čase špičky prechádza po jednotlivých úsekoch električka za električkou
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
#1302 z roku 1987
Manipulačný presun električky #5001 z roku 2011 pri depe
#376 z roku 1962 sa manipulačne presúva v protismere pri depe
Depo pri zastávke Hotarujaya je malé a v podstate ide o dve odstavné koľaje
Električky Combino odstavené v depe
Depo električiek Abikomichi
Pri električkovom depe prebieha striedanie vodičov a končí tu jedna z dvoch liniek
V roku 2023 Hankai Tramway disponovala 4 nízkopodlažnými električkami z celkového počtu 35 vozidiel
Po každej jazde má kôň prestávku
Depo regionálnych električiek vo Worbe
Depo regionálnych električiek vo Worbe
Pôvodné romanticky pôsobiace depo nahradilo nové a väčšie, pričom prednosť dostala účelnosť
Nová trať WB sa doslova nachádza pri plote cintorína
Pri prestavbe, ktorá trvala od apríla 2021 do decembra 2022 došlo k zmene rozchodu z 750 mm na 1000 mm a k výstavbe nového depa aj terminulu
Autobusy MHD vo Funchale v depe
Depo historických električiek (Tramvia Blau)
#517, Trg žrtava Srebrenice, Željeznička stanica
Električky v depe Sieker
Depo Sieker slúži pre električky aj autobusy
Prestup pri depe vo večerných hodinách medzi končiacim spojom a menej kapacitným nadväzným spojom
Depo Frankenstein s historickou električkou, výcvikovou električkou a vlečným vozňom
Električkové depo Böllenfalltor
Depo regionálnej električkovej trate z Ludwigshafen do Bad Dürkheim
Depo regionálnej električkovej trate z Ludwigshafen do Bad Dürkheim
6MGT pri bývalom električkovom depe
Električka GT8 z roku 1971 slúži od roku 2004 ako pamätník pred bývalým električkovým depom
Depo Luitpoldhafen slúžilo v rokoch 1910 - 1997, následne bolo sprivatizované a zrekonštruované na multifunkčný priestor
Variobahn z roku 1996 pri depe v Edingene
Zarastajúce koľajisko pred depom
Práce na trolejovom vedení, ktoré zabezpečí výjazd a vjazd vozidiel do depa trolejbusov
#M 21.006, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
Pohľad smerom na halu depa
#U 44.901, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
#M 21.006, TU 45.901, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
#U 44.901, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
#U 46.902, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
#Ba/u 14, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
Konečná stanica Depo
Nedokončené depo systému NTL (New Translohr)
V roku 2022 sa trakčné vedenie nachádzalo už len v nedostavanom depe
Nedokončené depo systému NTL (New Translohr)
Nedokončené depo systému NTL (New Translohr)
Pozostatky trate pri depe
Depo dvoch kalábrijských úzkorozchodných železníc
Vstup do trolejbusového depa
Autobusové a trolejbusové depo s rôznymi typmi autobusov
Autobusové a trolejbusové depo
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie