imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Depo električiek je umiestnené v širšom centre mesta pod diaľničným mostom
Depo elektrickej železnice v Sólleri
Dočasná hala údržby električiek bola postavená, keď už bolo jasné, že sa z pôvodne plánovanej električkovej trate tak skoro nepodarí postaviť najnáročnejšia stredná časť a južná trať zostane bez napojenia na električkové depo
Spoločné depo pre trolejbusy a autobusy
Nové električkové depo Nord bude postavené neďaleko starého, ktoré bolo otvorené v roku 1974
Depo električiek Westerhüsen
Depo s pracovným kanálom a parným rušňom z roku 1947
Hlavné električkové depo sa nachádza pod veľkým názvom ELECTRIC RAILWAY
Jedným z lákadiel Ostrova Man je úzkorozchodná parná železnica
Depo lokálnej dráhy v Hirschwangu
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Údržbové zázemie a depo pre vozne lanovky
Depo električiek Curtis E. Green Light Rail Center
Východné depo električiek
Bývalé rušňové depo v blízkosti pobrežnej električkovej trate pripomína, že súčasné historické električky jazdia v mieste bývalej prístavnej železnice, ku ktorej patrilo aj toto depo
Depo Kirkland prejde do roku 2027 modernizáciou spojenou úpravou pre nabíjanie elektrobusov
Depo električiek sa nachádza priamo v centre mesta v rámci budovy s parkoviskom na ulici s názvom Tramway Lane
Nápis na transparente služobná jazda -nenastupovať v nemčine miestnych veľmi netrápil
Viedenské MANy čakajúce na šrot po nehodách a požiaroch
Prevádzkové a vyradené električky
Nedokončený stredný nízkopodlažný článok pre Satru III v základovom laku čaká už iba na zošrotovanie
Nedokončená Satra II.
Autobusové depo s naftovými autobusmi a vodíkovým autobusom
Električkové depo Szépilona
Depo električiek
Depo električiek
Depo električiek
Pôvodne električkové, trolejbusové a autobusové depo bolo transformované na kultúrne centrum
Pôvodne električkové, trolejbusové a autobusové depo bolo transformované na kultúrne centrum
Ekologická reklama dopravného podniku
Kedysi električkové depo, dnes športová hala s električkovou výzdobou okolo bránky
Depo Nørrebro Remise slúžilo električkám od roku 1896 až do ich zrušenia v roku 1972
Skromné električkové depo slúži výlučne pre potreby Setagaya Line
Autobusové depo uprostred obytnej štvrte
Jediné električkové depo Tokyo Sakura Tram
Depo ľahkej železnice
Depo električiek v Kóči
Depo Kamikumamoto s električkami vyrobenými v rokoch 1951 (#1063) a 1957 (#1094)
Depo pri zastávke Hotarujaya je malé a v podstate ide o dve odstavné koľaje
Električkové depo pri konečnej Hotarudžaja je súčasťou budovy, kde sa nachádzajú garáže aj obchody
Električkové depo Eba
Depo električiek Abikomichi
Električkové depo s električkami #812 (1965), #8101 (modernizácia vozňa z roku 1963), #39 (1910) a #9604 (2018)
Po každej jazde má kôň prestávku
Depo regionálnych električiek vo Worbe
Depo regionálnych električiek vo Worbe
Pôvodné romanticky pôsobiace depo nahradilo nové a väčšie, pričom prednosť dostala účelnosť
Trojpodlažné autobusové depo MHD vo Funchale
Depo historických električiek (Tramvia Blau)
#517, Trg žrtava Srebrenice, Željeznička stanica
Depo Sieker slúži pre električky aj autobusy
Depo tram-trainu v Brebachu v blízkosti železničnej trate medzi Nemeckom a Francúzskom
Depo Heddernheim
Depo Frankenstein s historickou električkou, výcvikovou električkou a vlečným vozňom
Električkové depo Böllenfalltor
Bývalé električkové depo Sachsenhäuser bolo čiastočne prestavané na nový účel a čiastočne asanované
Depo regionálnej električkovej trate z Ludwigshafen do Bad Dürkheim
Depo regionálnej električkovej trate z Ludwigshafen do Bad Dürkheim
Depo Luitpoldhafen slúžilo v rokoch 1910 - 1997, následne bolo sprivatizované a zrekonštruované na multifunkčný priestor
#M 21.006, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
Pohľad smerom na halu depa
#U 44.901, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
#M 21.006, TU 45.901, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
#U 44.901, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
#U 46.902, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
#Ba/u 14, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
Konečná stanica Depo
Nedokončené depo systému NTL (New Translohr)
Nedokončené depo systému NTL (New Translohr)
Nedokončené depo systému NTL (New Translohr)
Depo dvoch kalábrijských úzkorozchodných železníc
Depo úzkorozchodky Circumetnea v Catanii
Autobusové a trolejbusové depo s rôznymi typmi autobusov
Autobusové a trolejbusové depo
Historická úzkorozchodka láka turistov, ich počet cestujúcich sa zvyšuje, preto bolo potrebné v roku 2014 postaviť nové, väčšie depo pre vozidlá
Autobusové depo s 36 miestami na nabíjanie elektrobusov
Jediné električkové depo, ktoré v Neapole zostalo
Malé autobusovo-trolejbusové depo na hraniciach Neapola s minimalistickým vstupom
Autobusové a trolejbusové depo na okraji Ríma
Autobusové a trolejbusové depo na okraji Ríma
Depo Centocelle
Dizajnové električkové depo
Depo Schneebergbahn z roku 1998
Historické depo z roku 1890
Historické depo z roku 1890 a 1915 vyzerá pekne, ale pojme len tretinu z celkového počtu električiek a nie je prispôsobené na údržbu nízkopodlažných električiek
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
Depo autobusov na brehu Západnej Odry
Zrekonštruované depo Pogodno
Zrekonštruované depo Pogodno
#1503, 8AA 4046, linka 171, Sazečská ul., zastávka Depo Hostivař
#6AB 1840, 9115, linka 163, Sazečská ul., zastávka Depo Hostivař
Iveco Urbanway 12M #8096
#1541, 8AE 6567, linka 171, Sazečská ul., zastávka Depo Hostivař
#4514, 6AY 4447, Sazečská ul., zastávka Depo Hostivař
#2C1 1034, 5E9 6192, 6AY 6264, 7987, 8046, 9396, linka 163, Obratisko Depo Hostivař
#3392, linka A, Stanica Depo Hostivař
Depo električiek v Boudry
Depo úzkorozchodnej železnice v stanici Tramelan, kde sa až do roku 1927 spájali dve samostatné železnice
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie